Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17536


marcinbob_89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku lub po dłuższym postoju, auto odpala i gaśnie, dopiero po 2-3 próbach łapie, ale nierówno pracuje, podczas jazdy czasami nie chce przyjmować gazu i szarpie, wywala Check engine, który czasami mruga. Na kompie wywala błąd 

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded-Intermittent
 
Problem występuję na benzynie i LPG, więc chyba można wykluczyć pompkę paliwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do błędu, to musisz zrobić logi dynamiczne (opis jak je zrobić w dziale diagnostyka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w końcu udało się zrobić logi, po podpięciu pod kompa wywaliło cała masę błędów, jak narazie żaden nie powrócił. Proszę o analizę logów 

LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcinbob_89 napisał:

Proszę o analizę logów 

Jak tego oczekujesz to wrzuć na stronę typu vaglogi.pl. Nikt się z tym nie będzie cackać żeby odczytać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na jakim paliwie robione? Obstawiam, że na LPG, zgadza się? Jeżeli tak to zrób jeszcze na Pb, przynajmniej grupy 2,33. 

Edytowane przez Skowrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Jak tego oczekujesz to wrzuć na stronę typu vaglogi.pl. Nikt się z tym nie będzie cackać żeby odczytać :P

A jaki jest problem żeby odczytać logi? U mnie normalnie otwiera w arkuszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Skowrix napisał:

Logi na jakim paliwie robione? Obstawiam, że na LPG, zgadza się? Jeżeli tak to zrób jeszcze na Pb, przynajmniej grupy 2,33. 

Logi robione oczywiście na PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, marcinbob_89 napisał:

A jaki jest problem żeby odczytać logi? U mnie normalnie otwiera w arkuszu

No co Ty, a czytelne jest? Jakby to nie był proble, to bym tego nie pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, przem8 napisał:

No co Ty, a czytelne jest? Jakby to nie był proble, to bym tego nie pisał.

Wydaje mi się, że czytelneScreenshot_20210813_195212_com.google.android.apps.docs.editors.sheets.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka zaniża, turbo nie osiąga zadanego doładowania. Sprawdz dv i podmień przepływomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się zabrać za sprawdzenie Dv i czy jest jakiś sposób na sprawdzenie przepływki, bo nie bardzo mam skąd podmienić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dv multum tematów było, poszukaj, bo mi się nie chce powtarzać.

Co do przepływki jak nie masz od kogo podmienić to tylko zakup nowej ale warto jeszcze sprawdzić szczelność dolotu kompresorem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie w temacie. Kolejny raz pojawił się check silnika i wywaliło błąd 

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded-Intermittent

Czy ten błąd może oznacz zatkany filtr paliwa, lub padnięty regulator ciśnina?  Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem i było słychać buczenie. Teraz auto już ledwo odpala, buczenia chyba nie słychać. Pompa paliwa niedawno wymieniona na SKV, padła całkowicie, poprzednia SKV wytrzymała jakieś 6 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd mieszanki. Pokaż logi 2+33 statyczne i dynamiczne na pb i lpg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam logi do sprawdzenia na PB
http://vaglogi.pl/log-002_033_won7hn1.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_6qBhM3.html
 

LPG
http://vaglogi.pl/log-002_033_wxWU5W.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_1f6o8ct.html

Przed logami sprawdziłem ciśnienie na listwie i jest 4 bary. Po podpięciu pod kompa wysypało masę błędów, po skasowaniu powtarza się błąd 16727 Camshaft Position Sensor(G40): Signal too High
P0343 - 001 -  Upper Limit Exceeded

 

 

IMG_20211215_093337[1].jpg

IMG_20211215_093414[1].jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie wyszły te logi. Przejrzyj wiązkę od wtryskiwaczy pb i lpg. Pokaż screena z gr.93

Na pewno gaz do regulacji i prawdopodobnie przepływka i sonda do wymiany ale te logi jakoś dziwnie załadowało więc ciężko powiedzieć.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

Coś nie wyszły te logi. Przejrzyj wiązkę od wtryskiwaczy pb i lpg. 

Które nie wyszły? A co z tym czujnikiem? To tzw czujnik Halla?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcinbob_89 napisał:

Które nie wyszły? A co z tym czujnikiem? To tzw czujnik Halla?

 

To sobie zobacz co widać, przeskok z 1tys na 5. CO tam chcesz wyczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...