Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 TFSI CDHB - proszę o pomoc w identyfikacji błędów


izofant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - wyskakują mi takie błędy w Audi A4 B8 1,8 TFSI 2009 rok. Proszę o podpowiedź co to za błędy

Podczas jazdy po przejechaniu 30-40 km przy prędkości około 50 km/h zaczyna mrugać kontrolka EPC i po jakimś czasie zapala się CHECK ENGINE. Przy kolejnym odpaleniu auta następnego dnia kontrolki się nie zapalają i po przejechaniu podobnego dystansu powracają, to samo po skasowaniu błędów.

 

Z góry dzięki

 

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Audi
VIN: WAUZZZ8K9AA096758

============1==============
P0341
Raw code: 0341
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - range/performance problem
Audi: Camshaft Position (CMP) Sensor Performance

============2==============
P0011
Raw code: 0011
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Oczekująca
OBDII: Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance

============3==============
2795
Raw code: 000AEB
ECU: 01. Jednostka sterująca silnika
Status: Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Audi: Steering Wheel Vibration Electric Motor-V331; Motor for steering wheel vibration-V331
Bity stanu: 1
Priorytet: 2
Częstotliwość: 1
Indeks: 255
Drogomierz: 162393 km
Data, godzina: 2021.11.21 12:51:02
============4==============
4113
Raw code: 001011
ECU: 01. Jednostka sterująca silnika
Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany)
Audi VAG other; A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016; R8 2015: P034100: Camshaft Pos.Sensor Circ.
Range/Performance
Audi A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: B18C8F4: HDCP authentication error
Resource assistant certificate
Audi A1 2019; A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020; A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: C1261F1: Bulb for auxiliary high beams
Overtemperature protection active
Audi VAG other; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018; Q7 2016: B1175F0: Night vision system camera
Function limitation due to insufficient voltage
Audi: Injector cylinder 10-N300 interruption
Bity stanu: 1
Priorytet: 2
Częstotliwość: 70
Indeks: 255
Drogomierz: 162374 km
Data, godzina: 2021.11.21 12:18:23
============5==============
0256
Raw code: 0100
ECU: 08. Heater and climate
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015; A3 2020: C107D01: Rotation rate sensor
Electrical error
Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015: C11A9F1: Press. accum. for brake system
Ctrl. module internal system error
Audi A3 2013, Q2 2017, A3 USA/ CAN 2013, TT USA/ CAN 2015, Q3 2019, TT 2015: C11A900: Press. accum. for brake system
Audi A4 2016, A5 2017, Q5 2017, A4 USA/ CAN 2016, Audi A5 USA / CAN 2016, Q5 USA/ CAN 2017; Q8 2018, A6 2018, A7 2018, A6 USA/ CAN 2018, A7 USA/ CAN 2018, Q8 USA 2019 >, e - tron 2019 > e - tron USA 2019 >; A8 2018: B200042: Ctrl. module faulty
Audi VAG other: B10BB96: Fresh air blower control module
Internal malfunction
Audi VAG other: C112E11: Supply voltage for assembly mounting sensor
Short circuit to ground
Audi VAG other: C1069F0: Control difference
exceeded
Audi: B17ED13: Temperature sensor for air outlet
Open circuit
Audi: C120B00: Brake press. accum. internal system error
Audi: Refrigerant Pressure and Temperature Sensor-G395; Refrigerant pressure / temperature sender-G395; Air mass meter-G70 supply voltage

Edytowane przez izofant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robione było w Niemczech w Berlinie, chyba ich precyzją jest nie do podważenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no chyba że tak, jak mogłem powątpiewać. W Berlinie nie ma ludzi popełniających błędów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, izofant napisał:

Robione było w Niemczech w Berlinie, chyba ich precyzją jest nie do podważenia...

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...