Jump to content

Chip do 1.8t 150km 110kw lpg


Recommended Posts

Ile podniesie się mocy programem bez żadnych modyfikacji przy silniku?

Link to post
Share on other sites

20-30Km 

Link to post
Share on other sites
Teraz, morelo napisał:

20-30Km 

Ale to bezpieczne dla silnika nie rozleci się😉?

Link to post
Share on other sites

Jak grat to korba wyjdzie kołem 😆 wszystko zależy od stanu motorka

Link to post
Share on other sites

Motor 235 tyś wydaje mi się że w dobrym stanie wszystko robione na bieżąco oleje filtry świece nie dawno rozrząd żadnych błędów itp 

Link to post
Share on other sites

bez zmiany wtryskiwaczy i dolozeniu drugiego ic(badz fmic) modyfikacje serii sa mocno slabe. Nie dosc, ze jazda jak dieslem to jeszcze sie gotuje w dolcoie (takze brak stabilnosci mocy).

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, DivaynEays napisał:

bez zmiany wtryskiwaczy i dolozeniu drugiego ic(badz fmic) modyfikacje serii sa mocno slabe. Nie dosc, ze jazda jak dieslem to jeszcze sie gotuje w dolcoie (takze brak stabilnosci mocy).

Kolego bez problemu zrobi 20-30 koni i nic się nie będzie dziać.  Nie rozumiem co masz na myśli jazda jak dieslem, bo chyba u ciebie tak było, ja po samym sofcie miałem 195 km i bardzo ładnie się jeździło do normalnej codziennej jazdy w zupełności wystarcza. A jak ty jeździsz trójką na autostradzie do odcinki to normalne że ci wszystkiego braknie, nawet fmic 230 zagotujesz. 

Jedź do tunera niech ci zrobi Softa zloguje samochód i będziecie wiedzieć czy wymaga coś wymiany czy nie.

Edited by morelo
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, morelo napisał:

Kolego bez problemu zrobi 20-30 koni i nic się nie będzie dziać.  Nie rozumiem co masz na myśli jazda jak dieslem, bo chyba u ciebie tak było, ja po samym sofcie miałem 195 km i bardzo ładnie się jeździło do normalnej codziennej jazdy w zupełności wystarcza. A jak ty jeździsz trójką na autostradzie do odcinki to normalne że ci wszystkiego braknie, nawet fmic 230 zagotujesz. 

Jedź do tunera niech ci zrobi Softa zloguje samochód i będziecie wiedzieć czy wymaga coś wymiany czy nie.

Kuba zapewne miał na myśli, że coś się dzieje do ~5 k rpm i potem spadek osiągów.

W tym głowa tunera, żeby nie lecieć na wynik tj. peak a potem wszystko leci, a jako priorytet przyjąć rozsądny przebieg i parametry. Dodatkowo jeżeli klient ma apetyt na więcej, to doradza co należy poczynić.

Edited by george
Link to post
Share on other sites

Glowa tunera nic nie poradzi na zbyt niski wydatek wtryskiwaczy ;) A seryjny IC puchnie przy 10 stopniach na podworku przy seryjnej mocy, a co dopiero po dorzuceniu koksu, tym bardziej latem?  To, ze Ty robisz gowno-mody nie znaczy, ze kazdy powinien takie cos praktykowac.

Link to post
Share on other sites

Tak, takie gówno mody że bez problemu 200km  i wszystko było w granicach normy przy seryjnych gratach, przy normalnej jeździe, a nie upierdzielaniu to odcinki za każdym razem. Weź ty się troche puknij trochę w łeb,  koleś chce podnieść moc bez modyfikaji przy silniku, a nie robić cudaniewidy. Podniesie moc będzie dalej chciał to wtedy niech sobie zmienia. Jeszcze raz mówię seryjny graty wystarczają na styk.  Przerabiałem ten temat, przerabiałem hybrydy, dsmic, fmic, wydechy,  aż po strokera.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, morelo napisał:

Tak, takie gówno mody że bez problemu 200km  i wszystko było w granicach normy przy seryjnych gratach, przy normalnej jeździe, a nie upierdzielaniu to odcinki za każdym razem. Weź ty się troche puknij trochę w łeb,  koleś chce podnieść moc bez modyfikaji przy silniku, a nie robić cudaniewidy. Podniesie moc będzie dalej chciał to wtedy niech sobie zmienia. Jeszcze raz mówię seryjny graty wystarczają na styk.  Przerabiałem ten temat, przerabiałem hybrydy, dsmic, fmic, wydechy,  aż po strokera.

Dobra bajeczka na dobranoc.. Diesel power!! Zrób logi i wykresik od tjunera :)

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ELLIOTT napisał:

Dobra bajeczka na dobranoc.. Diesel power!! Zrób logi i wykresik od tjunera :)

logi Ci dać i kreski? zrzuty temperatur i w tym czasie wykresy? Zresztą wysil się trochę i zerknij do mojego tematu na forum poczytaj posty a później bajkuj na dobranoc,  kolejny raz napiszę na seryjnych gratach spokojnie 20-30 koni i wystarcza na styk bez pałowania.:decayed:

Link to post
Share on other sites

Hmm. Nie chcę się kłócić, ale te 200 to w bfb nierealne. Tu się nie oszuka. Na seryjnym coolerku to dętka po chwili, w lato to już wogóle nie jedzie. Też przerabiałem różne mody i nie jestem za wywalaniem taczki kasy. Rozumiem Twój tok myślenia i go popieram. Ale jak zawsze powtarzam można to zrobić za rozsądne pieniądze. Mój przykład dsmic z 2,5 B5 tdi (200), wtryski saab (mniej niż 200) program na odległość od chłopaków z forum i za niecały tysiak spokoj, banan na mordzie. Aż grzech nie zrobić 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...