Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip do 1.8t 150km 110kw lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ile podniesie się mocy programem bez żadnych modyfikacji przy silniku?

Opublikowano

20-30Km 

Opublikowano
Teraz, morelo napisał:

20-30Km 

Ale to bezpieczne dla silnika nie rozleci się??

Opublikowano

Jak grat to korba wyjdzie kołem ? wszystko zależy od stanu motorka

Opublikowano

Motor 235 tyś wydaje mi się że w dobrym stanie wszystko robione na bieżąco oleje filtry świece nie dawno rozrząd żadnych błędów itp 

Opublikowano

bez zmiany wtryskiwaczy i dolozeniu drugiego ic(badz fmic) modyfikacje serii sa mocno slabe. Nie dosc, ze jazda jak dieslem to jeszcze sie gotuje w dolcoie (takze brak stabilnosci mocy).

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, DivaynEays napisał:

bez zmiany wtryskiwaczy i dolozeniu drugiego ic(badz fmic) modyfikacje serii sa mocno slabe. Nie dosc, ze jazda jak dieslem to jeszcze sie gotuje w dolcoie (takze brak stabilnosci mocy).

Kolego bez problemu zrobi 20-30 koni i nic się nie będzie dziać.  Nie rozumiem co masz na myśli jazda jak dieslem, bo chyba u ciebie tak było, ja po samym sofcie miałem 195 km i bardzo ładnie się jeździło do normalnej codziennej jazdy w zupełności wystarcza. A jak ty jeździsz trójką na autostradzie do odcinki to normalne że ci wszystkiego braknie, nawet fmic 230 zagotujesz. 

Jedź do tunera niech ci zrobi Softa zloguje samochód i będziecie wiedzieć czy wymaga coś wymiany czy nie.

Edytowane przez morelo
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, morelo napisał:

Kolego bez problemu zrobi 20-30 koni i nic się nie będzie dziać.  Nie rozumiem co masz na myśli jazda jak dieslem, bo chyba u ciebie tak było, ja po samym sofcie miałem 195 km i bardzo ładnie się jeździło do normalnej codziennej jazdy w zupełności wystarcza. A jak ty jeździsz trójką na autostradzie do odcinki to normalne że ci wszystkiego braknie, nawet fmic 230 zagotujesz. 

Jedź do tunera niech ci zrobi Softa zloguje samochód i będziecie wiedzieć czy wymaga coś wymiany czy nie.

Kuba zapewne miał na myśli, że coś się dzieje do ~5 k rpm i potem spadek osiągów.

W tym głowa tunera, żeby nie lecieć na wynik tj. peak a potem wszystko leci, a jako priorytet przyjąć rozsądny przebieg i parametry. Dodatkowo jeżeli klient ma apetyt na więcej, to doradza co należy poczynić.

Edytowane przez george
Opublikowano

Glowa tunera nic nie poradzi na zbyt niski wydatek wtryskiwaczy ;) A seryjny IC puchnie przy 10 stopniach na podworku przy seryjnej mocy, a co dopiero po dorzuceniu koksu, tym bardziej latem?  To, ze Ty robisz gowno-mody nie znaczy, ze kazdy powinien takie cos praktykowac.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak, takie gówno mody że bez problemu 200km  i wszystko było w granicach normy przy seryjnych gratach, przy normalnej jeździe, a nie upierdzielaniu to odcinki za każdym razem. Weź ty się troche puknij trochę w łeb,  koleś chce podnieść moc bez modyfikaji przy silniku, a nie robić cudaniewidy. Podniesie moc będzie dalej chciał to wtedy niech sobie zmienia. Jeszcze raz mówię seryjny graty wystarczają na styk.  Przerabiałem ten temat, przerabiałem hybrydy, dsmic, fmic, wydechy,  aż po strokera.

Opublikowano
9 godzin temu, morelo napisał:

Tak, takie gówno mody że bez problemu 200km  i wszystko było w granicach normy przy seryjnych gratach, przy normalnej jeździe, a nie upierdzielaniu to odcinki za każdym razem. Weź ty się troche puknij trochę w łeb,  koleś chce podnieść moc bez modyfikaji przy silniku, a nie robić cudaniewidy. Podniesie moc będzie dalej chciał to wtedy niech sobie zmienia. Jeszcze raz mówię seryjny graty wystarczają na styk.  Przerabiałem ten temat, przerabiałem hybrydy, dsmic, fmic, wydechy,  aż po strokera.

Dobra bajeczka na dobranoc.. Diesel power!! Zrób logi i wykresik od tjunera :)

Opublikowano
10 godzin temu, ELLIOTT napisał:

Dobra bajeczka na dobranoc.. Diesel power!! Zrób logi i wykresik od tjunera :)

logi Ci dać i kreski? zrzuty temperatur i w tym czasie wykresy? Zresztą wysil się trochę i zerknij do mojego tematu na forum poczytaj posty a później bajkuj na dobranoc,  kolejny raz napiszę na seryjnych gratach spokojnie 20-30 koni i wystarcza na styk bez pałowania.:decayed:

Opublikowano

Hmm. Nie chcę się kłócić, ale te 200 to w bfb nierealne. Tu się nie oszuka. Na seryjnym coolerku to dętka po chwili, w lato to już wogóle nie jedzie. Też przerabiałem różne mody i nie jestem za wywalaniem taczki kasy. Rozumiem Twój tok myślenia i go popieram. Ale jak zawsze powtarzam można to zrobić za rozsądne pieniądze. Mój przykład dsmic z 2,5 B5 tdi (200), wtryski saab (mniej niż 200) program na odległość od chłopaków z forum i za niecały tysiak spokoj, banan na mordzie. Aż grzech nie zrobić 

  • Pomoc techniczna 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...