Kamsz82 Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Witam .pacjent a4 b7 1.9 tdi sedan. Drży cala buda ppczas przyspieszania oraz mocno drzy przy tym drążek zmiany biegów. Objawy wystepuja podczas mocniejszego przyspieszania i najbardziej odczuwalne sa między 110 a 140. Gdy drży i odpuszcze gaz lub wcisne sprzego ustaje. Mam dwa zestawy kół na jednych i drugich to samo. Proszę o pomoc
AndrzejK. Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Przeguby wewnętrzne i poduchy zawieszenia silnika i skrzyni do sprawdzenia.
Kamsz82 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 Sprawdzalem przegluby wewnetrzne poprzez sprawdzenie ich luzu hmm skrecajac polos jedna reka trzmajac polos jedna przegub . Oczywiscie na ssmochochodzie. Luzu nie wyczuwalem. Czy to dobry sposob? Jak sprawdzic poduchy silnika?
AndrzejK. Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 20 godzin temu, Kamsz82 napisał: Jak sprawdzic poduchy silnika? I skrzyni....-tu pod kątem uszkodzenia gumy Poduchy silnika są hydrauliczne, więc pod kątem wycieku oleju i uszkodzenia/rozwulkanizowania gumy
Kamsz82 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 W dniu 5.05.2021 o 20:42, AndrzejK. napisał: Przeguby wewnętrzne i poduchy zawieszenia silnika i skrzyni do sprawdzenia. Witaj jestem po sprawdzeniu przegubów. Luzu skretnego czyli frzymajac przegub i polos skrwcajac je luzu nie wyczuwam . Jest luz ruszajac polos skezynia kolo ale to chyba normalne. Ale jest tez luz ruszajac polosia gora dół . Przy takim ruszaniu wyatepuje tez dwlikatne pukniexie. Czy to normalne?
Langista Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Jak ten luz jest przy wewnętrznej stronie, to może oznaczać padnięte łożysko w skrzyni. Na przyszłość, przejrzyj tekst zanim go zapostujesz
Kamsz82 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 4 godziny temu, Langista napisał: Jak ten luz jest przy wewnętrznej stronie, to może oznaczać padnięte łożysko w skrzyni. Na przyszłość, przejrzyj tekst zanim go zapostujesz Luz jest miedzy przegubem a polosia. Szarpiac za polos gora dół
Kamsz82 Opublikowano 11 Maja 2021 Autor Opublikowano 11 Maja 2021 To filmik z neta ale u mnie wyglada identycznie
Langista Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 Trzeba zdemontować półoś i zobaczyć, czy to wina przegubu, czy flanszy skrzyni.
Kamsz82 Opublikowano 12 Maja 2021 Autor Opublikowano 12 Maja 2021 W następnym tygodniu zrzuce polos i zobacze. Powoedzcie prosze jak przy okazjo sprawdzic jal jiz. Bede mial zdjęcia czh same poloski sa proste??
Langista Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Nie rozumiem o co Ci chodzi, napisz jeszcze raz bo nie wiem co jest błędem a co autokorekta zmieniła.
Kamsz82 Opublikowano 12 Maja 2021 Autor Opublikowano 12 Maja 2021 Wybacz. Pisze na szybko w pracy. W poniedziałek wymontuje polos i zobaczę. A powiedz jak sprawdzic czy sama polos jest prosta? Czy dobrym sposobem byloby podniesc jedno kolo wrzucic bieg ,,ruszyc,,i zobaczyc czy bije?
Langista Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 Nie zobaczysz w ten sposób. Półosie jak już to mogą pęknąć ale nie się skrzywić. Tutaj masz ewidentnie problem z przegubem lub łożyskiem flanszy skrzyni. Dla własnego spokoju możesz oddać na wyważenie tą półoś ale nie ma to najmniejszego sensu, bo ona nie ma skąd uderzenia poprzecznego dostać, aby się skrzywiła.
Kamsz82 Opublikowano 12 Maja 2021 Autor Opublikowano 12 Maja 2021 Hmm powiem szczerze tez nie wydaje mi sie ze polosie moga sie krzywic. Ale gdzies czytalem na paru forach ze komus sie tam krzywily i dlatego tak pytam jak to jest z tymi półosiami. Wiec tak jak mowilem zamawiam przegub zeby juz go miec w razie czego. Demontuje polos i zobaczymy co tam sie dzieje. Ktoś kojarzy rozmiar imbusa od przegubu zewnętrznego bo tam jakiś duzy i muszę go nabyć bo chyba nie mam takiego
Kamsz82 Opublikowano 22 Maja 2021 Autor Opublikowano 22 Maja 2021 W dniu 12.05.2021 o 15:55, Langista napisał: Nie zobaczysz w ten sposób. Półosie jak już to mogą pęknąć ale nie się skrzywić. Tutaj masz ewidentnie problem z przegubem lub łożyskiem flanszy skrzyni. Dla własnego spokoju możesz oddać na wyważenie tą półoś ale nie ma to najmniejszego sensu, bo ona nie ma skąd uderzenia poprzecznego dostać, aby się skrzywiła. Witam. Problem rozwiwzany. Winowajca byl przegub wewnetrzny mial lekko wyczuwany luz. Po wymiane spokój nic nie drży??? tylko,przy wymiane narobil sie inny problem. Gdy hamuje wlacza sie na sekunde abs. Prawie przy kazdym, hamowaniu. Od czego to może byc? Moze zabrudzilem smarem pierscien albo czujnik?
Langista Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 38 minut temu, Kamsz82 napisał: Moze zabrudzilem smarem pierscien albo czujnik? Tak może być, chociaż tutaj się nie wypowiem bo brak mi wiedzy w tym temacie aby Cie zapewnić. @przem8, @Dev będą wiedzieć.
Kamsz82 Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Opublikowano 23 Maja 2021 Rozebrale dzic by zobaczyc ta koronke abs jest bardzo przerdzewiala i lekko peknieta w jednym miejscu. Musialem zawadzic gdzies przy wkladaniu aa ze zab czasu ja dotknął to duzo jej nie bylo trzeba? zamawiam nowa koszt na allegro 15 zl takze luz tylko znów robota z wymiana? mysle ze temat do zmkniecia wymiana przegubu pomogla a ten abs to na pewno wina tej peknietej koronki. Langista dziekie za pomoc pozdrawiam?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się