Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] Sprawdzenie rozrządu w VAG-COM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Potrzebuję sprawdzić ustawienie rozrządu pod VAG-COM w samochodzie passat b5 fl 1,9 tdi PD avg. Wiem, że można sprawdzić synchronizację wtryskiwanego paliwa pod grupą 004, ale czy można inaczej sprawdzić rozrząd czy jest dobrze ustawiony, wiem że z rozrządem niema żartów i chciałbym wiedzieć czy jest dobrze ustawiony. Po wymianie rozrządu zaczął więcej palić paliwa.

Opublikowano

NA stronie głównej na górze masz województwa, wybierz swoje i tam się zapytaj. Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

NA stronie głównej na górze masz województwa, wybierz swoje i tam się zapytaj. Pozdrawiam :hi:

A w jego województwie wiedzą lepiej czy jak bo nie rozumiem :shocked:

A co do pytania chętnie poznam konkretną odpowiedź.

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

z tego co wiem to w PD sprawdzic mozna kat synchronizacji walka rozrzadu natomiast w silnikach z pompa - kat wtrysku, rozrzadu vagiem raczej nie sprawdzisz, jak sie myle to prosze mnie poprawic :gwizdanie:

pozdrawiam

Opublikowano

NA stronie głównej na górze masz województwa, wybierz swoje i tam się zapytaj. Pozdrawiam :hi:

A w jego województwie wiedzą lepiej czy jak bo nie rozumiem :shocked:

A co do pytania chętnie poznam konkretną odpowiedź.

Pozdrawiam :hi:

No ja zrozumiałem, że kolega nie posiada VAGA i chciałby sprawdzić a ciężko prosić o to na przykład kogoś z 2 końca Polski ;) Pozdrawiam :hi:
Opublikowano

Witam

kabelek i VAG-COM posiadam, ale wiedzy jak sprawdzić rozrząd :thumbdown:. Natomiast synchronizację lub kąt wtrysku wiem jak sprawdzić.

Opublikowano

Natomiast synchronizację lub kąt wtrysku wiem jak sprawdzić.

to w czym problem ?

Opublikowano

przy źle ustawionym rozrządzie nie uzyskasz poprawnych wartości kąta synchronizacji w PD ani kąta wyprzedzenia wtrysku w VP,

jeśli chcesz sprawdzić sobie prawidłowe wartości dla każdego istotnego bloku diagnozowanego Vagiem to tu masz bloki wartości mierzonych dla PD :

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&start=0

i dla VP :

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&highlight=bloki+warto%B6ci+mierzonych

Opublikowano

przy źle ustawionym rozrządzie nie uzyskasz poprawnych wartości kąta synchronizacji w PD ani kąta wyprzedzenia wtrysku w VP,

jeśli chcesz sprawdzić sobie prawidłowe wartości dla każdego istotnego bloku diagnozowanego Vagiem to tu masz bloki wartości mierzonych dla PD :

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&start=0

i dla VP :

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347&highlight=bloki+warto%B6ci+mierzonych

A co to jest jeśli kąt wtrysku mam ustawiony prawidłowo a kąt żądany jest na poziomie 4*BTDC i dopiero jak silnik uzyska 94,5 stopnia wynosi tyle ile ustawiłem czyli 1*ATDC. Czy podczas wymiany pompy, złe ustawienie pompy względem reszty może przynieść taki właśnie skutek?[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 14:08_________________________________________________"...ale wiem na pewno, o czym wspominałem już z 1000 razy, że żądanie kąta wtrysku zależy od temperatury i jezeli do auta leci zimne powietrze, to być może jakiś czujnik nie widzi temperatury i właśnie dlatego w 004 pojawia się 5* BTDC ?..." To cytat z wypowiedzi znanego tutaj na forum fachowca. Tylko na litość boską o jaki czujnik tu może chodzić i gdzie on(one) się znajdują, nikt mi nie chce pomóc a mi już ręce opadają :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...