Sebaa41998 Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 Witam moje pytanie brzmi czy sprzęgło z 1.9 tdi awx podejdzie do 1.8t bfb quattro nigdzie nie mam konkretnych informacji na ten temat co trzeba? Docisk, sprzęgło i łożysko oporowe czy też trzeba zmienić dwumas z awx auto na dzień dzisiejszy ma seryjne 163 km ale w przyszłości będzie więcej dlatego przy okazji chciałem trochę wzmocnić sprzęgło.
przem8 Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 13 minut temu, Sebaa41998 napisał: nigdzie nie mam konkretnych informacji Jak nie ma jak tu na forum jest co najmniej 10 tematów, nie chce się szukać. Podejdzie ale jak chcesz zwiększać moc to od razu dwumas z awx i tarcza z tłumikami drgań od bfb jak nie chcesz po kilka razy zrzucać skrzyni.
Sebaa41998 Opublikowano 8 Września 2021 Autor Opublikowano 8 Września 2021 31 minut temu, przem8 napisał: Jak nie ma jak tu na forum jest co najmniej 10 tematów, nie chce się szukać. Podejdzie ale jak chcesz zwiększać moc to od razu dwumas z awx i tarcza z tłumikami drgań od bfb jak nie chcesz po kilka razy zrzucać skrzyni. Moc będzie około 200/250 więcej raczej nie będę chciał. Szukałem na wielu forach piszą że podejdzie ale nie mam dokładnej informacji co może zostać a co trzeba zmienić. Czyli tarcza i docisk z awx wystarczy dwumas i cała reszta może zostać z bfb? Dzięki za odpowiedź
przem8 Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Chodzi o to, że przy quattro po chipie pojawiają się wibaracje przy przyspieszaniu i żeby tego uniknąć to musisz założyć dwumas od awx, bo jest sztywniejszy i musi być tarcza ze sprężynami. W awx jest bez tych tłumików i to u niektórych powoduje problem. Ja jak i wielu użytkowników tego forum miało taki przypadek. Prościej już się nie da wytłumaczyć. Wszystko pakujesz z awx prócz tarczy sprzęgłowej. Edytowane 8 Września 2021 przez przem8
Sebaa41998 Opublikowano 8 Września 2021 Autor Opublikowano 8 Września 2021 15 minut temu, przem8 napisał: Chodzi o to, że przy quattro po chipie pojawiają się wibaracje przy przyspieszaniu i żeby tego uniknąć to musisz założyć dwumas od awx, bo jest sztywniejszy i musi być tarcza ze sprężynami. W awx jest bez tych tłumików i to u niektórych powoduje problem. Ja jak i wielu użytkowników tego forum miało taki przypadek. Prościej już się nie da wytłumaczyć. Wszystko pakujesz z awx prócz tarczy sprzęgłowej. No ok rozumiem. Ale to bez sensu pakuję sprzęgło od awx z myślą że jest bardziej wytrzymałe żeby wzmocnić seryjne sprzęgło w bfb po czym i tak trzeba wstawic zwykle sprzęgło od bfb
przem8 Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 Sprzęgło to nie tylko tarcza Masz już przeorany temat, a dalej Ci nie pasuje. Jak Ci mało to obij tarczę kevlarem. Na 200KM, wystarczy ori z bfb ale jak 250 to już będzie słabo, z resztą plany to jedno, a rzeczywistość drugie i może się okazać że silnik średnio będzie chciał przyjmować moc powyżej pewnego zakresu więc się nie napalaj.
Sebaa41998 Opublikowano 8 Września 2021 Autor Opublikowano 8 Września 2021 Godzinę temu, przem8 napisał: Sprzęgło to nie tylko tarcza Masz już przeorany temat, a dalej Ci nie pasuje. Jak Ci mało to obij tarczę kevlarem. Na 200KM, wystarczy ori z bfb ale jak 250 to już będzie słabo, z resztą plany to jedno, a rzeczywistość drugie i może się okazać że silnik średnio będzie chciał przyjmować moc powyżej pewnego zakresu więc się nie napalaj. Pierwszy plan jaki był to obić kevlarem ale poczytałem troche i się dowiedziałem że pasowało by mieć do tego wzmocniony docisk a to koszta. Więc chyba wleci seria a w przyszłości pomyślę nad mocniejszym sprzęgłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się