rtty Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Cześć Pany ! Mam pytanie . Kiedy audik jest na zimnym silniku i kiedy ruszy z miejsca to słychać pisk paska. Voltomierz spada do 12 V . Za jakis czas pisk ustaje a ładowanie wraca na 14 V z małym + czyli tak jak powinno byc. Alternator był rok temu regenerowany . przed ocena sytuacji chce sam podjąć się ustalenia co jest przyczyną pisków . jak nie dam rady to do mech. jak sam w domowych warunkach moge sprawdzic co jest powodem tych irytujacych odgłosów ? bedę oczywiscie wdzięczny za podpowiedzi , sugestie . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Sprawdź napięcie paska na zimnym silniku przed rozruchem ( może napinacz szwankuje i nie trzyma napięcia paska w pierwszej fazie po rozruchu i stąd pisk paska i słabe ładowanie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtty Opublikowano 28 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 Witaj. Nie pomyślałem o tym. Dzięki sprawdzę. Pozdrawiam Kolegę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Po odpaleniu jeszcze przez chwilę grzeją świece żarowe i alternator jest mocno obciążony dlatego jest niższe napięcie Pasek może piszczeć przez wyrobiony napinacz (krzywą rolkę). Sprawdź czy rolka napinacza stoi prosto w osi z rolką alternatora i kołem pasowym wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się