nmateusz902 0 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 (edytowane) Panowie, sytuacja wygląda tak że po trasie około 150 km w jedną stronę podczas wracania do domu auto straciło moc. Po podłączeniu do kompa błędy związane z Przeplywka, zaworem n75 i niedoladowaniem turbiny. Po wymianie n75 i przeplywki na nowe z Pierburga problem został. Zdecydowałem kupić druga regenerowana turbinę, dziś przyszła i problem został + to że od około 1800 czyli wtedy jakby miała wstawać turbina szarpie silnikiem i ma totalnego muła. Wszystkie węże podciśnienia sprawdzone, od turbo też, od IC również. Co może być przyczyną tego że auto szarpie od tych 1800 i dlaczego turbo kompletnie nie wstaje i wywala komunikat o niedoladowaniu? Jak wstane sprawdzę też zawór EGR, ale wątpię że on może być przyczyną bo jest nowy, ma około 2mc.. Edytowane 3 Lutego 2021 przez nmateusz902 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Wymieniona przepływka, n75, turbo... Do wymiany jeszcze sporo elementów na słupku silnika kończąc Nie lepiej było diagnozować przed wymianą? Zrób chociaż logi BS kanału 3 i 11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nmateusz902 0 Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Przyczyna znaleziona łepek od EGR się wyrwał ze spawu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Dobrze że nie wpadł do silnika, mógł np. podeprzeć zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nmateusz902 0 Opublikowano 6 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Na szczęście nie wpadł, ale przy zdejmowaniu kolektora ssacego nagar sie dostał pod zawor i go podparl i za Chiny odpalić nie chciała , ale problem rozwiązany już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 A widzisz. Przy podstawowym logu 03bs by to wyszło. Tak z ciekawości... Jak wyglądał Twój kolektor? Bardzo zapaćkany? Bardzo zmniejszony przelot? Od jakiegoś czasu sie zastanawiam czy nie zwalić u siebie kolektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nmateusz902 0 Opublikowano 7 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) W sumie kolektor jedynie mocno był upackany w 'smole' od strony EGR, same klapki itd było w miarę dobrym stanie, czyszczenia za dużo nie było. Przelotu jako takiego zmniejszonego nie bylo Edytowane 8 Lutego 2021 przez nmateusz902 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nmateusz902 0 Opublikowano 10 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Błąd P0101 PRZEPLYWKA ZAKRES/FUNKCJONOWANIE jakieś sugestie co to może być? bo zmieniłem sam palec przeplywki i nadal błąd został Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Ten błąd przepływomierza może wynikać z nieprawidłowej pracy lub innego uszkodzenia EGR-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruddzix 0 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 czujnik maf sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się