Skocz do zawartości
IGNOROWANY

UK Audi A5 2017 2.0 TDI 190KM Białe Coupe


dazwid

Rekomendowane odpowiedzi

dużo roboty z polerką wydechu? u mnie w esce by się przydało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, egon47 napisał:

Tak wejdą poprzedni wlasciciel mojej A5 mial właśnie takie parametry tylko oponę 255/30/20

Dzięki. Szukam do swojej felg peak forged z Audi RS4/ RS5 i są dwa rozmiary ET22 i ET26. Znalazłem w ogłoszeniach tu w UK jedną S5 na tych felgach i na zdjęciu wydają się wystawać poza budę.... Ale nie mam pewności jaki to jest rozmiar, mogę tylko zgadywać, że ET22, dosyć agresywny setup: 

 

peak forged1.jpg

forged 2.jpg

f26667d6462c4b759308924288060bcc.jpg

788e1908a526414692d621770ecbb79d.jpg

 

43 minuty temu, jedrekx napisał:

dużo roboty z polerką wydechu? u mnie w esce by się przydało..

Nie, tą pastą to jest moment, w moim zajęło mi to 3-5 minut. Pasta na szmatkę, wyczyścić cały syf z wydechu, a potem wypolerować czystą szmatką i gotowe :thumbup1: Chociaż wiem, że w TFSI wydechy się brudzą duuużo bardziej niż w TDI, znam to ze swojej B8 1.8tfsi..... Tutaj nie było tak źle, a jak kupowałem B8 to wydech był tak czarny, że nie było widać ani kawałka chromu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2021 o 20:32, dazwid napisał:

A  przód z tyłem równo na tych sprężynach siedzi? Masz może jakieś fotki przed/ po? Widziałem Twój wątek z czarną A5, ale tam pisałeś, że miałeś założone Eibach sportline? 

Teraz mam polift 2020. Wątek mam na a5-klub. Niestety nie mam zdjęcia przed bo założyłem sprężyny w trakcie naprawy auta. Na zdjęciu jeszcze bez dystansów. 

IMG_4375.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.10.2021 o 02:10, dazwid napisał:

Tyle to ja wiem, dlatego rozmyślałem o atrapie wydechu z S5, ale sobie chyba odpuszczę :) 

Tam jest tak mało miejsca, że ja drutowałem ostro... Końcówki ciąłem na pół bo było tak płytko. Lipa :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czarny69 napisał:

Teraz mam polift 2020. Wątek mam na a5-klub. Niestety nie mam zdjęcia przed bo założyłem sprężyny w trakcie naprawy auta. Na zdjęciu jeszcze bez dystansów. 

IMG_4375.JPG

Pięknie Ci usiadł na pro-kit i prawie równiutko. Ja już zamówiłem zestaw sprężyn w tamtym tygodniu, czekam aż przyjdą i będę działać w niedługim czasie jak pogoda pozwoli bo mam zamiar sam sobie zamontować :) BTW. śliczny polift. 

59 minut temu, czarny69 napisał:

Tam jest tak mało miejsca, że ja drutowałem ostro... Końcówki ciąłem na pół bo było tak płytko. Lipa :/ 

Miałem ochotę też coś zdrutować jak zobaczyłem nowe S5 TDI z atrapą wydechu, ale odpuszczam, jednak to dla większości ludzi druciarstwo i trochę wiocha :decayed:  I ciężko by mi było to zrobić tak, żeby dwie strony wyglądały idealnie tak samo. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, dazwid napisał:

Pięknie Ci usiadł na pro-kit i prawie równiutko. Ja już zamówiłem zestaw sprężyn w tamtym tygodniu, czekam aż przyjdą i będę działać w niedługim czasie jak pogoda pozwoli bo mam zamiar sam sobie zamontować :) BTW. śliczny polift. 

Miałem ochotę też coś zdrutować jak zobaczyłem nowe S5 TDI z atrapą wydechu, ale odpuszczam, jednak to dla większości ludzi druciarstwo i trochę wiocha :decayed:  I ciężko by mi było to zrobić tak, żeby dwie strony wyglądały idealnie tak samo. 

A dziękuję dziękuję. :thumbup1:

Na foto nie stoję centralnie od boku więc może tak się wydawać, zrobie jakieś fotki to może dorzucę. 

Co do wydechu pełna racja, dziś bym się na to nie zdecydował. Końcówki się różniły delikatnie, w zimę dmuchało tylko z jednej strony, jak ktoś jechał za mną to widział czarną blaszkę wewnątrz końcówek itp itd... Zrobiłem to głównie dlatego że kupiłem oryginalny nowy dyfuzor z pakietu czerń od S5 za 200 zł 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dotarły do mnie sprężyny, miałem kupić dopiero na wiosnę, ale nie mogłem się powstrzymać :facepalm: Postaram się ogarnąć montaż w przyszłym tyg. 

20211105_131146.jpg

20211105_130936.jpg

Edytowane przez dazwid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, dazwid napisał:

Dziś dotarły do mnie sprężyny, miałem kupić dopiero na wiosnę, ale nie mogłem się powstrzymać :facepalm: Postaram się ogarnąć montaż w przyszłym tyg. 

20211105_131146.jpg

20211105_130936.jpg

Oryginalnie masz 1BE? Ładuj tę prokity jestem ciekaw jak ci to siadzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, egon47 napisał:

Oryginalnie masz 1BE? Ładuj tę prokity jestem ciekaw jak ci to siadzie :decayed:

Tak 1BE. Zobaczymy, na zagranicznych forach jak czytałem to ludziom ładnie siadało na 1BE zarówno w A4 jak i A5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dziś zamontować Eibach-y. Pierwszy raz wymieniałem sprężyny w samochodzie, zajęło mi to ok. 7 godzin... Natomiast ogólnie wymiana jest dosyć prosta w B9. 

Kilka fotek z instalacji, kończyłem już po ciemku i nie było za bardzo jak zrobić zdjęć efektu końcowego. Dam im kilka dni, aby się ułożyły i wrzucę zdjęcia :thumbup1:

20211110_113833.jpg

20211110_184113.jpg

20211110_171600.jpg

 

Porównanie sprężyn - po lewej OEM (ósma kategoria wagowa), po prawej - Eibach. Kolejno przód i tył: 

 

20211110_120752.jpg

20211110_184122.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne fanty dotarły dziś do mnie, skórzane podłokietniki do drzwi :thumbup: 

20211116_121029.jpg

 

podlokietnik 1.1.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja jeśli chodzi o Eibach Pro-kit. Minął ponad tydzień od instalacji, wczoraj udało mi się zrobić kilka zdjęć. 

Od razu powiem, że moim celem nie było uzyskanie gleby jak na gwincie,  głównie chodziło mi o obniżenie tyłu, ponieważ sterczał mocno do góry w porównaniu z przodem. Druga rzecz to nie chciałem poświęcać komfortu jazdy i powiem krótko, gdyby ktoś podmienił mi sprężyny z 1BE na pro-kit bez mojej wiedzy, na 99% nigdy bym się nie zorientował. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy jest bardziej twardo/sztywno niż przed, jak dla mnie jest dokładnie tak samo :eusathink:

Podsumowując jestem zadowolony z efektu. Poniżej zdjęcie jak to mniej-więcej wyglądało wcześniej gdzie tył był wyraźnie wyżej od przodu: 

przed.jpg

Tutaj pomiar wysokości przed/po z przodu, różnica 1cm:

20211119_223834.jpg

Pomiar z tyłu, różnica 2cm: 

20211119_223744.jpg

Tak się samochód prezentuje teraz: 

20211119_110956.jpg

20211119_110948.jpg

20211119_112750.jpg

20211119_112522.jpg

20211119_110310.jpg

Przód:

20211119_112233.jpg

Tył:

20211119_112254.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli reasumując uzyskałeś to co chciałeś, komfort i prowadzenie to samo, za to aspekt wizualny....:hi:B)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Ivanek napisał:

Czyli reasumując uzyskałeś to co chciałeś, komfort i prowadzenie to samo, za to aspekt wizualny....:hi:B)

Dokładnie tak, subtelne obniżenie które nie wpłynęło na komfort i poprawa wizualna na plus ;)

 

6 godzin temu, egon47 napisał:

Idealnie siadła chyba na wiosnę kupie pro kity :wink:

Od siebie mogę polecić, chyba jedyne wyjście, jeżeli z auta nie chce się zrobić betonu :decayed: I montaż w naszych B9 bardzo prosty :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry efekt  :wink:  - obniżałeś samymi springami ? Bez amorów ?  Jeśli tak nie masz efektu piłeczki pingpongowej,?  na wybojach wtedy jednak praca całego zwieszenia jest inna.. Wiem bo w b8 założyłem same springi H&R , fajnie siadło ale na wybojach jednak inczaej się prowadziło. 

Edytowane przez dawid195a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, WojtekA6C7 napisał:

Ładnie siadło :thumbup1:

:hi:

 

Godzinę temu, dawid195a napisał:

Dobry efekt  :wink:  - obniżałeś samymi springami ? Bez amorów ?  Jeśli tak nie masz efektu piłeczki pingpongowej,?  na wybojach wtedy jednak praca całego zwieszenia jest inna.. Wiem bo w b8 założyłem same springi H&R , fajnie siadło ale na wybojach jednak inczaej się prowadziło. 

Dzięki :wink: Tak, tylko sprężyny wymieniłem. Wczoraj zrobiłem trasę po autostradzie, na której jest 2km odcinek który ma dużo dołków i wzniesień i nie zauważyłem efektu ping-ponga. Sprężyny H&R bardziej obniżają i utwardzają zawieszenie niż pro-kit, myślę, że można by je porównać do Sportsline od Eibach-a na których zawieszenie siada jeszcze 10mm niżej i wtedy pewnie już było by czuć różnicę.  

Edytowane przez dazwid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...