Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Urwana śruba od poduszki skrzyni.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam problem wymieniałem poduszkę skrzyni w aucie i przy ostatniej śrubie się ukręciła, rozwiercić nie idzie, bo została wbita gwiazdka aby wykręcić śrubę, poszła tylko pół obrotu i gwiazdka się złamała, żadnym wiertłem nie idzie przez to się przebić, ma ktoś jakiś pomysł albo orientuje się czy w trójmieście się ktoś tym zajmie? W jednym serwisie zaproponowali mi za 400zł muszą wzywać mobilny serwis, który ma wiertła tytanowe i tylko tak według ich idzie to zrobić. 

159798355_143693867548473_2645506711161192261_n.jpg

159832200_462053944918861_1902515092159704277_n.jpg

Opublikowano

Dospawaj jakiegoś większego bita i odkręcisz.

Opublikowano

Próbowałem dospawać na samym początku nakrętkę bo z 2mm śruby w strzępach wystawało, ale ciągle się urywało. Na ten moment to wszystko jest teraz w środku zbite i nie ma opcji dospawania.

Opublikowano

To chyba zostaje rozwiercić tym porządnym wiertłem i na nowo nagwintować (o rozmiar większy).

Niestety złośliwość rzeczy martwych.

Opublikowano

Właśnie sęk w  tym że tam w środek była wbita gwiazdka i pół śruby się obkręciło i ta gwiazdka pękła,  teraz nie idzie żadnym wiertłem tego ruszyć, pękają albo stoją w miejscu. 

Opublikowano

Dlatego pisałem o bicie a nie o nakrętce,poszukaj jakiegoś t35 i dospawaj. 

Opublikowano

Tyle że jak schowana to już nie dospawa.

Jest jeszcze jedno wyjście.

Jeśli otwór jest na wylot to przebijak, młotek i na siłę wybić.

Rozwiercić,przegwintować na większy rozmiar i po jabłkach.

Gorzej jak nie jest na wylot.

Zostaje wezwanie tych "fachowców" z tytanowym wiertłem.

Opublikowano (edytowane)

Otwór jest na wylot, na pierwszym zdjęciu widać, aby to wybić to potem można już dać nakrętkę od drugiej strony i skręcić z podkładkami bez gwintowania by poszło,bo ta dziura jest trochę już rozbestwiona.

Edytowane przez Browiec
Opublikowano

dobry punktak i rozbijesz tą gwiazdkę. A następnie porządne wiertło a nie gównolit i pójdzie jak wściekłe. szukaj porządne wiertła do nierdzewki z podcięciem na początku. do tego dobrać obroty, nacisk i jechane. jak ładnie trafisz w środek to może uda się bez helicoil'a, jak zjedziesz za bardzo ori gwint wtedy rozwiercasz pod helicoil i wstawiasz sprężynkę i montujesz wszystko na ori śrubę.

Opublikowano

Możesz dać nakrętkę samo kontrującą.

Ale pytanie czy będzie na nią miejsce.

Zgodnie ze sztuką proponuję to po wybiciu rozwiercić i przegwintować.

 

Opublikowano

Próbowałeś wykręcić ją jakimś małym przecinakiem/wybijakiem i młotkiem?

Opublikowano

Kolego najpierw musisz na punktować na środku a później kup sobie wiertło do złamanych gwintowników i wiercisz bez problemu,  wiertło jest dosyć drogie ale możesz też spróbować zwykłą widią tylko musisz mieć pilotażowy zagłebnik. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...