Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie przy ładowaniu turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam formowaczów 

autko przerywa przy rozpędzaniu się w zakresie 2500-3200 obr/min jest jakby wypadał zapłon ale w vcds wyskakują takie błędy :

 


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 06B-909-518-AMB.lbl
Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 F    HW: 8E0 909 018 
  Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT     G01 0001
           Kodowanie: 0016701
           Kod serwisu: WSC 00000 000 08192
                      VCID: 3365AACB513561130E-5178
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

16490 - Czujnik ciśnienia w kol.ssącym/ciś.powietrza (G71)/(F96) 
            P0106 - 008 - niewiarygodny sygnał - MIL zapalona
16622 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) 
            P0238 - 001 - sygnał za wysoki - MIL zapalona
16825 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa 
            P0441 - 002 - Nieprawidłowy przepływ - MIL zapalona
17698 - Czujnik temp. płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy (G83) 
            P1290 - 002 - Sygnał za duży - Sporadyczny

Kody gotowości: 0000 0100

 

czy czujniki G71 oraz G31 są to czujniki obok przepustnicy jeden z zieloną wtyczką drugi z czarną obok siebie i czy mogły się one uszkodzić z powodu podpięcia ich na odwrót ?

dodam ze wymieniałem zawór dv założyłem epmana zawór hybrydowy ale zaślepiłem blow offa został sam dv jak w orginale 

z góry dziękuje za pomoc 

 

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

Logi zrób.

Tych czujników ? Jak ktoś pamięta jakie to grupy były w vcds to prosiłbym o podpowiedź 

Opublikowano

Wszystko masz dokładnie opisane w dziale diagnostyka :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
26 minut temu, Bobidiusz napisał:

Tych czujników ? Jak ktoś pamięta jakie to grupy były w vcds to prosiłbym o podpowiedź 

Dynamiczne 2+33 , 115+118 i 3+20

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

udało się w końcu zrobić logi ale nie wiem czy grupa 115-118 otworzy się ponieważ cos mi się wydaje ze z plikiem cos nie tak niestety musze wrzucić w formacie csv bo tunezilla nie działa a nie mam żadnego programu mam nadzieje ze dacie rade odpalić na czymś i powiedzcie czy 115-118 działa to jutro zrobię jeszcze raz dzięki 

2+33.CSV 3+20.CSV 115-118.CSV

Opublikowano

To był logi na gazie robione?

Opublikowano
7 minut temu, przem8 napisał:

To był logi na gazie robione?

tak ,zrobic na benzynie ?

Opublikowano

Czytałeś w ogóle o logach? Diagnozujesz lpg czy stan auta na paliwie do niego stworzonym?

Na lpg robi się dodatkowo 2+33, a tak wszystko na benzynie. Poza tym na gazie masz w c**j ubogo górą i na przyszłość wrzucaj to na vaglogi.pl.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia okablowania czujnika doładowania, jak ok to czujnik do wymiany.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Winowajcą okazał się olej na czujniku doładowania w dolocie nie jest go dużo ale jednak coś jest po umyciu czujnika cleanerem i przejechaniu pędzelkiem wszystko pokazuje w normie ciekawe na jak długo ale narazie działa dziękuję wszystkim za pomoc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...