Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów z gazu po Ustawieniu przez gazownika


szpakuziom

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, przem8 napisał:

Ten reduktor tak ma zimową porą, z resztą większość ma ten problem w pomodzonych autach o tej porze.

To ja do większości nie należę :P 

U mnie w tamtym roku coś takiego występowało ale tylko na jednym zbiorniku LPG w okolicach -20 st. C.

46 minut temu, szpakuziom napisał:

Spróbuje na shellu jeszcze zatankować i dam znać.

Jak masz możliwość to na BP zatankuj i zobacz czy się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, szpakuziom napisał:

Wczoraj trochę jeździłem, auto było rozgrzane w 100%, a problem występował nadal.

Ile przejechałeś na tym reduktorze? Nie chodzi o rozgrzane auto, tylko reduktor/gaz. MIałem kiedyś takie cyrki w pierwszym acr01, że zawsze zrzucało jak było poniżej zera i sytuacja dopiero się stabilizowała po kilkudziesięciu km. Jak potem zmieniłem na nowy, bo stary zgubił całkiem ciśnienie, to już to się nie powtarzało ale ciśnienie miałem ponad 1,3b ustawione. 

Generalnie te ac'ki mają taką przywarę ale idealnych reduktorów nie ma. Jak nachulałeś nim ponad 60-80tys to pewnie membrany już nie takie itp. Sprawdź jeszcze zaraz po przełączeniu na lpg czy po obwodzie reduktor nie puszcza gazu. Miałem tak, i też ciśnienie będzie klękać pod obciążeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalka ma 5 lat i około 70kkm przebiegu. Dziś popatrzę, wymienię filtry, choć robiłem to z 6kkm temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, pelonek1 napisał:

To ja do większości nie należę :P 

U mnie w tamtym roku coś takiego występowało ale tylko na jednym zbiorniku LPG w okolicach -20 st. C.

Jak masz możliwość to na BP zatankuj i zobacz czy się poprawi.

OK spróbuje.Tankowałem na shellu i nie było tego problemu, zatankowałem na Orlenie i zaczął się problem. Może złe paliwo, dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, szpakuziom napisał:

Dziś popatrzę, wymienię filtry, choć robiłem to z 6kkm temu

Filtry zostaw jeszcze bo nie wydaje mi się, że dużo czystsze założysz po takim przebiegu. 

Zatankuj na BP, tylko na takim na którym jest ruch w interesie i zobacz jak będzie. Z doświadczenia wiem, że po tankowaniu na BP mam najlepsze korekty długoterminowe w 32 a zaglądam do nich dość często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlałem na shellu i problem prawie znikł, już mogę go bardziej pocisnąć, ale jeszcze niekiedy go przełączy. Trochę pojeżdżę i ewentualnie pójdzie nowy reduktor taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy reduktor i sprawa w 100% rozwiązana, ciśnienie stoi stabilnie i nie przełącza go. Poprzedni AC R01 wytrzymał 80kkm

Edytowane przez szpakuziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, szpakuziom napisał:

Nowy reduktor i sprawa w 100% rozwiązana, ciśnienie stoi stabilnie i nie przełącza go. Poprzedni AC R01 wytrzymał 80kkm

Dałeś taki sam reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, taki sam. Pozostaje jeszcze trochę podstroić, ale nie do końca wiem, jak się robi to po obrotach. Nie mogę znaleźć jak to zrobić po kolei. Aha i ogólnie faktycznie reduktor puszczał gaz po obwodzie, jak się załączył gaz, to zaczęło śmierdzieć w kabinie.

Edytowane przez szpakuziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam LPG Tech to Ci nie pomogę, chociaż z tego co wiem to Staga stroi się łatwiej. @przem8 ma Staga i na pewno wie jak go stroić, odezwij się do Niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szpakuziom napisał:

Ok dzięki.

stag przecież posiada manual krok po kroku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lpg forum też jest dobry poradnik do staga. Generalnie to nie ma tam żadnej filozofii. Zaznaczasz dany obszar albo pojedynczą komórkę dla konkretnych obrotów i czasu/czasów wtrysku i ctrl+strzałka góra/dół w zależności czy trzeba wzbogacić czy zubożyć. Jak stroję w pojedynkę to robię najpierw loga 2+33 i potem na jego podstawie korekta na postoju  i tak w kółko aż jest igła.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Na lpg forum też jest dobry poradnik do staga. Generalnie to nie ma tam żadnej filozofii. Zaznaczasz dany obszar albo pojedynczą komórkę dla konkretnych obrotów i czasu/czasów wtrysku i ctrl+strzałka góra/dół w zależności czy trzeba wzbogacić czy zubożyć. Jak stroję w pojedynkę to robię najpierw loga 2+33 i potem na jego podstawie korekta na postoju  i tak w kółko aż jest igła.

Jeżeli dobrze rozumiem, to na przykładzie tego loga co wrzuciłem jest tam wartość -17.2 (z tego co rozumiem, jest za bogato?) przy obrotach 2880 i czasach wtrysków 19.38 i edytuje dokładnie to samo pole o tych samych czasach wtrysku o +17 w zakładce po obrotach, aby korekty były bliskie zera? Druga sprawa ciśnienie gazu mam ustawione na 1,20 bara, czy to będzie prawidłowe ciśnienie?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie masz po -12 do -17 to zuboż o 10-12 i zobacz co wyjdzie. Ciśnienie 1,2-1,3b , auto po koksie. Przy autokalibracji jakie wyszło ciśnienie robocze?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, przem8 napisał:

Tam gdzie masz po -12 do -17 to zuboż o 10-12 i zobacz co wyjdzie. Ciśnienie 1,2-1,3b , auto po koksie. Przy autokalibracji jakie wyszło ciśnienie robocze?

Nie robiłem autokalibracji. Próbowałem Edytować ustawienia, co mi gaziarz ustawił i tyle. Po wymianie reduktora podłączyłem kabel i ciśnienie było 1,40 to skręciłem trochę w dół i trzyma w okolicy 1.20. Czyli mam zrobić autokalibracje na nowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, szpakuziom napisał:

Czyli mam zrobić autokalibracje na nowo?

Nie. Wejdź w parametry->ust. sterownika gazu i tam na dole po lewo masz parametry autokalibracji. Odczytaj ciśnienie robocze jakie jest. Zrób dłuuugiego loga z jazdy na gazie po kasowaniu błędów, zapisz swoje nastawy i prześlij mi je na pw.

Jeśli miałeś ciśnienie około 1,2b przy autokalibarcji i przy ustawionym 1,2-1,3b przy pełnym ogniu nie spada za bardzo ciśnienie na reduktorze to zostaw jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, przem8 napisał:

Nie. Wejdź w parametry->ust. sterownika gazu i tam na dole po lewo masz parametry autokalibracji. Odczytaj ciśnienie robocze jakie jest. Zrób dłuuugiego loga z jazdy na gazie po kasowaniu błędów, zapisz swoje nastawy i prześlij mi je na pw.

Jeśli miałeś ciśnienie około 1,2b przy autokalibarcji i przy ustawionym 1,2-1,3b przy pełnym ogniu nie spada za bardzo ciśnienie na reduktorze to zostaw jak jest.

Ok, jutro Ci wyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...