nandoz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Malymi krokami szykuje sie na zestaw; turbo BRD , Dual Ic + pompki AL + korekta. Chce ,aby bylo to w miare ori , wiec chcialbym zrobic cos takiego jak jaro w B7 oryginalny IC z 3.0 , do B6 wchodzi ponoc z 1.8t 190ps BEX.I tu jest problem , skad wyrwac prawego ic ori z kanalizą ?? ( 1.8t Bex to bialy kruk , wiec uzywke ciezko bedzie znalezc) Co do nowego zestawu z ASO to nie sprawdzalem ,ale przypuszczam ,ze 3000 moze nie starczyc, to juz troche duzo. Jakby ktos wiedział skąd to wyrwac w dobrej cenie lub pomogl w zakupie bede bardzo wdzieczny.Pozdrawiam.
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zapytaj w ASO bo będzie na pewno mniej jak 3000 zł. Gwoli ścisłości ja mam drugi IC z 2.0 TDI BRD lub 2.0 TFSI. IC z 3.0 są absolutnie inne!!!
Flyer Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chce ,aby bylo to w miare ori , wiec chcialbym zrobic cos takiego jak jaro w B7
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chce ,aby bylo to w miare ori , wiec chcialbym zrobic cos takiego jak jaro w B7 pierdzielenie o ori loknijcie tu: http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=688 czy tu: http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=383 czy tu: http://www.awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=1&PMoI=27&PEI=2&PP=8e_a4_18t_drivetrain.cfm&PPT=Drivetrain&IL=b6fmic wszystko da się zrobić bez cięcia belki i wywalania kratek od halogenów
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ale wywalasz stary ... hehehe no fakt to już nie ori DSMIC to więcej zawirowań powietrza w układzie, słabsze chłodzenie niż FMIC - i nie łykajcie bzdetów opowiadanych przez tych co mają DSMIC
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Poziek W B6 osobiście bym robił FMIC, w B7 bardziej go widać dlatego wybrałem opcję DSMIC. Zmieściłem FMIC w B5 FL to dałbym radę i w B6
nandoz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chodzi o to,zeby nie bylo widac grzebaniny , w B7 rzeczywiscie inny grill , bardziej odslania przyszly fmic , w B6 inny zderzak jednak troche maskuje , jesli mialby byc fmic ,kogo polecacie , gdzie i za ile ,zestaw z AWE 999$. W linku od jaro prawy ic z 1.8t 850 $ ,jesli dobrze kumam ,zapytam jeszcze w ASO. Dual wystarczy do 250ps ,a ja chce tylko BRD i koniec (chyba :>)
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chodzi o to,zeby nie bylo widac grzebaniny , w B7 rzeczywiscie inny grill , bardziej odslania przyszly fmic , w B6 inny zderzak jednak troche maskuje , jesli mialby byc fmic ,kogo polecacie , gdzie i za ile jak dobrze i drogo to El-Tec Jak dobrze i tanio to ARS w Nadarzynie
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dawcą na FMIC idealnym do B6 jest Mitsubishi Outalnder ostatnich wypustów (rdzeń 46x17,5x6,5 cm, alu boki, łatwy do przespawania, mieści się idealnie pod belkę). Orurowanie dobrze i estetycznie zrobi Dobry Grześ Wawa z forum Octavia Club Polska.
nandoz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dzwonilem do ASO cena za zestaw IC ,rurki ,plastiki pierdólki ca. 3500 zl ;( (prawa strona 1.8 BEX)
arttrouve1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 bede wlasnie wkladal fmic do mojego pazdziocha i bede to robil sam wiec jedynie koszt gratow tj. fmic 350zl, 1,5 rury kolanka silikonki obejmy, wszystko razem gora 700 zlych. nie jest to wiec tak duzy wydatek. jak juz sie zbjore to wrzuce pare fotek
Jarol Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dawcą na FMIC idealnym do B6 jest Mitsubishi Outalnder ostatnich wypustów (rdzeń 46x17,5x6,5 cm, alu boki, łatwy do przespawania, mieści się idealnie pod belkę). Orurowanie dobrze i estetycznie zrobi Dobry Grześ Wawa z forum Octavia Club Polska. Jaro tylko ten z outlandera po bokach jest szeroki na koło 7,5cm a między belką a chłodnicą klimy w tym miejscu jest 5,5 może 6cm. Więc jak się ne podetnie belki na bokach to za cholere nić tam nie wejdzie, no ale zawsze mozna ja troszke podciąć Jest nawet fajna wersja tego IC w kolrze czarnym: http://www.allegro.pl/item591791177_intercooler_citroen_c_crosser_mitsubishi_outlander.html wtedy już na pewno go nie będzie widać.
domjenick Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 tez kiedys mialem pomysl na drugiego IC do mojej ''wariatki'',ale przemyslalem sprawe i teraz szukam czegos na front,bo dual-szczerze mowiac,to raczej nic nie zastapi efektywnego dzialania FMICa,pomijajac polaczenie duala,bo grzebania troche jest,miejsce jest ,ale zgadzam sie z Pozkiem-jesli myslisz nad dualem,to moze warto zamiast tego poszukac czegos na front,ale to tylko moja sugestia... :gwizdanie:
gregory Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Bawienie się w DSMIC -gra nie warta świeczki. Za cene DSMIC można mieć już dobry FMIC.
poziek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Bawienie się w DSMIC -gra nie warta świeczki. Za cene DSMIC można mieć już dobry FMIC. powiedziałbym bardzo dobry FMIC
nandoz Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 No dopsz , a ciecie belki ??? To element ,ktory raczej nie powinien byc tykany , pochlania w razie w. uderzenie. Moze jakis zestaw ,niewidoczny bez ciecia belki.pozdr.
poziek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 No dopsz , a ciecie belki ??? To element ,ktory raczej nie powinien byc tykany , pochlania w razie w. uderzenie. Moze jakis zestaw ,niewidoczny bez ciecia belki.pozdr. oczywiście...daj mi 4 minutki[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 12:49_________________________________________________Zobacz na ten zestaw takie wzmocnienie montuje się zamiast belki http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=689
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się