radzio06 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Miernik będę miał jutro i pomierzę. Na zapłonie ma.tyle jak na foto, uruchomiony ma tyle. Podlaczylyem drugi aku ale bez zmian.
Muskel1 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) 14,7 V na pracującym jest bdb. 11,7 V na zapłonie stanowczo za mało. Podłączenie nowego/innego aku musi być także zarejestrowane (zakodowane) w systemie BEM, zakodowałeś inny aku? Czy te pomiary są z innego aku czy z tego starego? Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Muskel1
radzio06 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Te pomiary sa że starego aku który siedzi w aucie kilka lat. Drugiego aku nie kodowałem. Tylko podlaczylem przez kable z drugiego auta zobaczyć czy cos będzie lepiej.
radzio06 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Te pomiary sa że starego aku który siedzi w aucie kilka lat. Drugiego aku nie kodowałem. Tylko podlaczylem przez kable z drugiego auta zobaczyć czy cos będzie lepiej. Miernikiem jeszcze nie pomierzyłem, ale jak możesz zobacz na foto jak wygląda stan bateri na odpalonym. Po odpaleniu na MMi pokazało odziwo tylko 50%, zgasiłem, wskoczyło 2 kreski więcej, odpaliłem, zgasiłem i wskoczyło na 100% ...
Muskel1 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) Dlatego te pomiary nie są miarodajne. Kondycję aku musisz sprawdzić urządzeniem do tego przeznaczonym. Wystarczy, że po drodze z aku do sterownika gdzieś jest słaby styk i już pomiar na MMI i odczytany z VCDS możesz sobie... wiesz co Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez Muskel1
radzio06 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Vcds w silniki nie mogę wybrać bloków pomiarowych.
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) W B8 musisz wejść w rozszerzone bloki pomiarowe. Silnik jest na protokole UDS wiec rozrzerzone bloki pomiarowe. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Czy te pomiary miernikiem były oba na pracującym silniku?
radzio06 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Oba były na pracującym silniku. Teraz odpiąłem klemy z baterii i zmierzyłem to wyszło 12.40 na samej baterii. Dałem ja teraz do ładowania.
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Jak podładujesz aku, zmierz miernikiem na klemach pokazuje. Następnie miernikiem ile dochodzi na bezpieczniki w desce oraz z tyłu. Następnie trzeba zmierzyć także miernikiem, czy napięcie dochodzi do zegarów oraz do sterownika ABS oraz sterownika samopoziomu.
radzio06 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Ok. A sterownik samopoziomu gdzie się znajduje ? Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez radzio06
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Za schowkiem. Masz skrętne czy nieskrętne bixy? Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Ok. Sterownik samopoziomu ma 26to pinową kostkę. Na pin nr 23 wchodzi czarno-zielony przewód zasilający. Idzie on z bezpiecznika nr 6 po lewej stronie deski. Zmierz miernikiem czy na bezpieczniku masz napięcie i czy dochodzi do sterownika na pin 23. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Z tyłu zegarów masz 32 pinową kostkę. Dla roczników do kwietnia 2009 zasilanie znajduje się na pinie 31 i 32, dwa brązowo-czerwone przewody idą one z bezpiecznika nr 6, rząd ST2 na rysunku, deska rozdzielcza strona pasażera.
radzio06 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) Super Ok A więc bateria lądowała się 12 godzin. Sprawdziłem miernikiem baterie i wyszło 12.40 a po zapaleniu na mmi nie było full nawet... Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez radzio06
Muskel1 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 2 godziny temu, radzio06 napisał: Super Ok A więc bateria lądowała się 12 godzin. Sprawdziłem miernikiem baterie i wyszło 12.40 a po zapaleniu na mmi nie było full nawet... Po 12 godz. ładowania tylko 12,4 V to zdecydowanie za mało. Czy to aku jest AGM? Jeżeli tak, to czy prostownik do ładowania jest przystosowany do AGM?
radzio06 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Bateria zwykla beż AGM, bez start stopu
radzio06 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Więc tak. Zasilanie na liczniku jest w Pinie 31 i 32 Sterownik Abs zasilanie na Pinie 1 i 25 Getway Temic zasilanie na Pinie 1 I 14 Samopoziom tez ma zasilanie Hamulec postojowy na 14 Pinie Parktronik brązowa kostka szersza na 1 Pinie. Siedząc w bagażniku nagle po raz pierwszy zapikaly błędy na liczniku. Licznik ożył jak pierwszym razem tj. Wywalił wszystkie błędy ale obromierz nie działał i kierunki nie migały na liczniku. Po czym zgasł. Bateria na mmi już tylko 2 kreski i slabo kręci
Muskel1 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Kup nowe aku, wrzuć i zakoduj w 19.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się