marcino Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Witam Auto to A4 B6 1,8T silnik BFB Avant + LPG Mam problem od jakiegoś czasu z Odpalanie Auto na zimnym silniku. Są Momenty kiedy autko odpali i po 1,2 sekundach od razu gaśnie, czasem odpali i zaczyna się dusić przez kilkanaście sekund a w ostatnim czasie trzeba kilka razy pokręcić żeby chociaż zaskoczył.. jak już odpali potem pali bez żadnych problemów przez cały dzień, aż zostawię go na jakieś 8godzin. Słychać w tym czasie delikatnie pompkę,ale po chwili sie uspakaja, czasem głośniej pochodzi,ale potem już nie,, Słysze pod kierownicą również tzw cykanie jakiegoś przekaźnika w momencie gdy gaśnie,lub jak zaskoczy Vag nic nie pokazał, Cewki sprawdzone, świece wymienione.. Pomóżcie gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć.Pompka, filtr?jak sprawdzić
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Zakręć gaz, wypal co w przewodach i sprawdź czy będzie lepiej.
marcino Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) 9 godzin temu, przem8 napisał: Zakręć gaz, wypal co w przewodach i sprawdź czy będzie lepiej. Tak dzisiaj to zrobiłem..zobacze jak odpali za te 10h po pracy Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez marcino
marcino Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Nie ma żadnej róznicy po odpieciu gazu. Po podłaczenie manometru do listwy wtryskowej jakie powinny być wskazania? Najbardziej mnie interesuje po nocy do ilu może spaść Barów i ile na zapłonie rano.
marcino Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Na chwile obecna po podłaczeniu manometru wskazania sa takie: Pierwsze odpaleniu po podłaczeniu manometru i spuszczeniu całkowicie ciśnienia.Odpalił za ktorymś razem. Troche czasu potrwalo zanim dobiło do 4 baròw. Drugie odpalenie po 2h.ciśnienie spadło do 2.3 bara.Zapłon prawie 4 bara i zapalił Trzecie odpalenie po 4h.ciśnienie spadło do ok 1 bara.zapłon prawie 4 bara i odpalił ale już zacząl sie dusić.ale obroty po jakimś czasie sie unormowały i zaczal juz chodzić Na pracujacym silniku pompka pokazuje 4 bary. Potem caly dzień jeżdze i pali od strzała. Jakieś sugestie? Zobacze jak bedzie rano.
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Po zapłonie ma być min. 3,5 bara. Jalowe i pod butem stałe 4bary. Sprawdz czy czujnik g62 prawidłowo wskazuje. Jak po zapłonie od razu bije ciśnienie to tu raczej nie ma problemu z pompą.
marcino Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 8 godzin temu, przem8 napisał: Po zapłonie ma być min. 3,5 bara. Jalowe i pod butem stałe 4bary. Sprawdz czy czujnik g62 prawidłowo wskazuje. Jak po zapłonie od razu bije ciśnienie to tu raczej nie ma problemu z pompą. Tak wygląda odpalanie na zimnym silniku A Tak dzisiaj rano z manometrem Wsjaźnik manometra - minus 0.5bara wskazanie początkowe od 0,5 bara pokazuje Po pracy spróbuje jeszcze raz Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez marcino
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Na tym zegarze dziesietne to bary? Jeśli tak to pompa zdechła.
marcino Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Po pracy wyglada to nastepujac 9h stania: Po zapłonie przeszedłem do vaga sprawdzić temperature na zimnym silniku. Wyniki są nastepujace: Po czym próbowałem odpalić Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez marcino
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) G62 sprawdzasz w gr. 1 w engine. Jakie masz korekty w gr. 32? Wymieniałes kiedykolwiek filtr paliwa? W nim jest regulator ciśnienia paliwa. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez przem8
marcino Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 13 minut temu, przem8 napisał: G62 sprawdzasz w gr. 1 w engine. Jakie masz korekty w gr. 32? Wymieniałes kiedykolwiek filtr paliwa? W nim jest regulator ciśnienia paliwa. Dziękuję.Myślałam że engine/grupa 7, której u mnie niema. gr 32 sprawdze. Filtr w pierwszej teraz kolejności będzie wymieniany.Niewiem kiedy był wymieniany
marcino Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 3 godziny temu, przem8 napisał: G62 sprawdzasz w gr. 1 w engine. Jakie masz korekty w gr. 32? Wymieniałes kiedykolwiek filtr paliwa? W nim jest regulator ciśnienia paliwa. O to ci chodziło?
marcino Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) 16 godzin temu, przem8 napisał: Tak. Wygląda ok. Na zimnym na VAGu Temp zew 5 stopni Na zegarach 7 stopni Tem.wody 38 stopni Odpalony za pierwszym.pojawilo sie ssanie. Wczoraj na sam koniec na ciepłym zrobiłem adaptacje przepustnicy bez jej czyszczenia..Ciekawe kiedy czujnik rozreguluje wszystkie pomiary Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez marcino
marcino Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Wczoraj wieczorem i dzisiaj problem bez zmian Wczoraj temp 39st/C, Dłuższe odpalanie, brak ssania Dzisiaj temp cieczy na zimnym 45st/C ,Odpalił za drugi razem z ssaniem Logi z odpalanie 3 grup. http://vaglogi.pl/log-001_004_006_X7URWYg.html Dzisiaj porobiłem trochę logów statycznych i dynamicznych Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_lz9845Z.html http://vaglogi.pl/log-002_033_KnTOb.html http://vaglogi.pl/log-090_093_9hJu8.html Tip od 3 biegu Tip od 3 biegu http://vaglogi.pl/log-001_003_ha604U.html http://vaglogi.pl/log-002_033_7zia7y.html Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez marcino
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 2 godziny temu, marcino napisał: Dzisiaj temp cieczy na zimnym 45st/C ,Odpalił za drugi razem z ssaniem To zmień ten czujnik. Przecież masz błędne wskazania.
zionx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Miałem to samo, auto po dłuższym postoju kręciło a nie umiało odpalić, na vagu temp płynu znacznie odbiegała od temp zewnętrznej, zmiana czujnika załatwiła problem. Tu masz nr zielonego 4 pin 059919501A Ja ostatnio zakładałem febi FE32510 z intercarsu, działa od 4 miesięcy
marcino Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Dzisiaj wymieniony czujnik na używany,ale Oryginał od kolegi Na chwilę obecną wskazania prawidłowe, zapalił bez problemu, ssanie jest,nie dusił się.. Czujnik jaki tam siedział to jakiś NO Name,widać ze ktoś już dłubał Prawdziwy test będzie jutro rano. Dam znać co i jak...Jeszcze filtr będzie do wymiany. Przy okazji wyczyściłem cały ten trójnik z zaworem od odmy co jest nad czujnikiem.. Jak znajdę jutro chwilę to porobię Logi statyczne i dynamiczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się