Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1.8t logi lambda przepływka turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy od niedawna posiadam A4 B7 1.8t + LPG

kupione od handlarza wiec za wiele o nim nie wiedziałem.

Po zakupie zacząłem grzebać tematy i się szkolić.

Auto czasem ma wahania obrotów (delikatne pewnie o ok. 50-100). Zacząłem od podciśnień zmieniłem odmę zaworek odpowietrzający gumowe węże itp. Przeczyściłem przepływomierz i przepustnicę. Nie pomogło. 

Pomysł miałem żeby doprowadzić silnik do jak najlepszego stanu i zrobić program + wtryski bex + może dp

Dziś pierwszy raz robiłem logi.

I wydaje mi się, że turbo dmucha już jakby było po chipie 

Chciałem jeszcze sprawdzić przepływomierz i sondę. Pomiar na PB i LPG 

Sprawdzi ktoś z bardziej doświadczonych grupowiczów?

PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_bcDosra.html

LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_5G3hs.html

 

Opublikowano

Auto już jest po programie. Zrób komplet logów na pb do odcinki.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, przem8 napisał:

Auto już jest po programie. Zrób komplet logów na pb do odcinki.

Były jeszcze takie błędy:

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16396 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. wcześniej 
            P0012 - 001 - Nieosiągnięta wartość wymagana - MIL zapalona
17522 - Zespół 1; sonda 2 
            P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny

I 2 odczyt po wykasowaniu:

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16396 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. wcześniej 
            P0012 - 001 - Nieosiągnięta wartość wymagana
16683 - Regulacja ciśnienia doładowania 
            P0299 - 002 - Nieosiągnięta granica regulacji

i wydaje mi się że LPG źle wystrojona (ogólnie mieli problem) i po kilkuset kilometrach stwierdziłem że przy je jeździe 2500-3500 obrotów potrafi spalić 18-20L LPG 

Które kanały logów jeszcze zrobić?

 

Edytowane przez Wsady
Opublikowano

Po tym logu to lpg jest dobrze wystrojone, przynajmniej z pedałem w podłodze. Grupy 2+33, 3+20 i 115+118. Daj screena z gr. 90+93

Opublikowano
13 godzin temu, przem8 napisał:

Po tym logu to lpg jest dobrze wystrojone, przynajmniej z pedałem w podłodze. Grupy 2+33, 3+20 i 115+118. Daj screena z gr. 90+93

 

Przesyłam kolejne logi 2+33 do odcięcia, pozostałe do ok 6000 (zakopianka dzisiaj tłoczna)

I mam jeszcze jedna pytanie czy  Plik etykiet: 06B-906-018-AVJ.lbl  świadczy o tym, że mm silnik z oznaczenie AVJ ?

http://vaglogi.pl/log-002_033_b499y.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_c7t8L.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_v0dy36.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_ujghbJp.html

 

Opublikowano

Ten program to do poprawki. Wtryski petlą i tryb awaryjny Ci włączyło w logu z turbo. Rozrząd dobrze ustawiony, może nastawnik czasem nie nadąża ale tym bym się póki co nie przejmował. Wgraj serię i powtórz logi, ewentualnie jedz od razu na korektę. 

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Ten program to do poprawki. Wtryski petlą i tryb awaryjny Ci włączyło w logu z turbo. Rozrząd dobrze ustawiony, może nastawnik czasem nie nadąża ale tym bym się póki co nie przejmował. Wgraj serię i powtórz logi, ewentualnie jedz od razu na korektę. 

Mam już kupione wtryski bex (nie wiem jakie są włożone teraz) podmienić je? Pomogłoby to zapętlaniu?

Opublikowano

Bez korekty w sofcie to raczej nie bardzo. 

Opublikowano

Ja również posiadam delikatne zawahania obrotów takie o 50 i różnie, w górę albo w dół, dlatego jestem ciekaw co u Ciebie na to pomoże

Opublikowano
W dniu 13.03.2021 o 14:03, przem8 napisał:

Bez korekty w sofcie to raczej nie bardzo. 

 

Włożyłem wtryski BEX i ogarnąłem szczelność.. Z tego co widzę to jest poprawa  (nie we wszystkim wiem o co chodzi)

Coś jeszcze jest do poprawy? 

 

http://vaglogi.pl/log-002_031_033_dim90.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_020_8e0087.html

 

Opublikowano

Ten soft jest do poprawki. Dalej pętli i wygląda, że górą jest zalany paliwem.

Opublikowano
W dniu 20.03.2021 o 22:51, przem8 napisał:

Ten soft jest do poprawki. Dalej pętli i wygląda, że górą jest zalany paliwem.

http://vaglogi.pl/log-002_031_033_T4Z6W8g.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_020_3QRx4.html

W weekend ogarnąłem szczelność i byłem zrobić nową mapę. Jak się to teraz prezentuje?

Opublikowano

Wygląda raczej ok.

Opublikowano
6 minut temu, przem8 napisał:

Wygląda raczej ok.

Dzięki za fachowe doradztwo ;)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.03.2021 o 08:37, Tom3k007 napisał:

Ja również posiadam delikatne zawahania obrotów takie o 50 i różnie, w górę albo w dół, dlatego jestem ciekaw co u Ciebie na to pomoże

Trzeba sprawdzić szczelność podciśnień, ja zmieniałem odmę zaworek pod kolektorem ssącym i kolanka gumowe nie pomogło... później kompresorem sprawdzanie szczelności (temat opisany na internetach) wyszedł nieszczelny ezektor i puszczało na oringu od czujnika temperatury w przepustnicy. Teraz już nie ma falowań obrotów

Edytowane przez Wsady
Opublikowano
13 godzin temu, Wsady napisał:

Trzeba sprawdzić szczelność podciśnień, ja zmieniałem odmę zaworek pod kolektorem ssącym i kolanka gumowe nie pomogło... później kompresorem sprawdzanie szczelności (temat opisany na internetach) wyszedł nieszczelny ezektor i puszczało na oringu od czujnika temperatury w przepustnicy. Teraz już nie ma falowań obrotów

u mnie te wahania są bardzo sporadyczne zazwyczaj jest równo, a czasem raz na jakis czas wskazówka obrotów się wychyla o 50 w jedną lub w druga stronę, jest takie jedno minimalne wychylenie na 2 sek i wraca do normy na dłuższy czas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...