Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 wibracje całego auta


Kamsz82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .pacjent a4 b7 1.9 tdi sedan.  Drży cala buda ppczas przyspieszania oraz mocno drzy przy tym drążek zmiany biegów. Objawy wystepuja podczas mocniejszego przyspieszania i najbardziej odczuwalne sa między 110 a 140. Gdy drży i odpuszcze gaz lub wcisne sprzego ustaje. Mam dwa zestawy kół na jednych i drugich to samo. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeguby wewnętrzne i poduchy zawieszenia silnika i skrzyni do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem przegluby wewnetrzne poprzez sprawdzenie ich luzu hmm skrecajac polos jedna reka trzmajac polos jedna przegub . Oczywiscie na ssmochochodzie. Luzu nie wyczuwalem. Czy to dobry sposob? Jak sprawdzic poduchy silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Kamsz82 napisał:

Jak sprawdzic poduchy silnika?

I skrzyni....-tu pod kątem uszkodzenia gumy

Poduchy silnika są hydrauliczne, więc pod kątem wycieku oleju i uszkodzenia/rozwulkanizowania  gumy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2021 o 20:42, AndrzejK. napisał:

Przeguby wewnętrzne i poduchy zawieszenia silnika i skrzyni do sprawdzenia.

Witaj jestem po sprawdzeniu przegubów. Luzu skretnego czyli frzymajac przegub i polos skrwcajac je luzu  nie wyczuwam . Jest luz ruszajac polos skezynia kolo ale to chyba normalne. Ale jest tez luz ruszajac polosia gora dół . Przy takim ruszaniu wyatepuje tez dwlikatne pukniexie. Czy to normalne?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten luz jest przy wewnętrznej stronie, to może oznaczać padnięte łożysko w skrzyni. Na przyszłość, przejrzyj tekst zanim go zapostujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

Jak ten luz jest przy wewnętrznej stronie, to może oznaczać padnięte łożysko w skrzyni. Na przyszłość, przejrzyj tekst zanim go zapostujesz :)

Luz jest miedzy przegubem a polosia. Szarpiac za polos gora dół

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To filmik z neta ale u mnie wyglada identycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zdemontować półoś i zobaczyć, czy to wina przegubu, czy flanszy skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W następnym tygodniu zrzuce polos i zobacze. Powoedzcie prosze jak przy okazjo sprawdzic jal jiz. Bede mial zdjęcia czh same poloski sa proste??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem o co Ci chodzi, napisz jeszcze raz bo nie wiem co jest błędem a co autokorekta zmieniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz. Pisze na szybko w pracy. W poniedziałek wymontuje polos i zobaczę. A powiedz jak sprawdzic czy sama polos jest prosta? Czy dobrym sposobem byloby podniesc jedno kolo wrzucic bieg  ,,ruszyc,,i zobaczyc czy bije?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zobaczysz w ten sposób. Półosie jak już to mogą pęknąć ale nie się skrzywić. Tutaj masz ewidentnie problem z przegubem lub łożyskiem flanszy skrzyni.

Dla własnego spokoju możesz oddać na wyważenie tą półoś ale nie ma to najmniejszego sensu, bo ona nie ma skąd uderzenia poprzecznego dostać, aby się skrzywiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm powiem szczerze tez  nie wydaje mi sie ze polosie moga sie krzywic. Ale gdzies czytalem na paru forach ze komus sie tam krzywily i dlatego tak pytam jak to jest z tymi półosiami. Wiec tak jak mowilem zamawiam przegub zeby juz go miec w razie czego. Demontuje polos i zobaczymy co tam sie dzieje. Ktoś kojarzy rozmiar imbusa od przegubu zewnętrznego bo tam jakiś duzy i muszę go nabyć bo chyba nie mam takiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2021 o 15:55, Langista napisał:

Nie zobaczysz w ten sposób. Półosie jak już to mogą pęknąć ale nie się skrzywić. Tutaj masz ewidentnie problem z przegubem lub łożyskiem flanszy skrzyni.

Dla własnego spokoju możesz oddać na wyważenie tą półoś ale nie ma to najmniejszego sensu, bo ona nie ma skąd uderzenia poprzecznego dostać, aby się skrzywiła.

Witam. Problem rozwiwzany. Winowajca byl przegub wewnetrzny mial lekko wyczuwany luz. Po wymiane spokój nic nie drży???    tylko,przy wymiane narobil sie inny problem. Gdy hamuje wlacza sie na sekunde abs. Prawie przy kazdym, hamowaniu.  Od czego to może byc? Moze zabrudzilem smarem pierscien albo czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Kamsz82 napisał:

 Moze zabrudzilem smarem pierscien albo czujnik?

Tak może być, chociaż tutaj się nie wypowiem bo brak mi wiedzy w tym temacie aby Cie zapewnić.

@przem8, @Dev będą wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrale dzic by zobaczyc ta koronke abs jest bardzo przerdzewiala i lekko peknieta w jednym miejscu. Musialem zawadzic gdzies przy wkladaniu aa ze zab czasu ja dotknął to duzo jej nie bylo trzeba? zamawiam nowa koszt na allegro 15 zl takze luz tylko znów robota z wymiana? mysle ze temat do  zmkniecia wymiana przegubu pomogla a ten abs to na pewno wina tej peknietej koronki. Langista dziekie za pomoc pozdrawiam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...