golfagn Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Witam, niestety nie mogę znaleźć prawie żądnych informacji odnośnie konkretnie tego rozrządu a wręcz są sprzeczne, bo mylone są z poprzednimi słabszymi wersjami. Koszt części (pomijam płyny i filtry) i ogólny koszt robocizny całkowitej poza ASO na dobrych częściach. Znalazłem jakieś komplety rozrządu od FEBI: 4 łańcuchy, 4 napinacze, i ślizgi (ślizgi AUDI a reszta IWIS) za 1800-2000zł. Czy coś jest jeszcze potrzebne? Wiadomo- olej, filtr, płyn chłodniczy, przy okazji płyn wspomagania. Jakiś serwis Łódź, okolice polecicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pksmlody Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 (edytowane) Było na temat rozrządu 3.0 TDI już X wątków... poszukaj dobrze. Szykuj kilka tysi na wymianę, nie jest to prosta i łatwa sprawa w 3.0 TDI. Chcesz kogoś kto Ci tego nie spier...? Jedź tutaj: Home - graftech WWW.GRAFTECHSERVICE.PL Serwis samochodów grupy VW Specjalizacja AUDIDowiedz się o nas więcejElektronika – kodowania / ochrona komponentów / doposażeniaDowiedz się więcejSerwis KlimatyzacjiDowiedz się... Jeździłem (i z tego co wiem inni klubowicze również) i powiem szczerze i uczciwie - tak fachowego warsztatu w życiu jeszcze nie spotkałem. Pozdro Edytowane 4 Grudnia 2021 przez pksmlody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 @golfagnzestaw rozrządu kup FEBI albo SWAG, tylko proponowałbym jakiś sklep stacjonarny, bądź znany sklep w internetowy. Zestaw rozrządu około 2k zł, robota pewnie około 3k zł za sam rozrząd. Jak mechanik będzie wyciągał silnik do wymiany rozrządu to zrobiłbym jeszcze cały przód silnika tj.: 1) wymianę zestawu paska wielorowkowego, koła pasowego (wcześniej czy później rozpadnie się) oraz pompy wody: - pasek: 059903137AE, - napinacz: 059145201H, - rolka #1: 059903341J, - rolka #2: 059903341H - 2 sztuki, - pompa: 06E121018D, - koło pasowe: ORI 059105251DJ ; CORTECO 80004350, - plus osiem śrub do koła pasowego - N91005902. 2) wymianę zestaw paska zębatego: - pasek: 059109119F, - rolka napinająca: 057109243M, - rolka: 03L109244D. Dołożysz jeszcze około 2 k zł za części plus robocizna i nie będziesz do tego zaglądał i myślał, że padnięte koło pasowe unieruchomi Ci auto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 nigdy nie wyciagam motoru, chyba ze trzeba wywalam skrzynie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Teraz, Dev napisał: nigdy nie wyciagam motoru, chyba ze trzeba wywalam skrzynie Dlatego napisałem, że jeśli będzie wyciągał bo jeden wyciąga skrzynię natomiast inni silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 9 minut temu, pelonek1 napisał: Dlatego napisałem, że jeśli będzie wyciągał bo jeden wyciąga skrzynię natomiast inni silnik przy wyciaganiu silnika jest 3 razy wiecej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 1 minutę temu, Dev napisał: przy wyciaganiu silnika jest 3 razy wiecej roboty Na pewno, ale przy okazji warsztat może więcej wziąć za tą robotę @golfagnz ciekawości to czemu go wymieniasz i przy jakim przebiegu. Pytam bo mam taki sam silnik w C6, przebieg raczej ORI 257k km i w życiu nie usłyszałem łańcucha, nawet jak w zimę postoi z dwa tygodnie, no chyba że ktoś go już robił, o czym nie wiem (auto mam od 208k km na liczniku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 2 minuty temu, pelonek1 napisał: Na pewno, ale przy okazji warsztat może więcej wziąć za tą robotę @golfagnz ciekawości to czemu go wymieniasz i przy jakim przebiegu. Pytam bo mam taki sam silnik w C6, przebieg raczej ORI 257k km i w życiu nie usłyszałem łańcucha, nawet jak w zimę postoi z dwa tygodnie, no chyba że ktoś go już robił, o czym nie wiem (auto mam od 208k km na liczniku). longlajf zrobił swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Teraz, Dev napisał: longlajf zrobił swoje Możliwe, mój przy 150k km miał ostatnią wymianę co 30 k km, poźniej co max 15, a u mnie nawet mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 (edytowane) W dniu 4.12.2021 o 21:21, pelonek1 napisał: Na pewno, ale przy okazji warsztat może więcej wziąć za tą robotę @golfagnz ciekawości to czemu go wymieniasz i przy jakim przebiegu. Pytam bo mam taki sam silnik w C6, przebieg raczej ORI 257k km i w życiu nie usłyszałem łańcucha, nawet jak w zimę postoi z dwa tygodnie, no chyba że ktoś go już robił, o czym nie wiem (auto mam od 208k km na liczniku). Ogólnie pytam trochę na zapas, silnik sprawuje się ok. Chciałem znać orientacyjny koszt w razie czego. W dniu 4.12.2021 o 16:03, pksmlody napisał: Było na temat rozrządu 3.0 TDI już X wątków... poszukaj dobrze. Szykuj kilka tysi na wymianę, nie jest to prosta i łatwa sprawa w 3.0 TDI. Chcesz kogoś kto Ci tego nie spier...? Jedź tutaj: Home - graftech WWW.GRAFTECHSERVICE.PL Serwis samochodów grupy VW Specjalizacja AUDIDowiedz się o nas więcejElektronika – kodowania / ochrona komponentów / doposażeniaDowiedz się więcejSerwis KlimatyzacjiDowiedz się... Jeździłem (i z tego co wiem inni klubowicze również) i powiem szczerze i uczciwie - tak fachowego warsztatu w życiu jeszcze nie spotkałem. Pozdro Wątki widziałem, ale odnośnie słabszych wersji. A wiem, że są różnice w budowie więc pytałem się odnośnie konkretnie mojego silnika. Dzięki za adres warsztatu. Mam do niego 100km, więc bez tragedii. Czy da się sprawdzić za pomocą VAG-COM czy rozrząd jest ustawiony poprawnie? Czego mam się spodziewać? W internecie opinie były różne: na zimnym przez 2 sekundy coś zachrobocze to by ludzie najchętniej zmienili silnik, inni piszą, że na rozgrzanym chrobot to oznaka zużycia. To w końcu na zimnym czy rozgrzanym? Ile to chrobotanie ma trwać? U mnie na ciepłym i zimnym (14 stopni w garażu) jest totalna cisza. Na mrozie (minus 1) też raczej nic niepokojącego nie słychać. Jest jakaś informacja oficjalna kiedy wymienić rozrząd? Przebieg mam 275 tyś, serwis olejowy regularny, przebieg prawdziwy. DPF i EGR brak (programowo też). I jak to jest z tym silnikiem, co zostało poprawione poza napinaczami, ponoć wtryskami od wersji 225 i 233 KM? Edytowane 6 Grudnia 2021 przez golfagn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Dopiero zauważyłem, że napisałem w złym dziale. Jeśli moderator tu zajrzy proszę o przeniesienie do działu DIESEL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się