Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ustawieniem i kalibracją czujnika kąta skrętu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
27 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Masz łopatki w nowej kierownicy?

Nie mam

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, msszwedzik16 napisał(a):

Nie mam

No właśnie widzę, że nie masz. Przeoczyłem przedostatnie zdanie. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Przycisk LA uruchomiony, w A5 w adaptacjach - Switch on condition… - powinien zostać selected via menu. - miałem zakodowane ON wiec cały czas pozostawało włączone.

 

co do łopatek narazie nie doszedłem jak usunąć błędy. 

Opublikowano
2 godziny temu, msszwedzik16 napisał(a):

co do łopatek narazie nie doszedłem jak usunąć błędy. 

Jeżeli się nie mylę, to nie da się tego wyłączyć. Kupiłeś niewłaściwy przełącznik zespolony. Da się tylko w sterowniku 19 zaznaczyć kierę multifunkcyjną (MFL) i wtedy wszystkie przyciski działają.

 

Opublikowano

Ma ktoś może filmik z kalibracji tego czujnika lub z odczytu parametrów po UDS ? 

Udało mi się ustawić czujnik tak że mam 1stopien ale skacze co 3 sekundy na 819. 

Próbowałem zrobić kalibracje ale co chwile wskakuje że nie dozwolono.

Jeżeli ktoś ma możliwość nagrać filmik z wartości mierzonych co pokazuje vcds od 0 stopni na max w prawo i na max w lewo.

Najlepiej to widać w vcp

Opublikowano

w tych manetkach jest czujnik s, który w momencie rozebrania czyli rozłączenia jest już smietnikiem... niestety to już nie czasy B8, że można było zmienić zwijak pod tempomat :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...