Jump to content
IGNORED

Analiza logów A4B6 1.8tQ+Lpg


Jacek Mamra
 Share

Recommended Posts

Witam, od jakiegoś czasu mam wrażenie że obroty silnika delikatnie falują co jakiś czas.

Zauważyłem także jakby spalanie stykowe na pb, na LPG jest minimalne.

Proszę o analizę logów, zrobiłem wszystko wg instrukcji 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Olej, filtry, rozrząd, wymieniony 6tys km temu. Świece irrydowe Denso mają 40tys km - 3 lata.

Cewki wszystkie Beru. Na 4 cylindrze od rozrządu ma 2dni, reszta poniżej roku.

Błędów od wymiany cewki brak. Odkąd mam auto 4 lata zawsze piszczała pompa paliwa. Jeżdżę głównie na LPG.

Bardzo proszę o analizę logów - ja mało wiem na ten temat. 

Z góry dziękuję, pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, przepływka za mało wskazuje, jesli szczelność ok to przepływka do wymiany, turbo jakoś ospale wstaje, swiece wymien na nkg pfr6q.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, dziękuję za szybką odpowiedź. A z składem mieszanki wszystko ok ?

W sterowniku LPG-tech mam na wysokich obrotach troszkę podniesioną dawkę gazu. 

Od czego najlepiej sprawdzić szczelność układu dolotowego ? Dodam że obroty wolno opadają.

 

Edited by Jacek Mamra
Link to comment
Share on other sites

Log 2+33 na LPG zrobiłeś? Jak tak to do regulacji bo ubogo jest.

Szczelność dolotu musisz sprawdzić w całości, nie ma reguły od czego zacząć. Jak napompujesz dolot to usłyszysz jak będzie nieszczelnie, jak nic nie usłyszysz tzn. że jest szczelnie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Jacek Mamra napisał:

Pomyłka, już robię

Jest:

http://vaglogi.pl/log-002_033_61Tx7EP.html

Mocno ubogo jest i ten log wrzuciłeś wcześniej. Ogarnij najpierw auto na benzynie, później zajmij się strojeniem LPG.

Link to comment
Share on other sites

Logi dynamiczne LPG 002+033+020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

Rozumie że na PB jest ubogo, tak ? Zacznę od dolotu, później pompa paliwa, mierzyć ciśnienie na listwie ?

Edited by Jacek Mamra
Link to comment
Share on other sites

Jak ten pierwszy log jest na PB a drugi na LPG to na jednym i na drugim paliwie jest ubogo, na LPG jest lepiej ale też mało paliwa. Najpierw ogarnij PB później zajmij się LPG.

Link to comment
Share on other sites

Rozumie, że są zbyt duże korekty sondy lambda, jakie powinno być napięcie - tak z ciekawości pytam,

z tego co zauważyłem na LPG stuki są o wiele mniejszej

Link to comment
Share on other sites

Ok, a korekty lambda w jakich granicach powinno się mieścić. Wybaczcie że zawracam gitarę, chciałbym się czegoś dowiedzieć.

Link to comment
Share on other sites

+/- 10 oczywiście lepiej jak będzie - niż + oraz im bliżej zera tym lepiej.

Edited by pelonek1
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję, jeszcze zapytam jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie ?

 

Link to comment
Share on other sites

Jak dobrze pamiętam to 4 bary powinno być.

Link to comment
Share on other sites

Witam zaczynam sprawdzenie szczelności dolotu .

Ten grzybek ma puszczać powietrze w dwie strony ?

16351573266642170647313173035081.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zatkaj go z jednej strony, a z drugiej zaciągaj powietrze. Jeśli jest sprawny to membrana zamyka przepływ. Dolot się sprawdza kompresorem więc jak zamierzasz rozbierać wszystko i ręcznie sprawdzać to szkoda czasu.

Link to comment
Share on other sites

Ok, grzybek piszcza w obydwie strony jak chcę. Dmucham wciągam to samo - Znaczy śmietnik ?

Buduje sobie układ z tego co mam pod ręką. 

Link to comment
Share on other sites

Jak zatkasz ręką jeden króciec, a przez drugi wciągając powietrze nie "czujesz" że membrana w środku pracuje to jest zepsuty. 

Link to comment
Share on other sites

Witam, wybaczcie że dopiero się odzywam, ale nie miałem dostępu do samochodu. 

Znalazlem dwie nieszczelności

eżektor na obudowie puszczał - zrobione

króciec montowany w kolektorze przez gazownika też trochę przepuszczał - teraz jest ok .

Zauważyłem, że obroty spadają od razu po zdjęciu nogi z gazu ( wcześniej chwilę się utrzymywały).

korekty sondy lambda wciąż sięgają nawet +20.

Wydaję mi się że przepływomierz może zaniżać, max jest 108g/s.

Edited by Jacek Mamra
Link to comment
Share on other sites

Wrzuć teraz komplet logów łącznie z logiem na LPG, czyli:

PB 2+33 3+20 115+118

LPG 2+33

Przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak ich nie ma.

Przed pierwszym logiem i kasowaniem błędów odczytaj co tam w grupie 32 słychać.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...