Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Witam, od jakiegoś czasu mam wrażenie że obroty silnika delikatnie falują co jakiś czas. Zauważyłem także jakby spalanie stykowe na pb, na LPG jest minimalne. Proszę o analizę logów, zrobiłem wszystko wg instrukcji Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Olej, filtry, rozrząd, wymieniony 6tys km temu. Świece irrydowe Denso mają 40tys km - 3 lata. Cewki wszystkie Beru. Na 4 cylindrze od rozrządu ma 2dni, reszta poniżej roku. Błędów od wymiany cewki brak. Odkąd mam auto 4 lata zawsze piszczała pompa paliwa. Jeżdżę głównie na LPG. Bardzo proszę o analizę logów - ja mało wiem na ten temat. Z góry dziękuję, pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 202 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, przepływka za mało wskazuje, jesli szczelność ok to przepływka do wymiany, turbo jakoś ospale wstaje, swiece wymien na nkg pfr6q. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 (edited) Ok, dziękuję za szybką odpowiedź. A z składem mieszanki wszystko ok ? W sterowniku LPG-tech mam na wysokich obrotach troszkę podniesioną dawkę gazu. Od czego najlepiej sprawdzić szczelność układu dolotowego ? Dodam że obroty wolno opadają. Edited October 24, 2021 by Jacek Mamra Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Log 2+33 na LPG zrobiłeś? Jak tak to do regulacji bo ubogo jest. Szczelność dolotu musisz sprawdzić w całości, nie ma reguły od czego zacząć. Jak napompujesz dolot to usłyszysz jak będzie nieszczelnie, jak nic nie usłyszysz tzn. że jest szczelnie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 (edited) Pomyłka, już robię Jest: http://vaglogi.pl/log-002_033_61Tx7EP.html Edited October 24, 2021 by Jacek Mamra Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 4 minuty temu, Jacek Mamra napisał: Pomyłka, już robię Jest: http://vaglogi.pl/log-002_033_61Tx7EP.html Mocno ubogo jest i ten log wrzuciłeś wcześniej. Ogarnij najpierw auto na benzynie, później zajmij się strojeniem LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 (edited) Logi dynamiczne LPG 002+033+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Rozumie że na PB jest ubogo, tak ? Zacznę od dolotu, później pompa paliwa, mierzyć ciśnienie na listwie ? Edited October 24, 2021 by Jacek Mamra Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Jak ten pierwszy log jest na PB a drugi na LPG to na jednym i na drugim paliwie jest ubogo, na LPG jest lepiej ale też mało paliwa. Najpierw ogarnij PB później zajmij się LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 Rozumie, że są zbyt duże korekty sondy lambda, jakie powinno być napięcie - tak z ciekawości pytam, z tego co zauważyłem na LPG stuki są o wiele mniejszej Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Napięcia masz ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 Ok, a korekty lambda w jakich granicach powinno się mieścić. Wybaczcie że zawracam gitarę, chciałbym się czegoś dowiedzieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 (edited) +/- 10 oczywiście lepiej jak będzie - niż + oraz im bliżej zera tym lepiej. Edited October 24, 2021 by pelonek1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 24, 2021 Author Share Posted October 24, 2021 Dziękuję, jeszcze zapytam jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Jak dobrze pamiętam to 4 bary powinno być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 395 Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 25, 2021 Author Share Posted October 25, 2021 Witam zaczynam sprawdzenie szczelności dolotu . Ten grzybek ma puszczać powietrze w dwie strony ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 Zatkaj go z jednej strony, a z drugiej zaciągaj powietrze. Jeśli jest sprawny to membrana zamyka przepływ. Dolot się sprawdza kompresorem więc jak zamierzasz rozbierać wszystko i ręcznie sprawdzać to szkoda czasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 25, 2021 Author Share Posted October 25, 2021 Ok, grzybek piszcza w obydwie strony jak chcę. Dmucham wciągam to samo - Znaczy śmietnik ? Buduje sobie układ z tego co mam pod ręką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 Jak zatkasz ręką jeden króciec, a przez drugi wciągając powietrze nie "czujesz" że membrana w środku pracuje to jest zepsuty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted October 25, 2021 Author Share Posted October 25, 2021 Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Mamra 0 Posted November 6, 2021 Author Share Posted November 6, 2021 (edited) Witam, wybaczcie że dopiero się odzywam, ale nie miałem dostępu do samochodu. Znalazlem dwie nieszczelności : eżektor na obudowie puszczał - zrobione króciec montowany w kolektorze przez gazownika też trochę przepuszczał - teraz jest ok . Zauważyłem, że obroty spadają od razu po zdjęciu nogi z gazu ( wcześniej chwilę się utrzymywały). korekty sondy lambda wciąż sięgają nawet +20. Wydaję mi się że przepływomierz może zaniżać, max jest 108g/s. Edited November 6, 2021 by Jacek Mamra Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted November 6, 2021 Share Posted November 6, 2021 Wrzuć teraz komplet logów łącznie z logiem na LPG, czyli: PB 2+33 3+20 115+118 LPG 2+33 Przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak ich nie ma. Przed pierwszym logiem i kasowaniem błędów odczytaj co tam w grupie 32 słychać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now