Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie itd.


nmateusz902

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, sytuacja wygląda tak że po trasie około 150 km w jedną stronę podczas wracania do domu auto straciło moc. Po podłączeniu do kompa błędy związane z Przeplywka, zaworem n75 i niedoladowaniem turbiny. Po wymianie n75 i przeplywki na nowe z Pierburga problem został. Zdecydowałem kupić druga regenerowana turbinę, dziś przyszła i problem został + to że od około 1800 czyli wtedy jakby miała wstawać turbina szarpie silnikiem i ma totalnego muła. Wszystkie węże podciśnienia sprawdzone, od turbo też, od IC również. Co może być przyczyną tego że auto szarpie od tych 1800 i dlaczego turbo kompletnie nie wstaje i wywala komunikat o niedoladowaniu? Jak wstane sprawdzę też zawór EGR, ale wątpię że on może być przyczyną bo jest nowy, ma około 2mc..

Edytowane przez nmateusz902
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona przepływka, n75, turbo... Do wymiany jeszcze sporo elementów na słupku silnika kończąc :D

Nie lepiej było diagnozować przed wymianą?

Zrób chociaż logi BS kanału 3 i 11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie wpadł do silnika, mógł np. podeprzeć zawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście nie wpadł, ale przy zdejmowaniu kolektora ssacego nagar sie dostał pod zawor i go podparl i za Chiny odpalić nie chciała , ale problem rozwiązany już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz. Przy podstawowym logu 03bs by to wyszło.

Tak z ciekawości... Jak wyglądał Twój kolektor? Bardzo zapaćkany? Bardzo zmniejszony przelot? Od jakiegoś czasu sie zastanawiam czy nie zwalić u siebie kolektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie kolektor jedynie mocno był upackany w 'smole' od strony EGR, same klapki itd było w miarę dobrym stanie, czyszczenia za dużo nie było. Przelotu jako takiego zmniejszonego nie bylo

Edytowane przez nmateusz902
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd P0101 PRZEPLYWKA ZAKRES/FUNKCJONOWANIE jakieś sugestie co to może być? bo zmieniłem sam palec przeplywki i nadal błąd został 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd przepływomierza może wynikać z nieprawidłowej pracy lub innego uszkodzenia EGR-a :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...