jaras99 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 (edytowane) Poratuje ktoś rozpiską bezpieczników znajdujących się pod maską dla A3 8P 2.0TFSI 2009 rok. Skrzynka u mnie wygląda jak na foto poniżej. Szukałem informacji ale to co znajduje rzekomo dla w/w modelu nie odpowiada rzeczywistości. Od czego są przekaźniki opisane jako 100? Edytowane 25 Sierpnia 2021 przez jaras99
jaras99 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2021 30 minut temu, Muskel1 napisał: Jaki kod silnika? CCZA
Muskel1 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Przekażnik A1( na zdj. ten po prawej) jest od sterownika silnika Przekażnik A2 (na zdj. ten po lewej) zasila różne komponenty silnika. 1
jaras99 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, Muskel1 napisał: Przekażnik A1( na zdj. ten po prawej) jest od sterownika silnika Przekażnik A2 (na zdj. ten po lewej) zasila różne komponenty silnika. Dzięki. Pokusiło mnie coś i umyłem sobie silnik. I to był błąd zaczęły sie dziwne rzeczy dziać. W ten sam dzień jeszcze normalnie jeździł bez żadnych anomalii. Aktualnie jest tak że zapala i zaraz gaśnie. Jak się przytrzyma pedał gazu to pracuje ale przy próbie startu (DSG) zablokowane wszystkie koła i nie da się ruszyć. Na zimnym normalnie zapala, jedzie ale po krótkim dystansie po pierwszym zatrzymaniu silnik zgaśnie i koniec jazdy. Błędy jak poniżej plus błąd przepływki G70. Da się skasować ale po przegazowaniu wraca błąd G70 i ten od sterownika silnika zgłaszany w grupie 03 (ABS), nie w grupie silnik (01) Czas rozpocząć osuszanie. Chyba zacznę od ECM, potem skrzynka bezpieczników pod maską, przepływka, cewki... F#?ck. Niezły bigos Tydzień temu myłem mojego poczciwego AVF, temu to nic nie straszne. Edytowane 23 Sierpnia 2021 przez jaras99
Muskel1 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 (edytowane) Przekażnik A1 albo uszkodzony albo zalany. Wyciągnij go i zajrzyj jak wyglądają kontakty w gnieździe. Nie wiem czy ten przekaźnik można otworzyć, niektóre można. Edytowane 23 Sierpnia 2021 przez Muskel1
jaras99 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2021 (edytowane) 2 minuty temu, Muskel1 napisał: Przekażnik A1 albo uszkodzony albo zalany. Wyciągnij go i zajrzyj jak wyglądają kontakty w gnieździe. Nie wiem czy ten przekaźnik można otworzyć, niektóre można. Okej. Jak go macałem po piłowaniu auta to był wyraźnie ciepły w porównaniu do A2, który był zimny. Sprawdzę go na stole. Edytowane 23 Sierpnia 2021 przez jaras99
jaras99 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Teraz, Muskel1 napisał: Może ma gdzieś wewnątrz zwarcie. Oby to było tylko to. Wrócę z newsami jak coś ustalę. Dzięki
jaras99 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2021 W dniu 23.08.2021 o 14:20, Muskel1 napisał: Może ma gdzieś wewnątrz zwarcie. Wracam po bojach. Po kolei opiszę co zrobiłem, może przyda się jakiemuś śmiałkowi mycia silnika. 1. Sprawdziłem przekaźniki na stole - sprawne (cewka cyka po podaniu 12V, przejście pomiędzy 87-30 jest po podaniu zasilania na cewkę) 2. Wykręciłem Aku, filtr paliwa, skrzynkę bezpieczników, wszystkie wiązki profilaktycznie opalarką przeleciałem. 3. Powyciagałem cewki, wyraźnie zapocone wodą, świece w bloku też mokre - sprężone powietrze+opalarka 4. Porozpinałem wtyczki pod maską, które mogły być bezpośrednio narażone na działanie wody - przemycie preparatem do styków elektrycznych. 5. Dojście do sterownika ECM na podszybiu i wygrzanie wiązki głównej opalarką. Próba odpalenia, norlamnie zapalił i nie gasł. Jak się lekko zagrzał to zaczął silnik nierówno pracować. Błędy jakie wyżygał to nadal błąd przepływki i błąd że zdjęcia poniżej. Mało znam się jeszcze na TFSI ale coś mnie tknęło i odpiąłem wtyczkę od przepływki no i jest, silnik pracuje wtedy równo, pojeździłem trochę zagrzałem go w pełni i nic się nie dzieje. Pomierzyłem napięcia na pinach wtyczki, tam wszystko gra. Pin 3 14.4V, pin 2 to najwyraźniej masa, pin 1 5V pewnie jakieś sterowanie. Czyli jest winowajca. Mycie go zabiło? Jeszcze martwi mnie ten drugi błąd mówiący o sterowniku silnika, tu nie mam narazie koncepcji co zrobić
Muskel1 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 (edytowane) Bląd ten jest zapisany w sterowniku ABS i informuje on tylko o tym, że w sterowniku silnika jest też błąd zapisany i żeby go odczytać. Pewnie to ten przepływki. Edytowane 25 Sierpnia 2021 przez Muskel1
jaras99 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2021 46 minut temu, Muskel1 napisał: Bląd ten jest zapisany w sterowniku ABS i informuje on tylko o tym, że w sterowniku silnika jest też błąd zapisany i żeby go odczytać. Pewnie to ten przepływki. Dobra zamawiam nową przepływke. Tylko Ori, czy jest coś godne polecenia w zamienniku?
Muskel1 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Ja osobiście takie rzeczy jak czujniki itp. polecam kupywać oryginalne.
jaras99 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2021 W dniu 25.08.2021 o 09:24, Muskel1 napisał: Ja osobiście takie rzeczy jak czujniki itp. polecam kupywać oryginalne. Po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się