John12 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mam problem z zaworem EGR jest do wymiany. Jakiej firmy będzie najlepszy?
BEKACZU Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 w jaki sposób stwierdziłeś ze EGR nadaje się do wymiany??
marekg Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Cieknąć to sobie może,kwestia estetyki pod maską conajwyżej. Inny problem to niesprawna membrana albo zatarty trzpień (takie coś u mnie zdiagnozowali, nie pytajcie jakbo nie wiem ). Pierburg kosztuje chyba około 800 złotych z tego co widziałem.
HiRide Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Cieknąć to sobie może,kwestia estetyki pod maską conajwyżej. Inny problem to niesprawna membrana albo zatarty trzpień (takie coś u mnie zdiagnozowali, nie pytajcie jakbo nie wiem ). Pierburg kosztuje chyba około 800 złotych z tego co widziałem. skoro nie wiesz jak "oni"to zdiagnozowali to lepiej pojedz do jeszcze kogos kto potwierdzi wczesniejsza diagnoze.Mozesz wydac 8 stow niepotrzebnie...
John12 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Dokładnie, cieknie i to coraz mocniej. Jak szukam to widzę tylko zawór EGR (recyrkulacji spalin) firmy Wahler, zaczynają się od 500 PLN. Macie może jakieś namiary gdzie mogę dostać zawór firmy Pierburg?
Cineksik Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 http://moto.allegro.pl/item602288892_zawor_recyrkulacji_spalin_egr_vw_audi_ford_seat.html
BEKACZU Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Wahlera masz oryginalnego w swojej niuni. Dzwoniłem do kolesia który sprzedaje takie zawory i facet był na tyle wporzo ze powiedział jak sprawa stoi. Mówię ze chce zawór taki a taki, a on mi pytanie co się dzieje... odpowiadam ze cieknie zewsząd, na co koleś mi odpowiada ze owszem on mi sprzeda ale mówi wprost ze z tym nowym zaworem i tak za kilka miechów będę u niego spowrotem z reklamacją, ponieważ najpierw trzeba wyeliminować przyczynę cieknięcia, a następnie skutki. Byłem w szoku Pierwsze myśli... facet idi#t@, ma klienta a nie chce zarobić No i mi opowiada ze jest szczery bo ma częste takie przypadki, ze ludzie zakładają i za kilka miechów przychodzą z pretensjami i reklamują. Handluje Pierburg'ami, ale jak się nie wyeliminuje przyczyny cieknięcia to nawet one nie wytrzymują. Dał mi tym koleś do myślenia, przeszukałem forum, wynikiem czego było założenie oil catch tanka, przy okazji poczyściłem EGR, kolektor dolotowy itp przewody i od tego czasu suchutko, EGR nie cieknie. Może spróbuj najpierw rozebrać poczyścić wszystko, założyć OCT zanim wydasz nie małe pieniądze na nowego EGR'a i tak nie mając pewności ze pomoże.
Cineksik Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Bekaczu , założyłeś OCT, wyczyściłeś wszystko i zostawiłeś starego EGR i jest OK, nic nie cieknie z niego :?:
marekg Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Bekaczu , założyłeś OCT, wyczyściłeś wszystko i zostawiłeś starego EGR i jest OK, nic nie cieknie z niego :?: A niby skąd ma cieknąć skoro założył OCT? cały olej, ktory walił z odmy zostaje w tanku więc...? A mnie zastanawia inna sprawa, w moim silniku do egr od spodu wchodzi rura jak rozumiem podająca spaliny do obiegu poprzez egr. Czy tamtędy może walić olej z turbo? bo tak się zastanawiam po odpięciu wężyka z EGR i jeździe cały czas na zaworze zamkniętym ustały wycieki oleju. I teraz pytanko czy olej wali z odmy przy otwierającym się egr ścieka niżej i może na połączneiu z rurą wypływać na zewnątrz? a przy zamkniętym cały czas EGR nie przecieka niżej?
Cineksik Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Cieknąć to sobie może,kwestia estetyki pod maską conajwyżej. No nie do końca tylko kwestia estetyki :gwizdanie: , jak Cieknie z EGR to leje na złączkę elastyczną pod spodem i powoduje jej szybsze zużycie, a ów złączka do najtańszych nie należy. A niby skąd ma cieknąć skoro założył OCT? cały olej, ktory walił z odmy zostaje w tanku więc...? Po Twoim wpisie wnioskuje, że już od dawna użytkujesz OCT i dlatego jesteś tak pewny siebie :?:
BEKACZU Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Bekaczu , założyłeś OCT, wyczyściłeś wszystko i zostawiłeś starego EGR i jest OK, nic nie cieknie z niego :?: A niby skąd ma cieknąć skoro założył OCT? cały olej, ktory walił z odmy zostaje w tanku więc...? A mnie zastanawia inna sprawa, w moim silniku do egr od spodu wchodzi rura jak rozumiem podająca spaliny do obiegu poprzez egr. Czy tamtędy może walić olej z turbo? bo tak się zastanawiam po odpięciu wężyka z EGR i jeździe cały czas na zaworze zamkniętym ustały wycieki oleju. I teraz pytanko czy olej wali z odmy przy otwierającym się egr ścieka niżej i może na połączneiu z rurą wypływać na zewnątrz? a przy zamkniętym cały czas EGR nie przecieka niżej? Tą rurką nie dostaje sie olej do EGR'a. Rozbieralem absolutnie wszystko i powaznie w tej rurce nawet nie bylo sadzy. A EGR kiedy go rozkręcilem wyglądał tak... prawda że ślicznie A wylot z odpowietrzenia pokrywy zaworow pewnie wyglada u Ciebie podobnie, albo "lepiej" wiec jak Ci to przeciągnie przez całą odmę itp to się nie dziw ze później ten syf wylatuje tam gdzie ma możliwość czyli przez EGR. Poza założeniem OCT już z czystych nudów wyrezalem coś takiego... nagwintowałem te dziurki które były po bokach, a następnie wkręciłem tam odpowietrzniki hamulców które uprzednio obciąłem z tej szpiczastej strony, po czym założyłem na to wężyki które odprowadziłem do pojemnika w którym miałby się ewentualnie zbierać olej. Puki co zrobiłem 1000 KM (z moją ciężką nogą) i wszędzie sucho, EGR w środku suchy, a w tych wężykach które idą od zaworu czyściutko.
HiRide Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 u mnie tez nic nie cieknie po zalozeniu OCT Wiec zaoszczedzilem pare setek za nowy EGR ale takiego syfu jak u kolegi wyzej nie malem Teraz juz moge napisac ze autem jednak lepiej sie jezdzi -silnik pracuje o wiele bardziej miekko przy rozpedzaniu 1
Musashi Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dokładnie, cieknie i to coraz mocniej. Jak szukam to widzę tylko zawór EGR (recyrkulacji spalin) firmy Wahler, zaczynają się od 500 PLN. Macie może jakieś namiary gdzie mogę dostać zawór firmy Pierburg? EGR-y wahlera sa rownie dobre jak ich termostaty tylko pierburg. jezeli ktos jest zainteresowany nowym EGR-em pierburga niech pisze PW
swiezak84 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 http://moto.allegro.pl/item602288892_zawor_recyrkulacji_spalin_egr_vw_audi_ford_seat.html a czemu ten egr w a4 pasuje do 2 czy 3 silnikow a w seacie alhambra albo vw sharanie do chyba wszystkich? mam a4 afn'a i nie bedzie pasowac? jakas sciema w opisie aukcji
skrab Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Koledzy co to znaczy OCT bo mam ten sam problem z cieknącym zaworem :rolleyes:
bobek80081 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Koledzy co to znaczy OCT bo mam ten sam problem z cieknącym zaworem :rolleyes:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się