Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 - 1.8T bonawentury


szaryy

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.01.2022 o 20:48, Pleban napisał:

drzwi całkiem lepiłeś matą? ja sie dawno też z tym bawiłem. wiem ile z tym zabawy. w skrócie całe audio zmienione. ale musze jeszcze boki bagażnika i podłogę wyłożyc jak u Ciebie jest. aż żałuje że nie kupiłem wiecej maty. opakowanie poszło. a teraz za całe pudelko musiałbym zapłacić  ponad 100 więcej. 

Tak, drzwi okleiłem całe od zewnątrz i tyle ile się dało od wewnętrznej strony. Z tym tyłem w avancie jest tak, że wejdzie tam tyle maty ile masz pod ręką :D

Jutro odbieram samochód z montażu podtlenku i zabawy z audio ciąg dalszy tak jak @Muskel1napisał  sygnał jest chyba za słaby i nie mam grania z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano,

Ostatnio znowu dociążyłem karawan . Po wygłuszeniu+ audio doszło pewnie około 25kg, teraz kolejne 15 w związku z instalacją podtlenku lpg. Zestaw składa się z KME Jet Eco, wtryski Yeti 140, reduktor Magic III Power, butla Stako 72l (coś pięknego) 650x182x270. Mimo wszystko sakramencka ośka dalej szuka trakcji, w związku z czym szukam swapa na quattro najlepiej z 2.0 TFSI ze skrzynią GVE- wiem, koncert życzeń ale nie chcę mieć skrzyni krótszej niż obecne HFD.

Do ogarnięcia (na już) mam kwestie temperatury płynu chłodniczego bo VCDS pokazuje 70-80 stopni max, pomimo tego, że wskazówka na liczniku jest na 90.

271739685_652302856214262_9147723667970616015_n.jpg.de19e94be7ba94270b2e035358b01e9d.jpg

271386431_722690101973999_2584007059838857106_n.jpg.01173ac50f684bd8ad1eabefdcda335d.jpg271489715_1127197784766823_3913163582764587976_n.jpg.2648356158d998de21faa96e5bc27b4d.jpg271751577_485780052895963_8993363820177547119_n.jpg.6a4140f0dbdf4aa153cc2aa1c920feb5.jpg

Edytowane przez szaryy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wam, czas na mały up bo moje audi znowu przytyło :D
8kg- tyle Novola poszło na nieprzewidzianą konserwację podwozia. Dlaczego nieprzewidzianą? Podczas przekładki napędu quattro okazało się, że audi jednak rdzewieją i konieczna była interwencja. Skłamałbym jeżeli napisałbym, że poszło gładko i przyjemnie ale z drugiej strony doceniam fakt, że mam miejsce gdzie mogę dłubać i pomimo tylu h spędzonych w garażu żona jeszcze mnie z domu nie eksmitowała :dziura:

IMG_20220309_170349.jpg.a12aa551ea964f88957bd1d893361156.jpg

 IMG_20220310_185511.jpg.6ccc162814580b112b0a59c57c0da271.jpg

Podkład

IMG_20220312_195907.jpg.3b2c1fc881ef60a8ba1c4afd4b131183.jpg

IMG_20220312_195919.jpg.45135e9bd09c80b8e7c6eb064bf27043.jpg

IMG_20220312_201617.jpg.ca1eee2d4856f68f0d8229d5bcbc86e0.jpg

Swap złożony na skrzyni GVE (długa jak skurczybyk), nowe sprzęgło, dwumas, docisk od Luka dedykowany do silnika BRD. 

IMG_20220317_192903.jpg.a2fcfb7fa4fea78ac89951d762caeeb8.jpg

IMG_20220317_192907.jpg.02dfe1b32fe39628b0d57e95aad1f743.jpg

IMG_20220317_202037.jpg.c3e091159668cf75e0f5ec72186ce721.jpg

Perturbacje którym trzeba było sprostać to urwana śruba m12x130 podczas dokręcania
 tylnych sanek.
Kolejno wziąłem się za wymianę uszczelki pod napinaczem, oraz pokrywy zaworów bo puszczały. Tutaj kolejna niespodzianka, wyobraźcie sobie moją minę jak to zobaczyłem.

Macie od razu porównanie jak wyglądała pokrywa w samochodzie którym jeżdżę już blisko 8 lat, swift sport, m16a, 1.6 125km lpgIMG_20220316_170444.jpg.a875ece38244e98e088561edae201868.jpg

It was this moment, I knew, I fucked up. Wg książki Herr elias wymieniał olej co 20k km ale ciężko w to uwierzyć patrząc na toIMG_20220318_180806.jpg.85e23ef1dde9fe4c1f8b1afa0db1f108.jpg

IMG_20220318_181033.jpg.6765824d75767afca2c4a5d9cf24cfe6.jpg

IMG_20220318_203945.jpg.c4b349b8dfd1db260fe71927b751fc92.jpg

Świadomie go kupiłem z takim interwałem serwisowym nie mając pojęcia, że może mieć on aż tak tragiczny skutek. Wyczyściłęm pokrywę, zrobiłem kolejny raz płukankę+xado, zalałem go ravenolem i obserwuje zużycie oleju. Po operacji zrobiłem 4k km i zjadł połowę bagnetu. 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.01.2022 o 23:55, szaryy napisał:

Do ogarnięcia (na już) mam kwestie temperatury płynu chłodniczego bo VCDS pokazuje 70-80 stopni max, pomimo tego, że wskazówka na liczniku jest na 90.

Zawsze tak będzie, 90 °C na liczniku to rzeczywiste 75°C-102°C.

11 minut temu, szaryy napisał:

Świadomie go kupiłem z takim interwałem serwisowym nie mając pojęcia, że może mieć on aż tak tragiczny skutek. Wyczyściłęm pokrywę, zrobiłem kolejny raz płukankę+xado, zalałem go ravenolem i obserwuje zużycie oleju. Po operacji zrobiłem 4k km i zjadł połowę bagnetu. 

Latem trochę oleju może wyparować. Poprzednik robił u mnie wymiany co 20 kkm i niestety też coś tam chlupnie sobie po 4 kkm, ale to zeszło 3 kropki z miarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, george napisał:

Zawsze tak będzie, 90 °C na liczniku to rzeczywiste 75°C-102°C.

Latem trochę oleju może wyparować. Poprzednik robił u mnie wymiany co 20 kkm i niestety też coś tam chlupnie sobie po 4 kkm, ale to zeszło 3 kropki z miarki.

Nie wiązałbym brania oleju z porą roku :D bardziej zapieczone pierścionki lub uszczelniacze zaworowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzcie jak ktoś fajnie zaprojektował uchwyt na telefon.image.png.a057fba0aa73ae77ab2d79ab43984a11.png

Szukałem napięcia które się pojawia po otwarciu samochodu i znika po zamknięciu ale bezskutecznie. Rzekomo ktoś to znalazł w kostce za schowkiem ale u mnie było 12v na otwartym spadające na 5v na zamkniętym. Ostatecznie wpiąłem się w zapalniczkę tak więc ładowarka jest w stanie gotowości cały czas ale po 4 dniach postoju samochód pali bez zająknięcia dlatego tak to zostawiam. Ładowarka to Xiaomi mi wireless. Bardzo polecam

image.png.9335800b838f048c3c0e9a324cb40587.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Rob@k napisał(a):

To nie lepie było wziąć plus po zapłonie? 

byłoby to mniej wygodne bo musiałbym odkładać gdzieś telefon, przekręcać kluczyk i wtedy go dokować. Teraz wsiadam i ładowarka od razu jest gotowa żeby złapać telefon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można ją podłączyć pod moduł, który będzie pilnował aby nie rozładowało akumulatora poniżej 11,5 V

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Langista napisał(a):

Zawsze można ją podłączyć pod moduł, który będzie pilnował aby nie rozładowało akumulatora poniżej 11,5 V

Wrzuć jak możesz więcej info na ten temat bo nie słyszałem o tym rozwiązaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...