kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, fang napisał: myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a? Myślę, że tak, może jeszcze bardziej wskazane profilaktyczne niż w zwykłym podciśnieniowym, tylko tu uwaga, do EGRa nie polecam stosować mocnej chemii, bo ta sprawia że oringi robią się twarde jak plastik i zaczynają przepuszczać olej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fang 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Teraz, kamil-vag napisał: Myślę, że tak, może jeszcze bardziej wskazane profilaktyczne niż w zwykłym podciśnieniowym, tylko tu uwaga, do EGRa nie polecam stosować mocnej chemii, bo ta sprawia że oringi robią się twarde jak plastik i zaczynają przepuszczać olej... czyli zwykła benzyna ekstrakcyjną albo nitro ta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 dzis doszedl mi zaworek N18 i n239 wymienilem zaworek N18 i auto zaczelo juz normalnie przyspieszac , nie ma zamulen z niskich obrotow , odzyskalo wigor z niskich obrotow. uspokoilo sie tez rzucanie silnikem podczas gaszenia auta(rzucanie jest naprawde minimalne). Zaworka N239 nie wymienilem chociaz zamowilem po numerze oryginalu i nie pasowala wtyczka( dziwna sprawa) Logi po wymianie N18 zrobie w wolnej chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 problem z przeladowaniem powrócil dopada mnie podczas jazdy po pierwszym odpaleniu( bo dluzszym postoju) i tylko na 5 biegu przy okolo 110km/h pozniej jak troche pojezdze juz nie ma przeladowan( jak pogonie troche auto) da sie cos zrobic bezwyciagania turbo do czyszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 12 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Panowie czemu odcina mi tylko turbo na 5 biegu przy 2000 tys obrotów? na zadnym innym biegu to sie nie dzieje tylko na 5. dodam ze jak chwile pojezdze tak ze 20 km ,pozniej juz nie odcina turbo, moge go cisnac na maxa i jedzie normalnie. tylko podczas pierwszych 10 lub 15 km podczas jazdy po dluzszym postoju zdazaja sie przeladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Nic nie zrobisz bez czyszczenia geometrii. Odcina na 5biegu, bo ma największe obciążenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) Panowie wrzucam logi po wymianie turbo(turbo kupione regenerowane) , trosze slabo sie zbiera moim zdaniem prosze o ocene @kamil-vag co o nich sadzisz. grupa 11 https://log.tunezilla.com/chart/503079#H8KLCAA8w6sWYQIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp/CnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA= grupa 08 i 010 https://log.tunezilla.com/chart/503082#H8KLCADCucO0FmECA03Ci8ORDsKCMAxFw7/CpcOPbQIRw7nCmWUPU8Kaw5kEV8OSFcKDfMK9DBPDo8OjPcOnw5wQw6DCrsOPwpsUwqZswrouFcKwwovDmMOgwqwmOx8TIXNhS8OOw7A1w6XDhcOmw6RKG8KlTcOaA8KHZsOSNMORw7vCh8OAJD/DvMK8VMO2PxHCjhzCrzjDoiUiw7RnwpBWw5fCusOMw6LDjcO3Q8KMH8KQwq/DjlLClwAAAA== Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez kubabkb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekWrobel 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Mam podobny problem jak u Ciebie. Turbinka nie doładowywuje mi w dolnym zakresie obrotów. Walczę z tym już długo i nie mogę tego opanować Od 2200 już ciągnie tak jak powinno a do 2200 muli. Wrzucam screena z moich logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 ja bede na dniach wymienial jeszcze wezyki podcisnieniowe bo sa w kiepskim stanie, zastanawiam sie tylko jakie kupic, myslalem nad silikonowymi ale na forum sa rozne dane jesli chodzi o srednice wewnetrzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekWrobel 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) Ja mam wymienione. Podciśnienia mierzone i bez zmian. Wszystko co możliwe już sprawdzałem. Została chyba tylko wina suszarki. Jak opanujesz to opisz rozwiązanie. Edytowane 14 Sierpnia 2021 przez JarekWrobel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Kuba po logach to wygląda, że trzeba by się pobawić trochę regulacją ramienia gruchy i zderzakiem... Postępowanie w przypadku niedoładowywania przy niskich obrotach i przeładowywaniu powyżej 2500 obrotów na minutę. - Kręcąc śrubą regulacyjną skrócić ramię siłownika gruszki o około 1 mm - Wykręcić (skrócić zderzak) 0,5mm - Wykonać jazdę testową z Logowaniem parametrów w Grupie 11 sprawdzić czy doładowanie silnika jest prawidłowe Co to da ? skrócenie sztangi powinno skutkować większym boostem z dołu, natomiast wysunięcie zderzaka ograniczyć ewentualne przeładownaie... Trzeba próbować, potem logowanie i sprawdzenie... aż do skutku... Jeśli N75 wymienione i podciśnienia szczelne to nie ma opcji, żeby to inaczej zgrać...metoda prób i błędów, tym bardziej, że to turbo po "regeneracji" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 @kamil-vag wielkie dzieki za zerkniecie na logi. jesli chodzi o wezyki podcisnienia, wymienilem tylko jeden ten od gruszki do N75, chcialem wymienic reszte ale przegladajac nasze forum , nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi jakie rozmiary wezykow wybrac(dodam ze chce wszystkie wymienic) i na tym stanelo. Myslem nad wezykami z silokonu( te oryginalne sa bardzo miekkie i na dodatek jest oplot zewnetrzny na ktorym nie widac pekniec gumowego wezyka) Masz moze jakies sprawdzone wezyki ktore moglbys mi polecic oraz jaki rozmiar wybrac do poszczegolnych poloczen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 (edytowane) Wężyki ważne żeby były grubościenne, by uniknąć ewentualnego zasysania, mogą być fi 3mm...do EGR ewentualnie 4mm Tu masz takie w miarę z grubymi ściankami: https://allegro.pl/oferta/mdc-waz-przewod-podcisnienia-silikonowy-czarny-3mm-10988459280 Lub te: https://allegro.pl/oferta/przewod-waz-wezyk-podcisnienia-3mm-bk-2mm-scianka-10805325162 Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez kamil-vag 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekWrobel 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Kuba i jak tam sytuacja z twoim niedoładowaniem? Opanowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 wymienilem wezyki wszytkie na nowe(silokonmowe) jest poprawa, ale logow jeszcze nie robilem po wymianie, ale nadal mam wrazenie ze slabo ciagnie z dolu. jak zrobie logi, odrazu wrzuce do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się