Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dual IC w B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CZYLI wg twoje nomenklatury PRAWY Boczek ze zdjęcia wyglada niemal identycznie jak lewy boczek ze zdjęcia plus poprawki techniczno-estetyczne- TAK więc zdjęcie przedstawia projekt przed poprawkami

cieszę się :decayed: tylko po co na fora wklejać psudo profi roziązania ?? Jeszcze ktoś popatrzy i też tak zrobi ? :naughty: :naughty:

Opublikowano

Alez sie temat rozbujal , tak mysle o tej belce i generalnie wiadomo jak chodzi o moc nikt sie takimi "duperelami" nie przejmuje. Wogole kazdy z nas to przeciez "miszcz" kierownicy i belka mu potrzebna nie bedzie, tylko im wiecej sie jezdzi tym czlowiek staje sie coraz mniej zainteresowany tym co na drodze. Ja 2 x mialem zonka przez nieuwage , zrobilo sie zielone; katem oka widzialem ,ze juz ruszylismy ,ale kolo przedemna sie zatrzymal nagle (nie wiedziec czemu) no i zonk , bo ja w tym czasie grzebalem cos na tylnym siedzeniu. 2 sytuacja po miesiacu - wracam z roboty pozno okolo 80km/h , grzebie cos w radio bo jakies smety i nagle lup i po małym jelonku. Vectra nie byla jeszcze zrobiona po I zonku , tylko belka wyprostowana i reszta tez poklejona zeby sie trzymalo. Wiec jelonek zrobil takiego spustoszenia ,ze chodnice +chlodnica klimy z wiatrakami do wymiany , gdyby belka byla new jestem pewien ,ze chlodnice bylyby cale. Pozatym bardzo latwo w rekach wygiac kawalek blachy( belka pozbawiona tylu ) , a zeby wygiac oryginalna belke to juz trza niezle pyknac. Wiec generalnie zdecyduje sie na cos bez ciecia belki , a co z cieciem zderzaka , bo to juz chyba lepiej poswiecic kawalek plastiku niz belke montujac Ic tak ,zeby poszedl moze troche nizej?? Ponoc pod zderzak z eski wchodzi IC latwiej ,te zderzaki są inne ??.Bo to juz chyba lepiej poswiecic kawalek plastiku niz belke montujac Ic tak ,zeby poszedl moze troche nizej?? Ponoc pod zderzak z eski wchodzi IC latwiej ,te zderzaki są inne ?? Pozdrawiam.

Opublikowano

no patrząc na zdjęcie widać że dolny i górny kanał masz przyblokowany..boczek jest źle wyprofilowany i powietrze blokuje się na ściance..żeby było tak jak należy niestety trzeba poprzycinać trochę belkę..

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2009, 14:24_________________________________________________

wysysanych z palca a może z jaja wielkanocnego

no niestety poziu ma racje..sprawdź sobie temperaturę w dolocie przed i po zmianach.. :hi:

Opublikowano

a jesli chodzi o tego typu przerobki-nigdy nie wiadomo co bedzie podczas dzwonka,zwiekszajac moc,czasem jeszcze raz tyle,co dala fabryka-(jak coniektorzy na tym Forum :wink4:)-rownolegle do zwiekszanej mocy-zmniejsza sie odpornosc auta na tego typu uderzenia-mam pytanie ,czy ktos slyszal o crash testach szczytowo podkreconych aut? jak one sie maja do tych seryjnych?przecierz predkosc i moc jest duzo wieksza i moge sie zalozyc,ze jak przyper...lisz w sciane,czy slup wysokiego napiecia,albo nawet stojace auto,to i seryjnie wzmocniona,belka dwukrotnie pogrubiana i co tam jeszcze-nie pomoze,bo auto rozleci sie na kawalki,a silnik wleci do kabiny ,jak z procy,bo przy takich predkosciach,malo kto wychodzi calo z auta :cool1:

Opublikowano

Ta belka którą pokazał poziek chyba jest mocniejsza od tego seryjnego kawalka blaszki pod zderzakiem :decayed

w końcu ktoś ruszył łbem :gwizdanie:

Opublikowano

Ale się co niektórzy uczepili tych belek. U mnie belka jest aluminiowa, a aluminium jest dość kruche i szybko pęka. Myślicie, że taka stalowa rura będzie gorsza, bo nie wydaje mi się. Poza tym to mieszkamy w polsce i liczy się przeważnie to, że masz przegląd. Jak masz pieczątkę w dowodzie to zostałeś dopuszczony do ruchu. Obojętnie czy diagnosta zajrzał na twój samochód czy wogóle go nie widział na oczy(jego problem). Ubezpieczalnia w PL raczej patrzy czy jest przegląd i tyle.

Jakby w Germanii na TUV diagnosta zobaczył, że belka jest podcięta choć cokolwiek ruszone to mógłbyś zapomnieć o pieczątce, a dostałbyś solidny ochrzan!!

U nas w PL nie ma co robić z "igły widły"

O jakim bezpieczeństwie mówicie skoro a4 sklada się jak domek z kart... 2 gwiazdki wg EuroNCAP chyba nie powala na kolana.

B5 ma 2 gwiazdki w Euro NCAP, B6 ma już 4 gwiazdki.

End OT.

Opublikowano

O jakim bezpieczeństwie mówicie skoro a4 sklada się jak domek z kart... 2 gwiazdki wg EuroNCAP chyba nie powala na kolana.

B5 ma 2 gwiazdki w Euro NCAP, B6 ma już 4 gwiazdki.

End OT.

moral z tego taki ze w B5 nie mozna ciac belki .... :naughty:

Opublikowano

O jakim bezpieczeństwie mówicie skoro a4 sklada się jak domek z kart... 2 gwiazdki wg EuroNCAP chyba nie powala na kolana. Ta belka którą pokazał poziek chyba jest mocniejsza od tego seryjnego kawalka blaszki pod zderzakiem :decayed:

http://www.youtube.com/watch?v=Stj-FA-LJD8&hl=pl&fs=1

Ja jakoś widzę coś innego (czym nowsze tym lepiej):

517f34063f0e218d.jpg

Opublikowano

O jakim bezpieczeństwie mówicie skoro a4 sklada się jak domek z kart... 2 gwiazdki wg EuroNCAP chyba nie powala na kolana.

B5 ma 2 gwiazdki w Euro NCAP, B6 ma już 4 gwiazdki.

End OT.

moral z tego taki ze w B5 nie mozna ciac belki .... :naughty:

Jak zobaczyłem filmik z testu NCAP -B5 który wkleił Domjenick to przełknąłem ślinę i doszedłem do wniosku że będę wolniej jeździł :gwizdanie: :decayed:

Opublikowano

to przełknąłem ślinę i doszedłem do wniosku że będę wolniej jeździł

...co ma wisiec-nie utonie...Bog nie po to dal Ci te graty do auta,zebys sie w nim zabil... :wink4: takie dzielo to misja...
Opublikowano

O jakim bezpieczeństwie mówicie skoro a4 sklada się jak domek z kart... 2 gwiazdki wg EuroNCAP chyba nie powala na kolana.

B5 ma 2 gwiazdki w Euro NCAP, B6 ma już 4 gwiazdki.

End OT.

moral z tego taki ze w B5 nie mozna ciac belki .... :naughty:

Jak zobaczyłem filmik z testu NCAP -B5 który wkleił Domjenick to przełknąłem ślinę i doszedłem do wniosku że będę wolniej jeździł :gwizdanie: :decayed:

:polew: :polew:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2009, 10:18_________________________________________________to po co zakładać FMIC jeśli się ma ktoś bujać po bulwarze... ??? albo wóz albo przewóz...

Opublikowano

Sorry ze nie przeczytałem tematu do końca ale wiem ze jest większy cooler w seryjne miejsce od Alfy. Było gdzieś na mastersie albo na streecie. Ponoć trza dociąć lekko mocowanie błotnika(tam gdzie jest ślizg do zderzaka) i to wsio. A jest dużo wydajniejszy.

Opublikowano

Tylko jaki jest sens kombinować. Jako człowiek z dwiema lewymi rękami i wrodzoną niechęcią do prac fizycznych założyłem sobie dzisiaj FMIC we wspomnianym wcześniej ARS Nadarzyn ( BFB B7). Cooler o wysokości 14 cm z RE5PECT.PL wchodzi bez żadnych problemów , zero cięcia.

Myślę, że w porównaniu do double Smica z racji swojego umiejscowienia i nie tylko jest to dobre rozwiązanie.

Poza tym, rano przyprowadziłem auto, wieczorem odebrałem. I zostało jeszcze trochę na :drinks: :drinks: :drinks:

Przepraszam za fatalną jakość zdjęć. Jak będą chętni, to zamieszczę więcej zdjęć.

Opublikowano

dual ic mniej rzezania :wink4:

Opublikowano

dual ic mniej rzezania :wink4:

właśnie o to chodzi.... poza tym ori... temat jaki tu jest też każdy widzi... a Ci dalej tylko o FMIC :wallbash:

Opublikowano

dual ic mniej rzezania :wink4:

właśnie o to chodzi.... poza tym ori... temat jaki tu jest też każdy widzi... a Ci dalej tylko o FMIC :wallbash:

Ja mam dual IC. I co? I w lato lekka koooopa.

Nie przyszło Wam do głowy, że dorabiany FMIC ma lepszą wydajność? Po prostu i aż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...