Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów A4B6 1.8tQ+Lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu mam wrażenie że obroty silnika delikatnie falują co jakiś czas.

Zauważyłem także jakby spalanie stykowe na pb, na LPG jest minimalne.

Proszę o analizę logów, zrobiłem wszystko wg instrukcji 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Olej, filtry, rozrząd, wymieniony 6tys km temu. Świece irrydowe Denso mają 40tys km - 3 lata.

Cewki wszystkie Beru. Na 4 cylindrze od rozrządu ma 2dni, reszta poniżej roku.

Błędów od wymiany cewki brak. Odkąd mam auto 4 lata zawsze piszczała pompa paliwa. Jeżdżę głównie na LPG.

Bardzo proszę o analizę logów - ja mało wiem na ten temat. 

Z góry dziękuję, pozdrawiam.

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, przepływka za mało wskazuje, jesli szczelność ok to przepływka do wymiany, turbo jakoś ospale wstaje, swiece wymien na nkg pfr6q.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ok, dziękuję za szybką odpowiedź. A z składem mieszanki wszystko ok ?

W sterowniku LPG-tech mam na wysokich obrotach troszkę podniesioną dawkę gazu. 

Od czego najlepiej sprawdzić szczelność układu dolotowego ? Dodam że obroty wolno opadają.

 

Edytowane przez Jacek Mamra
Opublikowano

Log 2+33 na LPG zrobiłeś? Jak tak to do regulacji bo ubogo jest.

Szczelność dolotu musisz sprawdzić w całości, nie ma reguły od czego zacząć. Jak napompujesz dolot to usłyszysz jak będzie nieszczelnie, jak nic nie usłyszysz tzn. że jest szczelnie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 minuty temu, Jacek Mamra napisał:

Pomyłka, już robię

Jest:

http://vaglogi.pl/log-002_033_61Tx7EP.html

Mocno ubogo jest i ten log wrzuciłeś wcześniej. Ogarnij najpierw auto na benzynie, później zajmij się strojeniem LPG.

Opublikowano (edytowane)

Logi dynamiczne LPG 002+033+020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

Rozumie że na PB jest ubogo, tak ? Zacznę od dolotu, później pompa paliwa, mierzyć ciśnienie na listwie ?

Edytowane przez Jacek Mamra
Opublikowano

Jak ten pierwszy log jest na PB a drugi na LPG to na jednym i na drugim paliwie jest ubogo, na LPG jest lepiej ale też mało paliwa. Najpierw ogarnij PB później zajmij się LPG.

Opublikowano

Rozumie, że są zbyt duże korekty sondy lambda, jakie powinno być napięcie - tak z ciekawości pytam,

z tego co zauważyłem na LPG stuki są o wiele mniejszej

Opublikowano

Ok, a korekty lambda w jakich granicach powinno się mieścić. Wybaczcie że zawracam gitarę, chciałbym się czegoś dowiedzieć.

Opublikowano (edytowane)

+/- 10 oczywiście lepiej jak będzie - niż + oraz im bliżej zera tym lepiej.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Dziękuję, jeszcze zapytam jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie ?

 

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to 4 bary powinno być.

Opublikowano

Witam zaczynam sprawdzenie szczelności dolotu .

Ten grzybek ma puszczać powietrze w dwie strony ?

16351573266642170647313173035081.jpg

Opublikowano

Zatkaj go z jednej strony, a z drugiej zaciągaj powietrze. Jeśli jest sprawny to membrana zamyka przepływ. Dolot się sprawdza kompresorem więc jak zamierzasz rozbierać wszystko i ręcznie sprawdzać to szkoda czasu.

Opublikowano

Ok, grzybek piszcza w obydwie strony jak chcę. Dmucham wciągam to samo - Znaczy śmietnik ?

Buduje sobie układ z tego co mam pod ręką. 

Opublikowano

Jak zatkasz ręką jeden króciec, a przez drugi wciągając powietrze nie "czujesz" że membrana w środku pracuje to jest zepsuty. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...