Luk255 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Audi a4 b6 1.8T AVJ 2001r Mam taki problem, wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą. I jedna śruba ciągle luźno się obracała i myślałem ,że gwint się (poprzedniemu właścicielowi) zniszczył, więc postanowiłem dodać kilka podkładek ,żeby złapało. No i efekt tego jest taki ,że wyszła cała szpilka z głowicy a na drugim gwincie ( do przykręcenia na głowicy) było aluminium, pewnie pozostałość po gwincie gdzie się wkręca tą szpilkę. Teraz mam pytanie jak zamontować tą szpilkę ? albo jakiś "patencik" jaki mogę zastosować ,żeby dokręcić pokrywę?
Skowrix Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Możliwości jest multum. Od bardziej profesjolanych tj. specjalnych zestawów do naprawy gwintu (poszukaj helicoil), zastosowanie szpilki 'dwurozmiarowej', M6/M8 użycie większej szpilki (m8) i rozwiercenie otworu w pokrywie (najpierw sprawdź czy większa nakrętka się zmieści) po totalnie druciarskie' jak wklejenie szpilki na jakiś klej dwuskładnikowy do metalu Od Ciebie zależy którą drogą pójdziesz 1
Tamek141 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Ja ostatnio straciłem szpilkę od kolektora wydechowego, problemów było co nie miara włącznie przewierceniem się na wylot w gwincie ostatecznie wkleiłem nową szpilkę na klej 2 składnikowy i po przykręceniu na 25nm nie ruszyła się wiec polecam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się