Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem na zimnym silniku 1,8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Auto to A4 B6 1,8T silnik BFB Avant + LPG

Mam problem od jakiegoś czasu z Odpalanie Auto na zimnym silniku.

Są Momenty kiedy autko odpali i po 1,2 sekundach od razu gaśnie, czasem odpali  i zaczyna się dusić przez kilkanaście sekund a w ostatnim czasie trzeba kilka razy pokręcić żeby chociaż zaskoczył.. jak już odpali potem pali bez żadnych problemów przez cały dzień, aż zostawię go na jakieś 8godzin.

Słychać w tym czasie delikatnie pompkę,ale po chwili sie uspakaja, czasem głośniej pochodzi,ale potem już nie,,

Słysze pod kierownicą również tzw cykanie jakiegoś przekaźnika w momencie gdy gaśnie,lub jak zaskoczy

Vag nic nie pokazał, Cewki sprawdzone, świece wymienione..

Pomóżcie gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć.Pompka, filtr?jak sprawdzić

Opublikowano

Zakręć gaz, wypal co w przewodach i sprawdź czy będzie lepiej.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, przem8 napisał:

Zakręć gaz, wypal co w przewodach i sprawdź czy będzie lepiej.

Tak dzisiaj to zrobiłem..zobacze jak odpali za te 10h po pracy

Edytowane przez marcino
Opublikowano

Nie ma żadnej róznicy po odpieciu gazu.

Po podłaczenie manometru do listwy wtryskowej jakie powinny być wskazania? Najbardziej mnie interesuje po nocy do ilu może spaść Barów i ile na zapłonie rano.

Opublikowano

Na chwile obecna po podłaczeniu manometru wskazania sa takie:

Pierwsze odpaleniu po podłaczeniu manometru i spuszczeniu całkowicie ciśnienia.Odpalił za ktorymś razem. Troche czasu potrwalo zanim dobiło do 4 baròw.

Drugie odpalenie po 2h.ciśnienie spadło do 2.3 bara.Zapłon prawie 4 bara i zapalił

Trzecie odpalenie po 4h.ciśnienie spadło do ok 1 bara.zapłon prawie 4 bara i odpalił ale już zacząl sie dusić.ale obroty po jakimś czasie sie unormowały i zaczal juz chodzić

Na pracujacym silniku pompka pokazuje 4 bary.

Potem caly dzień jeżdze i pali od strzała.

Jakieś sugestie?

Zobacze jak bedzie rano.

Opublikowano

Po zapłonie ma być min. 3,5 bara. Jalowe i pod butem stałe 4bary. Sprawdz czy czujnik g62 prawidłowo wskazuje. Jak po zapłonie od razu bije ciśnienie to tu raczej nie ma problemu z pompą. 

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, przem8 napisał:

Po zapłonie ma być min. 3,5 bara. Jalowe i pod butem stałe 4bary. Sprawdz czy czujnik g62 prawidłowo wskazuje. Jak po zapłonie od razu bije ciśnienie to tu raczej nie ma problemu z pompą. 

Tak wygląda odpalanie na zimnym silniku

 

A Tak dzisiaj rano z manometrem

Wsjaźnik manometra - minus 0.5bara wskazanie początkowe od 0,5 bara pokazuje

 

Po pracy spróbuje jeszcze raz

Edytowane przez marcino
Opublikowano

Na tym zegarze dziesietne to bary? Jeśli tak to pompa zdechła. 

Opublikowano (edytowane)

Po pracy wyglada to nastepujac 9h stania:

Po zapłonie przeszedłem do vaga sprawdzić temperature na zimnym silniku.

Wyniki są nastepujace:

20210416_142919.jpg

20210416_143037.jpg

Po czym próbowałem odpalić

 

Edytowane przez marcino
Opublikowano (edytowane)

G62 sprawdzasz w gr. 1 w engine. Jakie masz korekty w gr. 32? Wymieniałes kiedykolwiek filtr paliwa?  W nim jest regulator ciśnienia paliwa. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał:

G62 sprawdzasz w gr. 1 w engine. Jakie masz korekty w gr. 32? Wymieniałes kiedykolwiek filtr paliwa?  W nim jest regulator ciśnienia paliwa. 

Dziękuję.Myślałam że engine/grupa 7, której u mnie niema. gr 32 sprawdze.

Filtr w pierwszej teraz kolejności będzie wymieniany.Niewiem kiedy był wymieniany

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

G62 sprawdzasz w gr. 1 w engine. Jakie masz korekty w gr. 32? Wymieniałes kiedykolwiek filtr paliwa?  W nim jest regulator ciśnienia paliwa. 

O to ci chodziło?

20210416_194934.jpg

Opublikowano

Tak. Wygląda ok. 

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, przem8 napisał:

Tak. Wygląda ok. 

Na zimnym na VAGu
Temp zew 5 stopni
Na zegarach 7 stopni
Tem.wody 38 stopni

Odpalony za pierwszym.pojawilo sie ssanie.

Wczoraj na sam koniec na ciepłym zrobiłem adaptacje przepustnicy bez jej czyszczenia..Ciekawe kiedy czujnik rozreguluje wszystkie pomiary

Edytowane przez marcino
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj wieczorem i dzisiaj problem bez zmian

Wczoraj temp 39st/C, Dłuższe odpalanie, brak ssania

Dzisiaj temp cieczy na zimnym 45st/C ,Odpalił za drugi razem z ssaniem

Logi z odpalanie 3 grup.

http://vaglogi.pl/log-001_004_006_X7URWYg.html

Dzisiaj porobiłem trochę logów statycznych i dynamicznych

Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-001_003_lz9845Z.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_KnTOb.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_9hJu8.html

 Tip od 3 biegu

 
 

Tip od 3 biegu

http://vaglogi.pl/log-001_003_ha604U.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_7zia7y.html

 

Edytowane przez marcino
Opublikowano
2 godziny temu, marcino napisał:

Dzisiaj temp cieczy na zimnym 45st/C ,Odpalił za drugi razem z ssaniem

To zmień ten czujnik. Przecież masz błędne wskazania.

Opublikowano

Miałem to samo, auto po dłuższym postoju kręciło a nie umiało odpalić, na vagu temp płynu znacznie odbiegała od temp zewnętrznej, zmiana czujnika załatwiła problem.

Tu masz nr zielonego 4 pin 059919501A

Ja ostatnio zakładałem febi FE32510 z intercarsu, działa od 4 miesięcy

Opublikowano

Dzisiaj wymieniony czujnik na używany,ale Oryginał od kolegi

Na chwilę obecną wskazania prawidłowe, zapalił bez problemu, ssanie jest,nie dusił się..

Czujnik jaki tam siedział to jakiś NO Name,widać ze ktoś już dłubał

Prawdziwy test będzie jutro rano. Dam znać co i jak...Jeszcze filtr będzie do wymiany.

Przy okazji wyczyściłem cały ten trójnik z zaworem od odmy co jest nad czujnikiem..

Jak znajdę jutro chwilę to porobię Logi statyczne i dynamiczne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...