resiak82 Opublikowano 29 Marca 2021 Opublikowano 29 Marca 2021 Witam. Pacjent Q7 3.0. Błędy w aucie 013128 i czasami 000564. Wymieniony nastawnik turbiny na nowy i ustawiony na stole z turbiną przez fachowców specjalnym urządzeniem. Po złożeniu turbo błędy nadal wyskakują te same i tryb awaryjny. Wrzucam logi tylko nie wiem czy dobrze wyszły bo w automacie ciężko je przeprowadzić. Udało się je zrobić bez wejścia w tryb awaryjny. Proszę o pomoc kolegów bo dla mnie to czarna magia. 011 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-011_F940Gh.html oraz http://vaglogi.pl/log-011_IGoQv.html 011 statyczny http://vaglogi.pl/log-011_580sT.html 003 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_IZlf1L.html 003 statyczny http://vaglogi.pl/log-003_tYG1j.html Z góry dzięki za pomoc
resiak82 Opublikowano 30 Marca 2021 Autor Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) Witam. dzisiaj zrobiłem trzy grupy od razu. Ktoś może z kolegów coś pomóc, gdzie szukać przyczyny? http://vaglogi.pl/log-011_003_008_x1798J.html Edytowane 30 Marca 2021 przez resiak82 zmiana linku
resiak82 Opublikowano 30 Marca 2021 Autor Opublikowano 30 Marca 2021 10 minut temu, PAWEL69 napisał: Na początek zaślep egr .... Tylko jaki sens w tym.?
Langista Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 Postaraj się wrzucić te same logi co teraz zrobiłeś, tylko złap moment, co wpadnie w tryb awaryjny.
resiak82 Opublikowano 30 Marca 2021 Autor Opublikowano 30 Marca 2021 7 minut temu, Langista napisał: Postaraj się wrzucić te same logi co teraz zrobiłeś, tylko złap moment, co wpadnie w tryb awaryjny. Może łatwo nie być. Auto czasami wpada w tryb awaryjny po 500m a czasami po paru km. A z tych logów nie da się czegoś odczytać?
Langista Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 Na zupełnie pierwszych logach, moim zdaniem turbo mega przeładowuje z początku, na drugich logach trochę lepiej, chociaż i tak nie wydaje mi się, aby seryjne turbo miało dmuchać 1,4 bara.. Nie masz żadnego wirusa?
resiak82 Opublikowano 30 Marca 2021 Autor Opublikowano 30 Marca 2021 Nie ma żadnego wirusa. Tak mi się bynajmniej wydaje. Jest to auto ojca. Wydaje mi się że może nie być w aucie dpfa bo w żadnej grupie nie mogę go znaleźć. Ciśnienie na logach pokazuje dużo niższe ciśnienie niż zadane. Może wina jest gdzieś w dolocie? Czujnik doładowania podmieniony i nadal to samo, N75 też podmieniony i bez zmian
Langista Opublikowano 30 Marca 2021 Opublikowano 30 Marca 2021 możesz poszukać nieszczelności w dolocie ale wątpie, aby to notlauf powodowało.. Wszystkie węże z podcisnienia dobrze przejrzałeś? Dla pewności sprawdź ten, który idzie do turbo, wiem, że silniki inne ale u mnie w B5 nie było widać pęknięcia węża przez otulinę, po jej zdjęciu wąż był pęknięty na długości kilku cm.
resiak82 Opublikowano 30 Marca 2021 Autor Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) Węże sprawdziłem wzrokowo. Jutro chce podać ciśnienie w dolot z kompresora i zobaczę czy gdzieś dmucha. Może fachowcy źle ustawili nastawnik do turbo, ale widziałem że mają do tego specjalne urządzenie. A może po prostu łopatki się zapiekają I wydaje mi się że jakby było pęknięcie to raczej jakieś Mikro bo przy dużym to turbo by nie szło od samefonpoczątku Edytowane 30 Marca 2021 przez resiak82
PAWEL69 Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) 11 godzin temu, Langista napisał: Wszystkie węże z podcisnienia dobrze przejrzałeś? Dla pewności sprawdź ten, który idzie do turbo... Nie ma tam podciśnienia,ta turbosprężarka jest inaczej sterowana 13 godzin temu, resiak82 napisał: Tylko jaki sens w tym.? No dobrze,w silniku BUG bo taki diagnozujesz...zawór egr sterowany jest podciśnieniem. żeby nie dłubać z zaślepkami,zdejmij wężyk z gruchy egr i zaślep go. Wykluczysz w ten sposób niedomykający się zawór egr. Edytowane 31 Marca 2021 przez PAWEL69
resiak82 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 08:56, PAWEL69 napisał: Nie ma tam podciśnienia,ta turbosprężarka jest inaczej sterowana No dobrze,w silniku BUG bo taki diagnozujesz...zawór egr sterowany jest podciśnieniem. żeby nie dłubać z zaślepkami,zdejmij wężyk z gruchy egr i zaślep go. Wykluczysz w ten sposób niedomykający się zawór egr. A co mi da zaślepienie tego wężyka? Pewnie dojdą kolejne błędy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się