Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z czasowym wystepowaniem Notlauf a przy ok 3.5 obr. na początek zlogowałem 3 grupy bo wydaje mi sie w nich problem

gr 003

577724c5bd.jpg

tu auto zlapało notlauf

po wyłączeniu zapłonu gr 010

18eab71366.jpg

i 011

0a7d7112df.jpg

poprosze o ocene w czym tkwi wstepny problem w łapaniu trybu awaryjnego

Mierzyłem oporność N75 16 Ohm czyli ok, napiecie na wtyczce 9V po uruchomieniu silnika 11V

Opublikowano

Hmm, mnie to wygląda na zaworek N75, tak jakby nie można było go dobrze wysterować, proponuje sprawdzić i ew. wyczyścić go na samym początku, ale zobaczymy co powiedzą inni.

Opublikowano

nie jest zle ... ale problemu szukalbym w syfie w suszarce ... :naughty:

Opublikowano

czyli suszara na stół i czyszczenie i polerowanie myslałem że ominie mnie ten problem :(

narazie zostaw i pojezdzij troszke mocno masujac pedal gazu ... powinno sie troszke rozjezdzic ... poza tym mozesz wyczyscic dla swietego spokoju N75 .... :wink4:

Opublikowano

suszara do czyszczenia czy tak?

tak ...

Opublikowano

jest w necie jakaś fotoporada jak wyciągnąć turbosprężarke w AJM?

tak samo jak w AFN/AVG .... jest gdzies temat o czyszczeniu suszarki ...

Opublikowano

po pierwszych logach cisnienie z szuszarki jest za niskie stad notlauf po kolejnyc próbach (czyszczenie n75) jest za wysokie to właśnie zapieczone kierownice?

w piwerwszych jest akceptowalne [powiedzmy] w drugich jest notlauf

Opublikowano

czyli jednak czyszczenie ?

pytam aby na darmo nie robić sobie kłopotu, N75 przeczyszczony choć nie był brudny, weżyki podcisnienia mam nowe.

osobiscie jestem za czyszczeniem ....

Opublikowano

czyli jednak czyszczenie ?

pytam aby na darmo nie robić sobie kłopotu, N75 przeczyszczony choć nie był brudny, weżyki podcisnienia mam nowe.

osobiscie jestem za czyszczeniem ....

tak zrobie tylko pytanie: wyciągać z kolektorami czy próbować wyciągnąć samą sprężarkę?

w necie nie znalazłem żadnej fotoporady na temat demontażu z silnika

odkrecasz turbo od kolektora wydechowego potem od wydechu i juz [po 3 sruby] ... przy okazji odkrec dolotowy i wyczysc ...

ot cala filozofia ...

uwazaj na doplyw oleju [mozna ukrecic ] oraz na odplyw ...

do calej operacji wskazany podnosnik badz kanal ...

Opublikowano

odkrecasz turbo od kolektora wydechowego potem od wydechu i juz [po 3 sruby]

Wiśta wio łatwo powiedziec :wink4:

Opublikowano

odkrecasz turbo od kolektora wydechowego potem od wydechu i juz [po 3 sruby]

Wiśta wio łatwo powiedziec :wink4:

oczywisce moga byc z tym problemy jak nic od nowosci nie bylo ruszane .... w ostatecznocis palnik ... :decayed:

Opublikowano

LMM jest ok ?

tak jest ok :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...