marcinbob_89 Opublikowano 4 Listopada 2021 Opublikowano 4 Listopada 2021 Witam, oddałem auto do mechanika w celu wymiany uszczelki pod głowicą i remontu głowicy, ponieważ od dłuższego czasu był problem z ubytkiem płynu, a ostatnio nawet oleju, niestety okazało się, że na każdej tulei są głębokie rysy. Mechanik twierdzi, że rysy powstały przez opiłki powstałe podczas nawiercania kolektora pod LPG. Auto ma nalatane ponad 380 tys, z czego osobiście zrobiłem ponad 170 tys, praktycznie zaraz po kupnie była założona instalacja LPG. Nie chcę pchać się w duże koszty remontu, zważając że przy tym przebiegu nie wiadomo w jakim stanie jest dół silnika.Rozważam wymianę całego silnika i tu pytanie czy BFB jest zamienne p&p z AVJ lub BEX?
pila24 Opublikowano 4 Listopada 2021 Opublikowano 4 Listopada 2021 (edytowane) 23 minuty temu, marcinbob_89 napisał: Mechanik twierdzi, że rysy powstały przez opiłki powstałe podczas nawiercania kolektora pod LPG. Po takim czasie nie wyszło by to Edytowane 4 Listopada 2021 przez pila24
marcinbob_89 Opublikowano 4 Listopada 2021 Autor Opublikowano 4 Listopada 2021 7 minut temu, pila24 napisał: Po takim czasie nie wyszło by to Dokładnie mam podobne zdanie, w dodatku inny mechanik mówi, że nie ma tam możliwości nawiercenia kolektora bez jego ściągania
marcinbob_89 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2021 Witam, nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze w starym. Jestem po wymianie silnika, niestety kłopotów ciąg dalszy, mam spory ubytek płynu chłodzącego, w ciągu 2 tyg dolałem około 3 l płynu albo więcej, namierzyłem wyciek na wężu od chłodniczki oleju, co gorsza na bagnecie robi się masełko, dziś jeszcze zaświecił check, zacząłem się lepiej przyglądać i namierzyłem jeszcze taką nieszczelność na gumowym kolanku
soul87 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Opublikowano 6 Grudnia 2021 W dniu 4.11.2021 o 17:21, marcinbob_89 napisał: Dokładnie mam podobne zdanie, w dodatku inny mechanik mówi, że nie ma tam możliwości nawiercenia kolektora bez jego ściągania Jak najbardziej jest taka możliwość, ten kolektor bez problemu można nawiercic bez demontazu. Rysy na cylindrach jak najabrdziej mogly powstac przez opiłki.
marcinbob_89 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2021 (edytowane) Po wymianie pękniętego kolanka tego nad turbiną, problem z masłem na bagnecie znikł, zrobiona płukanka i zalany nowy olej+wymiana filtra i nie widać żeby się coś działo. Odnośnie wycieku płynu, po wymianie węża od chłodniczki oleju problem dalej istnieje, ale prawdopodobnie puściła pompa płynu bo teraz ewidentnie widać wyciek w okolicy pompy, tak więc czeka mnie jeszcze wymiana pompy i rozrządu. Edytowane 15 Grudnia 2021 przez marcinbob_89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się