Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres do analizy 1.8t


adioss995

Rekomendowane odpowiedzi

Kasowałeś błędy przed logami na benzynie? Jeśli nie to powtórz po skasowaniu błędów tego loga, bo wygląda to tragicznie.

Jaki to w ogóle silnik, bex?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędów nie kasowałem najpierw robiłem na pb czyli zagrzałem auto i log potem na lpg przełączyłem zrobiłem ze 2 km i na lpg zrobiłem 

 

w gr 20 na pb coś sie dzieje z zapłonem a  na lpg nie 

 

BEX

 

A błędów żadnych nie ma chyba ze chodzi o wyzerowanie parametrów 

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, adioss995 napisał:

A błędów żadnych nie ma chyba ze chodzi o wyzerowanie parametrów 

Tak o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3+33 po kasowaniu 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

lpg

 

3+33

 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na reklamację, bo to nie nadaje się do jazdy. Jak chcesz to diagnozować to powrót do serii i logi.

Teraz to pasuje sprawdzić ciśnienie paliwa, przepływkę, szczelność dolotu więc o wiele łatwiej na podstawie logów serii coś stwierdzić. Wygląda to bardzo słabo więc albo samochód coś boli albo tuner piz*a i taki soft. Z resztą i tak d*pa z niego, bo takiego samochodu nie powinien wypuścić w takim stanie.

Poza tym jak to bex i wypluł 170KM to śmiech na sali...

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzieli ze wypadanie zapłonu i ze cewki i swiece do wymiany i to powinno pomóc 

jutro sprawdze ciśnienie paliwa i nowe świece 

 

tutaj mam cos takiego przed programem 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wypadał zapłon na serii czy po sofcie? Wtryski pętlą to takie objawy. Jakby wypadał zapłon to byś miał zapisane błędy w sterowniku.

Przy takim wyniku serii to powinni odesłać CIę z kwitkiem, ewentualnie zasugerować co naprawić ale widać, że gówno się znają. Tyle ode mnie. Twoje auto, zrobisz co zechcesz.

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby wypadał na serii ale błedów nie było wtedy anie teraz  zobacze jutro cisnienie na pompie 

 

był 1 bład za katem na sondzie teraz jest wyłączona i pompa sai tak samo i nowa 1 sonda założona 

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, adioss995 napisał:

był 1 bład za katem

Kat wywalony? Sonda 1 z boscha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupiłem auto i był juz jakiś sportowy założony napewno ma bebechy sonda z ngk błędów nie wywala stara sypała 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adioss995 napisał:

sonda z ngk

Takie rzeczy tylko z boscha, to samo przepływka.

Swoje napisałem i co sądzę na temat tego"c*paa". Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra więc tak ...

 

Na lpg brak wypadania zapłonu 

 Sonda na kanale 33 na lpg do dopieszczenia ale jest okej to nie problem bo max do -10 dochodzi ale to ogarnę bo ustawiam mapę na nowo 

Problem jest na na benzynie objawów żadnych nie ma tylko te na logach 

Zmierzylem cisnienie na pompie paliwa pod obciążeniem cały czas 4.2bar to chyba okej 

Swiece wymieniłem 

Wtryski założyłem od bexa używane ale to nie pomogło 

Test na szczelność zrobiłem nic nie znalazłem 

Tak myślę że to będzie dalej wina wtryskow bo jeżeli jakiś problem był by z prądem lub nieszczelnoscia to na lpg też by to wyszło co o tym myślicie ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski  się nie psują w tych autach, błądzisz, zacznij od momentu kiedy zaczęły się problemy,czyli wróć do serii, napraw i dopiero rob program.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie co to za sonda bo taka mi założono 

94418

03b21b

A taka miałem starą 06B906265D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak chyba winowajcą tego zamieszania bedzie przepływka 

 

moja przepływka po czyszczeniu 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

jest o niebo lepiej zapłon juz jest ok czały czas 0 ale i tak jeszcze ubogo ale nie +25% 

za wzór przepływu mam takiego logo z nową przepływka s boscha z forum 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

widać że moja jeszcze zaniża 

 

wrzuciłem lizak od przepływomierza chyba ze starego 1.8t   f00c2g2040 mój ma koncówke 049

tutaj jest log z niego 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

a tutaj jest log po jego czyszczeniu 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie kupic nową przepływke z boscha ?  może wtedy czasy wtrysków bedą w normie? bo to wszystko zależy od przepływki raz jest ok a raz na granicy albo petlą nap przed czyszczeniem i po czyszczeniu widać że chyba za dużo podaje ?

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz diagnozowac przeplywki to na seryjnym programie. Teraz to rób co chcesz, bo niewiadomo dalej o co tu chodzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...