Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 tdi 301 hp/ 664 nm


ramzestdi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Dzisiaj robiłem ponownie chip, wydmuchał mi 301 koni i 664 niuta, w serii 204 km i 450 niuta, zastanawia mnie skąd taki przyrost skoro na forach ludzie piszą ,że więcej jak 270 nie da się wykrzesać z tego silnika, czy może chodziło im o bezpieczną granicę chipu ? Jakie skutki może nieść za sobą taki chip ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu pytasz po fakcie nas, a nie tunera? Może jakieś logi żeby ktoś potwierdził albo zaprzeczył wynikowi. Udaj się na inną hamownie to będziesz mieć drugi wynik :D

Program z założenia powinien być zrobiony z głową, a nie na bicie rekordów. 

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zwyczajnie masz przekłamanie jakich dzisiaj wiele u tunerów, jedź na drugą hamownie, przedtem zważ samochód, bo manipulacja wagą daje efekty w wyniku. Skoro auto seryjne, to wynik z 3 z przodu jest nierealny z tym silnikiem, chyba że nie znasz przeszłosci tego auta i moze siedzi coś ponad fabrykę(wieksze turbo np.)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Kowi87 napisał:

Może zwyczajnie masz przekłamanie jakich dzisiaj wiele u tunerów, jedź na drugą hamownie, przedtem zważ samochód, bo manipulacja wagą daje efekty w wyniku. Skoro auto seryjne, to wynik z 3 z przodu jest nierealny z tym silnikiem, chyba że nie znasz przeszłosci tego auta i moze siedzi coś ponad fabrykę(wieksze turbo np.)

wydaje mi się ,że nie, jedynie co ja w nim robiłem to regeneracja turba, wymiana wtryskiwaczy i przelot, nic poza tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ramzestdi napisał:

wydmuchał mi 301 koni i 664 niuta

Na seryjnym osprzęcie to bezpieczne około 270 KM i 550 Nm, jednak tak jak koledzy wyżej pisali, jedź na inną hamownie i jak powiesz, że chcesz kreski na 350 KM i 700 Nm to też Ci narysują :wink:

Godzinę temu, ramzestdi napisał:

w serii 204 km i 450 niuta

ASB ma w serii 233 KM i 450 Nm :P

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pelonek1 napisał:

Na seryjnym osprzęcie to bezpieczne około 270 KM i 550 Nm, jednak tak jak koledzy wyżej pisali, jedź na inną hamownie i jak powiesz, że chcesz kreski na 350 KM i 700 Nm to też Ci narysują :wink:

ASB ma w serii 233 KM i 450 Nm :P

kod silnika to BKN, nie zwracaj uwagi na to co mam w profilu :P zmienione

 

w takim razie, dziękuje wszystkim za odpowiedź, jutro umówię się gdzieś na inną hamownię :D

Edytowane przez ramzestdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Na której hamowni zapodają takie przyrosty ?

Dokładnie :decayed:. Bezpiecznie i na zdrowej serii 270KM/550Nm. Seryjne graty i 3 z przodu zapomnij. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ramzestdi napisał:

Cześć. Dzisiaj robiłem ponownie chip, wydmuchał mi 301 koni i 664 niuta, w serii 204 km i 450 niuta, zastanawia mnie skąd taki przyrost skoro na forach ludzie piszą ,że więcej jak 270 nie da się wykrzesać z tego silnika, czy może chodziło im o bezpieczną granicę chipu ? Jakie skutki może nieść za sobą taki chip ?

~630Nm jest realne i względnie bezpieczne na kołach z tego silnika, przy tych wartościach problemem zaczyna być wał i jest podpora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Ivanek napisał:

~630Nm jest realne i względnie bezpieczne na kołach z tego silnika, przy tych wartościach problemem zaczyna być wał i jest podpora

Monet momentem ale kwestia ile i czego dołożyli koksu aby otrzymać takie wartości tylko przy przelocie oraz  i jaki był wynik przed programem ? Po za tym czy wtryski są większe bo też były wymieniane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, dekiel 13 napisał:

Monet momentem ale kwestia ile i czego dołożyli koksu aby otrzymać takie wartości tylko przy przelocie oraz  i jaki był wynik przed programem ? Po za tym czy wtryski są większe bo też były wymieniane ?

piszę tu o BKN na przelocie i bez ekologii, bez zmian turbo czy wtrysków
czasy wtrysków dosyć spore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Kowi87 napisał:

bo manipulacja wagą daje efekty w wyniku

jaka manipulacja ? Wiesz ile Kg musiałbyś zmienić żeby przekłamać wynik o 15-20 km ? 

Pół zbiornika paliwa ma wpływ ok 0,5Km na wynik .... kiedyś się spuszczałem żżeby było tyle samo paliwa itp itd.... z perspektywy czasu i doświadczenia to jest bzdura bo np używając drogówki wystarczy ze wiatr ci mocniej zawieje i daje to sumarycznie większy opór niż to pół baku paliwa. Więc nie wiem jakim dzbanem trzeba być żeby zmienić na dyno wagę auta o np 300kg żeby oszukać wykres. druga sprawa to jeszcze są normy Din 

 

Z ASB robię taki wynik jak podano wyżej bez ruszania dolotów turbo i wtrysków. ... Co do BKN chciałbym zobaczyć listę modów .... 

Jest jeszcze jedna sprawa .... robi się wynik dla wyniku żeby na papierze było a potem tnie się w dół żeby było bezpiecznie :facepalm:.... 

To tak jakby pokazać pałę 28cm ale jak trzeba by jej użyć no tooo ..... sorry ale twardsze już nie będzie :decayed:

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DarekS4 napisał:

jaka manipulacja ? Wiesz ile Kg musiałbyś zmienić żeby przekłamać wynik o 15-20 km ? 

Pół zbiornika paliwa ma wpływ ok 0,5Km na wynik .... kiedyś się spuszczałem żżeby było tyle samo paliwa itp itd.... z perspektywy czasu i doświadczenia to jest bzdura bo np używając drogówki wystarczy ze wiatr ci mocniej zawieje i daje to sumarycznie większy opór niż to pół baku paliwa. Więc nie wiem jakim dzbanem trzeba być żeby zmienić na dyno wagę auta o np 300kg żeby oszukać wykres. druga sprawa to jeszcze są normy Din 

 

Z ASB robię taki wynik jak podano wyżej bez ruszania dolotów turbo i wtrysków. ... Co do BKN chciałbym zobaczyć listę modów .... 

Jest jeszcze jedna sprawa .... robi się wynik dla wyniku żeby na papierze było a potem tnie się w dół żeby było bezpiecznie :facepalm:.... 

To tak jakby pokazać pałę 28cm ale jak trzeba by jej użyć no tooo ..... sorry ale twardsze już nie będzie :decayed:

Wiem ile, nie byłem raz na hamowni... Wystarczy ze zawyżysz na inercji o 200kg wagę przepisując bezmyślnie z dowodu aby wynik wyszedł bzdurny. Wiesz jaką miałem róznice miedzy dowodem a wagą? 1450 do 1660kg, doliczajac d otego wagę kierowcy i pasażera możesz robić co chcesz ja kwiesz o czym piszę. Tyle dobrze że obecne hamownie drogowe biorą temperaturę i ciśnienie z własnego czujnika, a nie jak swego czasu z google... Róznica miedzy tą wagą co wpisałem przekładała mi sie na wyniku o prawie 30KM, także wagą niestety mozesz manipulować jak ktos tego nieweryfikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Kowi87 napisał:

jak ktos tego nieweryfikuje

No dokładnie ale po to się waży żeby weryfikować i podać to co jest. Jak ktoś pisze wagę z dowodu to pozdro 600 ! :grin:

110Kg to już trochę jest .... JA mówię o różnicach typu 20-30Kg ,.... Nie ma to wpływu bo popatrz na przykładzie drogówki .... o ile jest bezwietrznie trakcja jest OK i warunki sa te same to robisz powtarzalny wynik +/- 1 Km Ja tak przynajmniej mam bo mam dwie hamownie drogowe. Teraz weź te same warunki i dodaj wiatr który wieje z prędkością np. 50km h i do tego zawiewa jak chce ... Robisz pomiar i akurat nie zawiało a za chwile robisz pomiar i zawiało .... Opór jet opore a fizyka fizyką i koniec kropka. Dlatego jak ktoś spuszcza się o to że miał na pierwszym pomiarze 40l paliwa w baku a na ostatnim 10l paliwa to nie ma znaczenia żadnego. Chyba że tak jak piszesz ktoś nie chcący machnął się  o 150kg.

 

14 godzin temu, Kowi87 napisał:

tyle dobrze że obecne hamownie drogowe biorą temperaturę i ciśnienie z własnego czujnika

 Które tak mają ? Bo temp jeszcze bym zrozumiał chociaż nie widziałem takiej ale wyposażoną w czujnik MAP jeszcze nie widziałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byle dynomet, nie wiem czy kazdy od najtańszych, ale takie za 10K w góre maja wbudowaną stację meteo, to przecież żadna nowość, mierzy to co potrzebne do wykresu z automatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperature mierzysz na dwa sposoby, jeden ze stacji meteo, drugi po obdII z auta pobiera dane(ale tylko temperaturę) takze można sobie ewentualnie zweryfikować z 2 źródeł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...