krystian3769 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 Tym moim gownianym klonem nie mogę zrobić adaptacji. Choinka się dalej świeci ale chyba coś z tego będzie bo czytało 5 błędów i wszystkie wykasowałem. Jutro podjade do kolegi i mam nadzieje ze uda się to z kalibrować. Dam znać. Tak czy siak Muskel1 wielkie dzięki za zainteresowanie i pomoc
krystian3769 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 Co jeszcze zauważyłem na magnesach są cyfry 4 i 8 na oby dwóch plus do tego po dwie kolejne o których wspominałem wcześnie. I tak przeglądając zdjęcia wychodzi na to że jeżeli ustawi się zębatki na te kropki to przy obrocie te same cyferki z obu zębatek powinny patrzeć na siebie na wprost. Zobaczymy jutro czy tak jest jak myślimy. Szkoda tylko że skrzypi dalej co prawda już mniej. Delikatnie dałem nowego smar na te zębatki.
krystian3769 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2021 Niestety to ustawienie nie jest właściwe nie można przeprowadzić kalibracji.
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Opublikowano 9 Czerwca 2021 To chyba będzie tylko wymiana na inny
krystian3769 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2021 (edytowane) 8 godzin temu, Muskel1 napisał: To chyba będzie tylko wymiana na inny Raczej niema innego wyjścia. Ten nr co podawałeś w temacie zmiany tempomatu to ten z kodami tak ? 8W9054690A To ten sam pająk co mój? Mój ma nr 4M0907129HD Edytowane 10 Czerwca 2021 przez krystian3769
krystian3769 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2021 Zastanawiałem się jeszcze czy nie kupić najtańszej używki żeby sprawdzić jak te zębatki są ustawione. Tyle że gwarancji nie ma czy ktoś przy tym nie grzebał
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Taki pomysł też miałem, najlepiej jakąś uszkodzoną optycznie, pomyślałem sobie.
krystian3769 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2021 Z tego co zdążyłem ustalić to używka powinna zagadać po samej adaptacji. Wiec chyba kupie używana a w razie czego na nią będę ustawiał swoją. Dziś jeszcze zdejmę pająka i sprawdzę czy bez niego dalej skrzypi. Coś muszę ustalić bo stoję pare kroków do tyłu.
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Z tego co wiem, nie posiada CP więc wystarczy kodowanie i kalibracja.
krystian3769 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2021 10 minut temu, Muskel1 napisał: Z tego co wiem, nie posiada CP więc wystarczy kodowanie i kalibracja. Ooo i takiego potwierdzenia potrzebowałem ? Czytałem różne info. I zgłupiałem w końcu.
Muskel1 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Masz gdzieś stary autoscan auta? Chodzi o to, by mieć zapisane kodowanie jakie było w starym sterowniku. Jak nie to złóż do kupu ten co masz, podepnij pod wiązkę w aucie i wykonaj autoscan. Zapiszesz sobie wtedy kodowanie, które przeniesiesz do podmienionego sterownika.
krystian3769 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2021 (edytowane) Wreszcie wszystko ogarnięte. Kupiłem używane manetki. Kalibracja i zagadało. A to skrzypienie okazało się że przechodziło z dolnego krzyżaka wałka pośredniego kierownicy. Edytowane 15 Czerwca 2021 przez krystian3769
Muskel1 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Pamiętam, że w Fordzie Fiesta MK6 był podobny problem z tym przegubem. Fajnie, że ogarnąłeś
krystian3769 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2021 Mnie też ulżyło. Wczoraj byłem zmieniać klocki z przodu. I dopiero na podnośniku z kolegą dokładnie przeglądneliśmy od spodu. Tak niosło że sam wcześniej obstawiał że to przy samej kierownicy. Sprawdzał w ASO i już w usterkach mają informacje o tym krzyżaku.
msszwedzik16 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Witam Mam problem z przełącznikiem zespolonym, zmieniłem na taki sam plus manetka od line assist, wyświetliła się masa błędów. Mam od nowa go jakoś kodować? Czy przerzucić kodowanie z ze starej manetki? Druga sprawa czy trzeba zrobić kalibrację czujnika skrętu? Jak to zrobić przy użyciu VCDS?
Muskel1 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Sterownik 16 nie ma kodowania więc nic w tym sterowniku nie musisz kodować. Musisz natomiast zakodować w innych sterownikach jeżeli dodałeś inne funkcje tj. lane assist. Wrzuć pełny autoscan.
msszwedzik16 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 33 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Sterownik 16 nie ma kodowania więc nic w tym sterowniku nie musisz kodować. Musisz natomiast zakodować w innych sterownikach jeżeli dodałeś inne funkcje tj. lane assist. Wrzuć pełny autoscan. Kalibracja zrobiona, pomogło, już wszystko działa. Line assist miałem już dawno temu zakodowane i jeździłem bez manetki. Teraz po włączeniu silnika świeci się na liczniku znak od line assist ale przycisk go nie wyłącza, nie reaguje nic.
Muskel1 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Sprawdź czy poprawnie zakodowałeś LA.
msszwedzik16 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 (edytowane) 12 minut temu, Muskel1 napisał(a): Sprawdź czy poprawnie zakodowałeś LA. Jutro to dobrze przepatrzę. zmieniałem jeszcze kierownice na ściętą odrazu z przełącznikiem zespolonym, i mam błędy od łopatek zmiany biegów. Mam manuala i nie wiem czy nowy pająk był od automata czy to tylko kwestia jakiegoś kodowania? Nowa kierownica tez jest bez łopatek. Jutro zedytuje i dorzucę autoskan. Edytowane 21 Grudnia 2022 przez msszwedzik16
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się