nwgienek Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witam mam problem z czasowym wystepowaniem Notlauf a przy ok 3.5 obr. na początek zlogowałem 3 grupy bo wydaje mi sie w nich problem gr 003 tu auto zlapało notlauf po wyłączeniu zapłonu gr 010 i 011 poprosze o ocene w czym tkwi wstepny problem w łapaniu trybu awaryjnego Mierzyłem oporność N75 16 Ohm czyli ok, napiecie na wtyczce 9V po uruchomieniu silnika 11V
Lishoo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Hmm, mnie to wygląda na zaworek N75, tak jakby nie można było go dobrze wysterować, proponuje sprawdzić i ew. wyczyścić go na samym początku, ale zobaczymy co powiedzą inni.
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 nie jest zle ... ale problemu szukalbym w syfie w suszarce ...
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 czyli suszara na stół i czyszczenie i polerowanie myslałem że ominie mnie ten problem narazie zostaw i pojezdzij troszke mocno masujac pedal gazu ... powinno sie troszke rozjezdzic ... poza tym mozesz wyczyscic dla swietego spokoju N75 ....
AdasWawa Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 tak kierownice sie zapiekly,czyszczenie cie czeka turbiny
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 suszara do czyszczenia czy tak? tak ...
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 jest w necie jakaś fotoporada jak wyciągnąć turbosprężarke w AJM? tak samo jak w AFN/AVG .... jest gdzies temat o czyszczeniu suszarki ...
spanky Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 po pierwszych logach cisnienie z szuszarki jest za niskie stad notlauf po kolejnyc próbach (czyszczenie n75) jest za wysokie to właśnie zapieczone kierownice? w piwerwszych jest akceptowalne [powiedzmy] w drugich jest notlauf
AdasWawa Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 przy pierwszych logach tez był notlauf nie widac tego...mozna jedynie sie domyslec ze w 010 jedziesz w trybie awaryjnym
AdasWawa Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 n75 sporadycznie pada w tych silnikach,skoro wezyki nowe to na jedno wskazuje
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 czyli jednak czyszczenie ? pytam aby na darmo nie robić sobie kłopotu, N75 przeczyszczony choć nie był brudny, weżyki podcisnienia mam nowe. osobiscie jestem za czyszczeniem ....
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 czyli jednak czyszczenie ? pytam aby na darmo nie robić sobie kłopotu, N75 przeczyszczony choć nie był brudny, weżyki podcisnienia mam nowe. osobiscie jestem za czyszczeniem .... tak zrobie tylko pytanie: wyciągać z kolektorami czy próbować wyciągnąć samą sprężarkę? w necie nie znalazłem żadnej fotoporady na temat demontażu z silnika odkrecasz turbo od kolektora wydechowego potem od wydechu i juz [po 3 sruby] ... przy okazji odkrec dolotowy i wyczysc ... ot cala filozofia ... uwazaj na doplyw oleju [mozna ukrecic ] oraz na odplyw ... do calej operacji wskazany podnosnik badz kanal ...
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 odkrecasz turbo od kolektora wydechowego potem od wydechu i juz [po 3 sruby] Wiśta wio łatwo powiedziec
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 odkrecasz turbo od kolektora wydechowego potem od wydechu i juz [po 3 sruby] Wiśta wio łatwo powiedziec oczywisce moga byc z tym problemy jak nic od nowosci nie bylo ruszane .... w ostatecznocis palnik ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się