Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca silnika na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z audi a4 B7 2.0 tfsi 200km. Nierówna praca silnika na biegu jałowym, mruga kontrolka silnika, defekt wypadanie zapłonów cylinder 1 oraz zbyt uboga mieszanka, świece, cewki, kompresja, nagar na zaworach dolotowych, instalacja komputer wtrysku- cewki sprawdzona. Odma wymieniona, uszczelniacz na wale po stronie skrzyni wymieniony, vacum pompa wymieniona. Jakieś pomysły co to może być?
Opublikowano

Tylko na jałowym? Podczas jazdy idzie idealnie? Jak wygląda świeca z pierwszego cylindra? Przerwa na niej jest dobra? Test na upg zrobiony?

Opublikowano
6 godzin temu, Langista napisał:

Tylko na jałowym? Podczas jazdy idzie idealnie? Jak wygląda świeca z pierwszego cylindra? Przerwa na niej jest dobra? Test na upg zrobiony?

Tak tylko na jałowym, podczas jazdy idzie normalnie ma moc nic się nie dzieje, po świecy widać że coś nie gra bo jest mokra, przerwa jest dobra, wtryski były zamieniane miejscami także odpadają, szczelność robiłem. 

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Piotrekkk20tfsi napisał:

Mam problem z audi a4 B7 2.0 tfsi 200km. Nierówna praca silnika na biegu jałowym, mruga kontrolka silnika

 

9 godzin temu, Piotrekkk20tfsi napisał:

uszczelniacz na wale po stronie skrzyni wymieniony

Co ma piernik do wiatraka :eusathink:

 

podmieć cewki miejscami i sprawdź czy wypadanie zapłonu zmieni cylinder, jak nie to zrób to samo dla wtrysku. 

 

 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano
Godzinę temu, Piotrekkk20tfsi napisał:

po świecy widać że coś nie gra bo jest mokra, przerwa jest dobra, wtryski były zamieniane miejscami także odpadają, szczelność robiłem. 

no to cewka może być padnięta 

Opublikowano

Albo sama wiązka, po tymczasie też coś mogło się pokruszyć od temperatury..

Opublikowano

Może być sporo rzeczy ale jak daje miodu to mówi że jedzie. Miałem ostatnio takiego passata i na jałowym czeka nie podawała. A jak dostał miodu na drodze to było ok ze sporadycznym miss fire. Niech sprawdza po kolei. Diagnostyka układu zapłonowego jest w miarę prosta. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...