Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Spada ciśnienie doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co jakis czas trzeba go rozbierac i smarowac... a ile w tym prawdy...

niewiele,bo tam za bardzo nie ma co smarowac,jest membranka i sprezynka :gwizdanie:
Opublikowano

nie membranka tylko tłoczek :tongue4:

Opublikowano

nie membranka tylko tłoczek :tongue4:

...jak zwal,tak zwal... :wink4: i tak tego nie nasmarujesz,w celu nasmarowania uzytkowego,ale utaplac w smarze,czy oleju zawsze mozna,tylko,czy to bedzie pozniej dzialac tak,jak powinno...
Opublikowano

Moim zdaniem jeśli chodzi o smarowanie to w 1,8t oleju w dolocie wystarczy na wysmoarowanie wszystkiego dokładnie :naughty: co zresztą nie jest korzystne dla wszelkiego typu membranek,gumek itd

Opublikowano

Moim zdaniem jeśli chodzi o smarowanie to w 1,8t oleju w dolocie wystarczy na wysmoarowanie wszystkiego dokładnie :naughty: co zresztą nie jest korzystne dla wszelkiego typu membranek,gumek itd

jest to prawda jeżeli nie stosujesz oil cach tanka :tongue4:

Opublikowano

jak masz pieniadze-kupuj Forge'a,a jesli masz ich niewiele-to bierz od TTetki-nie popsuje sie tak szybko,jak myslisz :wink4: to zawsze maly kroczek do przodu,w strone zwiekszenia mocy :cool1:

Opublikowano

A do tego warto od razu wymienic N75 na nowy?

Jak działa to nie ma sensu :wink4::tongue4:

Opublikowano

A do tego warto od razu wymienic N75 na nowy?

Jak działa to nie ma sensu :wink4::tongue4:

No a jakie sa objawy awarii tego ?

U mnie byl brak doladowania. Ladowalo 0.2 czasami 0.3, wymienilem i teraz jest 0.4. Dzisiaj bylem odebrac z ASO DV i zaraz sie przymierzam do montazu:D mam nadzieje ze zaloze i na manometrze wreszcie pojawi sie tyle ile powinno.

Opublikowano

N75 nie trzeba podmieniac wystarczy Vag-iem zrobic test, jak cyka to sprawny

podmień DV, to dziadostwo często pada :confused4:

ja kilka dni temu kupiłem DV Forge, bo w tym roku zdechł mi juz drugi oryginalny DV :shocked:

w koncu wyjalem ten zawor, pierwsze co to pelno opilkow metalu, pewnie po poprzedniej turbinie w ktorej wytarly sie lopatki od tarcia o obudowe turbo, druga rzecz to po zatkaniu tego wyjscia co idzie przewod do kolektora i wcisnieciu tloczka, tlok wraca z powrotem, probowalem go zassac ale nie dalem rady. wychodzi na to ze DV puszcza i jest do wymiany?

n75 cyka, dzisiaj moze zajme sie tym grzybem (dv) dzieki za wskazowki. wyczytalem na forum passata taka rzecz:

i mamy 0:1...

prosty test DV:

Zobacz czy tłoczek da się wcisnąć palcem. Powinien dać się w miarę łatwo wcisnąć bez użycia jakiejś większej siły... Wciśnij tłoczek zaworu palcem i przy wciśniętym tłoczku zatkaj kruciec podciśnienia. Puść tłoczek (trzymając cały czas zatkany kurciec podciśnienia) - jeśli tłoczek wróci na swoje miejsce, to znaczy że możesz już kupować nowy bo podciśnienie nie jest w stanie odessać tłoczka...

jest to miarodajny test? czy jest inna mozliwosc sprawdzenia DV ?

[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 16:09_________________________________________________w jaki sposob powinien byc prawidlowo zamontowany DV, wsadzilem dzisiaj ten z literka N na koncu bo stary nie trzymal i przepuszczal powietrze, krotszy krociec do weza na ktorym siedzi N75 oraz ten grzybek od odmy? czy dluzszy?
Opublikowano

mozesz zamontowac w obie strony,ale lepiej bedzie trzymac cisnienie, jak wepniesz boczny wylot DV do rury polaczonej z wylotem z turbo,a drugi krociec do "powrotu" do TIPa :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...