radzio06 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Witam. Proszę o pomoc. 2008r CCWA 3.0TDi Podczas jazdy zapaliły się na liczniku wszystkie kontrolki, check, poduszka, świece, ABS, tpms, hamulce, wszystko, po minucie kontrolki zniknęły, wszystko było ok aż po 2 minutach zgasł cały licznik. Nie ma podświetlania licznika, brak obrotów, prędkości, temperatury, paliwa, zupełnie nic, włączając kierunki czy awaryjne to na zewnątrz śmigają a w środku auta nie słychać ani nie widać na liczniku, w mmi nie mogę wejść w parktronik, on również nie działa, jeżeli przycisnę przycisk na liczniku to FIS zaświecą się na ok minute, pokazuje datę godzinę przebieg po czym gaśnie. Po otwarciu drzwi również zero reakcji na liczniku. Żadnej wody nigdzie nie ma, ostatnio nic w aucie nie było robione, bezpieczniki sprawdzone, vcdsem nie można wejść w Abs ani w licznik, po odpięciu kostki z licznika i Abs również nie można wejść vcdsem w abs i licznik, brak komunikacji. Pomoże ktoś od czego zacząć?
Muskel1 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Ten autoscan, który wykonałeś możesz zapisać w postaci pliku .txt Wrzuć ten plik tutaj.
radzio06 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Ok jutro zrobię raz jeszcze i wrzucę. Ale jakieś pomysły?
Muskel1 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Wygląda na problem w komunikacji lub zasilaniu ABS, zegary i samopoziom. Sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki? Przód, tył?
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Bezpieczniki w desce sprawdzone pp obu stronach. W bagażniku kolo modułu tez. Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez radzio06
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Zobacz w bagażniku na klemie plusowej są też bezpieczniki. Dodatkowo sprawdź pod słupkiem a strona pasażera, pod osłoną jest miejsce łăczenia wiązek oraz bezpieczniki odpowiedzialne za ABS. Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Muskel1
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Super dzieki za podpowoedz. Naprwno sprawdzę
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Jeszcze tak dla pewności zapytam, sprawdzałeś bezpieczniki optycznie czy mierzyłeś na nich napięcie na obu biegunach? Bezpiecznik odpowiadający za zasilanie zegarów to bezpiecznik nr 4 po prawej stronie deski, w rzędzie oznaczonym ST2 na rysunku.
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Tylko optycznie. Probowka, nie miernikiem Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez radzio06
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Najlepsza i najpewniejsza metoda to albo miernik albo lampka. Jedną końcówkę zapinasz do masy a drugą sprawdzasz po obu stronach berpiecznika jego bieguny.
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 To tak tam lampka sprawdziłem
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Sprawdziłem na baterii, jest ok. W słupku mam tylko kostki bez bezpieczników. Wszędzie wszystko wygląda ok i wszędzie jest sucho. dołączam txt . Log-WAUZZZ8K49A044000-160000.txt Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez radzio06
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Ok. Na początek podładuj aku bo masz tylko 11,7 V to jest kompletnie rozładowane. Jak podładujesz sprawdz czy coś się zmieni. Pozostaje szukanie kolejno czy do sterowników, które są nieosiągalne dochodzi napięcie.
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 A co myślisz o tym słynnym przewodzie masowym ? Auto codziennie użytkuje, na mmi zawsze 100% pokazuje. Bateria ori Audi ma ok 6 lat.
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Sprawdzić nie zaszkodzi. Aku jest definitywnie rozładowane. 11,7 V
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Ale kręci na strzała bez zajakniecia ... hmmm daje do myślenia...
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Więc sprawdź miernikiem ile jest na prawdę na klemach aku bo na zacisk 30 dochodzi tylko 11,7 V
radzio06 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 11.7 ale na włączonym zapłonie miałem. Bez odoalenia silnika. Ale jutro to sprawdzę.
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) No właśnie na zgaszonym silniku. Zdrowe aku powinno mieć na tylko włączonym zapłonie 12,5-12,6V. Musisz pomierzyć dokładnie na klemach aku, oraz na zacisku 30 ile dochodzi. Pomiar na zgaszonym i pomiar na uruchomionym silniku. Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się