Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Witam, od jakiegoś czasu mam wrażenie że obroty silnika delikatnie falują co jakiś czas. Zauważyłem także jakby spalanie stykowe na pb, na LPG jest minimalne. Proszę o analizę logów, zrobiłem wszystko wg instrukcji Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Olej, filtry, rozrząd, wymieniony 6tys km temu. Świece irrydowe Denso mają 40tys km - 3 lata. Cewki wszystkie Beru. Na 4 cylindrze od rozrządu ma 2dni, reszta poniżej roku. Błędów od wymiany cewki brak. Odkąd mam auto 4 lata zawsze piszczała pompa paliwa. Jeżdżę głównie na LPG. Bardzo proszę o analizę logów - ja mało wiem na ten temat. Z góry dziękuję, pozdrawiam.
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, przepływka za mało wskazuje, jesli szczelność ok to przepływka do wymiany, turbo jakoś ospale wstaje, swiece wymien na nkg pfr6q. 1
Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 (edytowane) Ok, dziękuję za szybką odpowiedź. A z składem mieszanki wszystko ok ? W sterowniku LPG-tech mam na wysokich obrotach troszkę podniesioną dawkę gazu. Od czego najlepiej sprawdzić szczelność układu dolotowego ? Dodam że obroty wolno opadają. Edytowane 24 Października 2021 przez Jacek Mamra
pelonek1 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Log 2+33 na LPG zrobiłeś? Jak tak to do regulacji bo ubogo jest. Szczelność dolotu musisz sprawdzić w całości, nie ma reguły od czego zacząć. Jak napompujesz dolot to usłyszysz jak będzie nieszczelnie, jak nic nie usłyszysz tzn. że jest szczelnie. 1
Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 (edytowane) Pomyłka, już robię Jest: http://vaglogi.pl/log-002_033_61Tx7EP.html Edytowane 24 Października 2021 przez Jacek Mamra
pelonek1 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 4 minuty temu, Jacek Mamra napisał: Pomyłka, już robię Jest: http://vaglogi.pl/log-002_033_61Tx7EP.html Mocno ubogo jest i ten log wrzuciłeś wcześniej. Ogarnij najpierw auto na benzynie, później zajmij się strojeniem LPG.
Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 (edytowane) Logi dynamiczne LPG 002+033+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Rozumie że na PB jest ubogo, tak ? Zacznę od dolotu, później pompa paliwa, mierzyć ciśnienie na listwie ? Edytowane 24 Października 2021 przez Jacek Mamra
pelonek1 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Jak ten pierwszy log jest na PB a drugi na LPG to na jednym i na drugim paliwie jest ubogo, na LPG jest lepiej ale też mało paliwa. Najpierw ogarnij PB później zajmij się LPG.
Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 Rozumie, że są zbyt duże korekty sondy lambda, jakie powinno być napięcie - tak z ciekawości pytam, z tego co zauważyłem na LPG stuki są o wiele mniejszej
Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 Ok, a korekty lambda w jakich granicach powinno się mieścić. Wybaczcie że zawracam gitarę, chciałbym się czegoś dowiedzieć.
pelonek1 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 (edytowane) +/- 10 oczywiście lepiej jak będzie - niż + oraz im bliżej zera tym lepiej. Edytowane 24 Października 2021 przez pelonek1
Jacek Mamra Opublikowano 24 Października 2021 Autor Opublikowano 24 Października 2021 Dziękuję, jeszcze zapytam jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie ?
pelonek1 Opublikowano 24 Października 2021 Opublikowano 24 Października 2021 Jak dobrze pamiętam to 4 bary powinno być.
Jacek Mamra Opublikowano 25 Października 2021 Autor Opublikowano 25 Października 2021 Witam zaczynam sprawdzenie szczelności dolotu . Ten grzybek ma puszczać powietrze w dwie strony ?
przem8 Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 Zatkaj go z jednej strony, a z drugiej zaciągaj powietrze. Jeśli jest sprawny to membrana zamyka przepływ. Dolot się sprawdza kompresorem więc jak zamierzasz rozbierać wszystko i ręcznie sprawdzać to szkoda czasu.
Jacek Mamra Opublikowano 25 Października 2021 Autor Opublikowano 25 Października 2021 Ok, grzybek piszcza w obydwie strony jak chcę. Dmucham wciągam to samo - Znaczy śmietnik ? Buduje sobie układ z tego co mam pod ręką.
przem8 Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 Jak zatkasz ręką jeden króciec, a przez drugi wciągając powietrze nie "czujesz" że membrana w środku pracuje to jest zepsuty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się