Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt wtrysku, ciężko pali na zimnym


pierdlas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie.... Na zimnym silniku muszę kręcić kilka razy żeby autko odpaliło, a jak odpali to siwy dym... Audi była u mechanika na uszczelnieniu pompy paliwowej bo już lało się ciurkiem, po uszczelnieniu auto rzuciło palenie... dodam że wcześniej jak stała maską w dół to paliła na dotyk, maską do góry miała biedę ( mowa o zimnym silniku) po naprawie pompy i tak i tak ciężko pali... świece grzeją, kompresja 32-34 bar na każdym cylindrze, Silnik AHH 1.9 TDI 90km. dodaję zdjęcia VAG robione na zimnym po odpaleniu dziś przy temp powietrza +2

IMG_20210124_115107.jpg

IMG_20210124_115127_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko doszczelnione, zaworek zwrotny w pompoe nowy, przewody od pompy do wtrysku nowe, filtr nowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka paliwa zla

W czwartym okienku powinno byc pomiedzy 015-020

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dev napisał:

Dawka paliwa zla

W czwartym okienku powinno byc pomiedzy 015-020

czyli to już zostawić mechanikowi? ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pierdlas napisał:

czyli to już zostawić mechanikowi? ;d

Dam sobie ustawisz

Potrzebny jest komp, TX30 i gumowy mlotek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VCDS podpowiada w jakim silniku jaki ma byc kąt wtrysku

jezeli dobrze ustawiłes to jest ok

teraz musisz ustawic dawke bo jest daleka od ideału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz kilka pytań technicznych... robić to na rozgrzanym silniku? na pracującym silniku? jakie są szanse że coś spierdzielę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesno jeszcze pytanie... Z tego co widzę to wartości dawki są w grupie 001, a ja dodałem zdjęcia grupy 000, to 4 pole to na bank dawka paliwa? Silnik AHH 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pierdlas napisał:

to teraz kilka pytań technicznych... robić to na rozgrzanym silniku? na pracującym silniku? jakie są szanse że coś spierdzielę?

Motor rozgrzany do temperatury roboczej.

Nie da się tego spierdzielić.

A ile Ci pokazuje dawki (mg/str) w grupie 001?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazii  ale z tego co on tu pisze że zrobił te sceeny na zimnym i jak dobrze oczytuje bloki to tak jest faktycznie, więc to nie do końca może być miarodajne. Dobrze by było sprawdzić na rozgrzanym.

A co do pytań technicznych - obejrzyj sobie youczuba i wsio będziesz wiedział. Tam jest masa filmików pokazujących jak i co trzeba zrobić.

1 godzinę temu, Fazii napisał:

Nie da się tego spierdzielić.

no tu nie był bym taki pewien - już widziałem przypadki że i takie rzeczy się dało spierniczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Fazii napisał:

Dawkę ustaw gdzieś na 3.2. teraz masz 4.4

Dlaczego 3.2? U siebie mam ok. 4.4 i jest okay. Na zimnym pali od strzała, na ciepłym ma delikatny problem, ale tutaj podejrzewam rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karol190 napisał:

Dlaczego 3.2? U siebie mam ok. 4.4 i jest okay. Na zimnym pali od strzała, na ciepłym ma delikatny problem, ale tutaj podejrzewam rozrusznik.

rozrusznik kręci jak szalony, aku nowe, świeczki grzeją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Fazii napisał:

Dawkę ustaw gdzieś na 3.2. teraz masz 4.4

a co z tym akaczącym kątem? nie to jest powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...