rafal.85 Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 Dzień dobry :-) od jakiegoś czasu walczę (w zasadzie mój mechanik) z 2.0TDi CAGC. Zaczęło się od uczucia "dławienia" na zimnym silniku, przy ok. 40km/h, ale dość szybko to ustępowało i pojawiało się nieregularnie (zwykle po nocnym postoju). Następnie zaobserwowałem falujące obroty i zaczęło telepać budą - błędy: P158800 - zawór magnetyczny łożyska silnika, P201500 - potencjometr klap kolektora ssącego, P106500 - regulacja ciśnienia paliwa. Został wymieniony zawór pompy paliwa i filtr paliwa - obroty były stabilne, ale od czasu do czasu silnik się dławił. Po krótkim czasie pojawił się kolejny check engine (poza świecącą lampką, silnik pracował normalnie) - wymieniony został kolektor ssący wraz z potencjometrem klap, przeczyszczony egr i przepustnica. Incydentalne delikatne dławienie zostało... Wczoraj po krótkim postoju i ruszeniu, auto zaczęło się znowu dość mocno dławić, a zaraz potem intensywnie trząść... Mechanik sugeruje diagnostykę w kierunku wtryskiwaczy. W zeszłym roku wymieniony został rozrząd, poduszki pneumatyczne silnika, serwis olejowy robiony co roku (pomimo niewielkich przebiegów). Uprzejma prośba o porady, bo zaczynam się bać, że wymienię masę części, zanim dojdziemy istoty problemu :/ audi.mp4
slawek_wkc Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 Obstawiał bym zawor na listwie wysokiego ciśnienia. Najlepiej podłączyć kompa i zobaczyc w blokach pomiarowych
rafal.85 Opublikowano 22 Marca 2021 Autor Opublikowano 22 Marca 2021 Zostawiłem dzisiaj rano auto u mechanika i przekazałem Twoją sugestię - dziękuję. Sam nie mam vcds'a. Dam znać, co wyszło i czy pomogło ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się