Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje podczas przyspieszania audi a4 b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem w audi a4 b6 1.9 TDI. W samochodzie występują drgania podczas przyspieszania najbardziej na zimnym silniku przy mrozie. Były już wymieniane 3 zestawy pompowtryskiwaczy nie było żadnej różnicy. Dwumas także był wymieniony,  w trakcie przyspieszania czuć całe przeniesienie napędu na kierownicę, zaznaczam że przeguby wewnętrzne były wymieniane. Gdy temperatura jest bliska 10 stopni nie czuć aż tak tego, dopiero na 6 biegu powyżej 110km/h. Przez około 2 lata było wszystko ok najprawdopodobniej był wykonany chip w aucie ale wszystko zaczęło się dziać po jakiś 2 latach. Walczę już z tym dość długo gdy występują te wibracje i jest zimno poniżej zera silnik chodzi tak tepawo ciężko to nazwać jakby buczał trochę.

Opublikowano (edytowane)

Co z poduszkami silnika, skrzyni, tuleje w wahaczach?

Edytowane przez Langista
Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Co z poduszkami silnika, skrzyni, tuleje w wahaczach?

Wszystko wymienione poduszki oe wahacze też ok to jest moim zdaniem ewidentnie z pracy silnika gasiłem go przy dużej prędkości i ustaje to wtedy. Nawet kolektor ssący sprawdzałem czy nie jest zabity ale kiedyś czyściłem EGR i od razu zaslepilem i jest czysty.

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, mati07 napisał:

Wszystko wymienione poduszki oe wahacze też ok to jest moim zdaniem ewidentnie z pracy silnika gasiłem go przy dużej prędkości i ustaje to wtedy. Nawet kolektor ssący sprawdzałem czy nie jest zabity ale kiedyś czyściłem EGR i od razu zaslepilem i jest czysty.

Jest jeszcze tak że jak jest mróz to wibracje czuć na wolnych obrotach i musi dobrze się zagrzać żeby ustały praktycznie do zera kiedyś też tak było w zimie ale podczas przyspieszania tego nie było co teraz. Jak jest ciepło to na wolnych obrotach praktycznie nie ma tych wibracji ale jak się przyspiesza pod obciążeniem na 6 biegu powyżej 110km/h czuć cały czas i czy mróz czy nie czuć jakby przeniesienie napędu na kierownicę. Czasami ma jeszcze taki objaw jak się zagrzeje że na 2 biegu jak przyspieszam i złapie 2.5 tys zatelepie nim ale to na 1sek. I przestaje

Edytowane przez mati07
Opublikowano

Żadnych błędów? Logi robiłeś? Może przepływka padła?

Opublikowano
7 godzin temu, Langista napisał:

Żadnych błędów? Logi robiłeś? Może przepływka padła?

Błędów żadnych nie ma, a logów nie robiłem.

Opublikowano
11 godzin temu, Langista napisał:

Żadnych błędów? Logi robiłeś? Może przepływka padła?

Zauważyłem dzisiaj że lewa flansza od skrzyni biegów jest mokra wraz z obudową skrzyni biegów. Mam też coś takiego że jak jest zimno i zapalę ciężko jedynka wchodzi i biegi chodzą ciężej przez kilka kilometrów później już normalnie. Mimo że dwumas zrobiony kplt. I wysprzeglik także był wymieniany. Może to skrzynia biegów?

Opublikowano

Odkręcił bym półoś od flanszy i zobaczył co jest z przegubem wewnętrznym i tą flanszą o której piszesz , może łożysko w skrzyni wywalone ,  ew przegub wewnętrzny daje takie oznaki .

Opublikowano
Godzinę temu, karol1981 napisał:

Odkręcił bym półoś od flanszy i zobaczył co jest z przegubem wewnętrznym i tą flanszą o której piszesz , może łożysko w skrzyni wywalone ,  ew przegub wewnętrzny daje takie oznaki .

Przeguby są nowe firmy Spidan. Po montażu nie było żadnej poprawy, natomiast flansze skrzyni biegów nie mają grama luzu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...