Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapłon 3.0 ASN


Tomaszab67

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie to zapchany katalizator,temperatura podczas normalnej jazdy pewnie 1000°C przekracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, pila24 napisał:

Jak dla mnie to zapchany katalizator,temperatura podczas normalnej jazdy pewnie 1000°C przekracza.

Tylko dlaczego po wykręceniu sondy przed katem nic się nie zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Poratujcie mnie bo już nie mam nerwów do tego silnika a mianowicie robię drugi taki sam silnik i ostatni raz bo nie chce go znać ale skoro zacząłem to muszę skończyć. Nie mogę ustawić rozrządu na blokadach składam i wyrzuca błąd korelacji walka i wału i wypadanie zapłonu. 9 razy go składałem i na banku drugim nie można ustawić rozrządu. Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2021 o 14:22, Langista napisał:

Witaj mógłbyś coś doradzić?

 

IMG_20220509_225322.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz źle złożony wałek + nie działa jeden czujnik wałka, jak chcesz żeby to pracowało poprawnie? Nie powiem Ci co zrobiłeś źle bo nie patrzyłem Ci na ręce ale składać silnik, jak nie umiesz założyć blokady na wałku to głupota, przecież pokrzywi Ci zawory albo uszkodzi tłok z głowicą jak do poważniejszej kolizji dojdzie. Skąd masz blokady? Sprawdzałeś przed demontażem jak dokładnie walki były osadzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Masz źle złożony wałek + nie działa jeden czujnik wałka, jak chcesz żeby to pracowało poprawnie? Nie powiem Ci co zrobiłeś źle bo nie patrzyłem Ci na ręce ale składać silnik, jak nie umiesz założyć blokady na wałku to głupota, przecież pokrzywi Ci zawory albo uszkodzi tłok z głowicą jak do poważniejszej kolizji dojdzie. Skąd masz blokady? Sprawdzałeś przed demontażem jak dokładnie walki były osadzone?

Silnik działał dobrze zanim zacząłem. Jak mogłem założyć źle wałek skoro przed demontażem paska założyłem blokady?  wymieniłem koło na ssącym walku i złożyłem według instrukcji. Proszę o wyrozumiałość bo ja sam tego już nie rozumiem. Kiedyś też robiłem ten rozrząd i było ok z tym że druga głowica była do roboty a z tym to już nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tomaszab67 napisał:

Silnik działał dobrze zanim zacząłem. Jak mogłem założyć źle wałek skoro przed demontażem paska założyłem blokady?  wymieniłem koło na ssącym walku i złożyłem według instrukcji. Proszę o wyrozumiałość bo ja sam tego już nie rozumiem. Kiedyś też robiłem ten rozrząd i było ok z tym że druga głowica była do roboty a z tym to już nie wiem

Blokady ASTA. Mam jeszcze pytanie czym różni się lewy a prawy nastawnik faz? Bo wymianialem na lewej glowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mi wczoraj mówił, że te fazatory są takie same, nie ma podziału na konkretne walki, ewentualnie mogą się tuż ich wydechowe i ssące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Mechanik mi wczoraj mówił, że te fazatory są takie same, nie ma podziału na konkretne walki, ewentualnie mogą się tuż ich wydechowe i ssące.

Podejrzewam że chłop mi przywiózł prawy i go założyłem na lewą głowice. A czy te dwa zaworki na fazatorze różnią się ssący czy wydechowy? Dlaczego jest przestawiony wałek skoro nie był ściągany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam pisałeś, że nie pasują Ci blokady, magicznie się nic nie zmieniło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Langista napisał:

Sam pisałeś, że nie pasują Ci blokady, magicznie się nic nie zmieniło..

Blokady pasują tylko dlaczego się przestawia wałek po złożeniu rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Tomaszab67 napisał:

Blokady pasują tylko dlaczego się przestawia wałek po złożeniu rozrządu?

Będę w domu to zrobię zdjęcia jak to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj sobie filmik na YouTube jak się ustawia rozrząd w tym silniku.

 

 

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Obejrzyj sobie filmik na YouTube jak się ustawia rozrząd w tym silniku.

Dzieki. Zabieram się jeszcze raz do składania rozrządu. Dam znać zaniedlugo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Langista napisał:

Obejrzyj sobie filmik na YouTube jak się ustawia rozrząd w tym silniku.

 

 

Ustawiłem. Jest prawie idealnie. Widać dużą różnicę na +. Jest błąd czujnika walka tylko nie wiem którego 

IMG_20220510_195331.jpg

IMG_20220510_195418.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest nie tak, nie powinien być tak rozrząd rozjechany, powinien być w granicach 1-8 na czterech bankach, te -16 to za dużo, według mnie źle masz ustawiony rozrząd. A czujnik ewidentnie masz wskazanie w bloku pomiarowym, z walka ssącego na banku pierwszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Langista napisał:

Coś jest nie tak, nie powinien być tak rozrząd rozjechany, powinien być w granicach 1-8 na czterech bankach, te -16 to za dużo, według mnie źle masz ustawiony rozrząd. A czujnik ewidentnie masz wskazanie w bloku pomiarowym, z walka ssącego na banku pierwszym.

Ustawiałem ten rozrząd z 19 razy i poniżej 16 nie zeszło ani razu. Może to wina nastawnika faz że jest założony inny z prawej głowicy na lewą? Tak było przed demontażem rozrządu 

IMG_20220422_190414.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.05.2022 o 20:30, Langista napisał:

Coś jest nie tak, nie powinien być tak rozrząd rozjechany, powinien być w granicach 1-8 na czterech bankach, te -16 to za dużo, według mnie źle masz ustawiony rozrząd. A czujnik ewidentnie masz wskazanie w bloku pomiarowym, z walka ssącego na banku pierwszym.

Znalazłem przyczynę. Rozrząd składałem dobrze tylko problemem był nastawnik faz który był z prawej głowicy. Nastawniki nie są takie same i jest duża różnica między lewym a prawym. Także czekam na nowy i składam i ma działać a idealnie na zero to można na nowych kołach zrobić a nie na używanych które mają wybite blokady tak myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Tomaszab67 napisał:

a idealnie na zero to można na nowych kołach zrobić a nie na używanych które mają wybite blokady tak myślę.

 

Nie prawda. W Sulejówku ustawiali mi rozrząd i ustawili na same "0"

Po 3 latach na jednym jest nie wielka odchyłka...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...