sylwiodam Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Witam, nabyłem właśnie Audi A4 B6 z 2001 b+g. Cały czas chodzi wentylator. Czy to normalne. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Jak klima działa to tak, z resztą jak w każdym innym aucie w takim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiodam Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Właśnie nie działa bo nie nabita jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Econ się swieci cały czas? Jazda bez czynnika skutkuje zatarciem sprężarki tego typu jaki jest w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin21467 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 (edytowane) Wentylator chodzi nawet po odpaleniu na zimnym silniku? Tutaj przyczyn może być wiele od uszkodzonego czujnika temperatury po uszkodzony termostat lub moduł wentylatorów. Temperatura stoi równo na 90 stopni i nie przegrzewa się silnik? Jeśli nie masz kabla i nie wiesz jak się do tego zabrać aby zczytac błędy oraz posprawdzać bloki pomiarowe to podjedź do ogarniętego elektryka i niech podłączy auto pod kompa oraz posprawdza czy wszytko ok. Co do klimy nie jeździj tak tylko ewentualnie omiń kompresor zakładając krótszy pasek. Dalsza jazda grozi zatarciem sprężarki i późniejszą kosztowną wymianą skraplacza, dyszy rozprężnej, kompresora, osuszacza i płukaniem całego układu z opiłków. Sprawdź też czujnik ciśnienia klimatyzacji gdyż przy niesprawnym też będzie świecił ECON pomimo prawidłowej ilości czynnika. Jeśli jest czynnik powinien pokazać w VAGu ciśnienie około 5 bar na wyłączonym silniku. Edytowane 10 Sierpnia 2021 przez marcin21467 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 23 minuty temu, marcin21467 napisał: Jeśli jest czynnik powinien pokazać w VAGu ciśnienie ok 5 bar na wyłączonym silniku. Nie całkiem, ciśnienie jest zależne od temperatury i tak dla r134a masz poniższą tabelę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin21467 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 4 minuty temu, Muskel1 napisał: Nie całkiem, ciśnienie jest zależne od temperatury i tak dla r134a masz poniższą tabelę. Wiem że ciśnienie jest różne w zależności od temperatury otoczenia. Chciałem tylko orientacyjnie(biorąc pod uwagę obecne temperatury) napisać aby naprowadzić kolegę czy ma czynnik w układzie czy nie. Sorry za off top. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 2 minuty temu, marcin21467 napisał: Wiem że ciśnienie jest różne w zależności od temperatury otoczenia. Chciałem tylko orientacyjnie(biorąc pod uwagę obecne temperatury) napisać aby naprowadzić kolegę czy ma czynnik w układzie czy nie. Sorry za off top. Tak tylko jak będzie sprawdzał na zgaszonym ale rozgrzanym silniku to temp. czynnika będzie dużo wyższa niż na silniku stojącym kilka godz w jednej temp otoczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiodam Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Dzięki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się