arek87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 udało mi się byc na hamowni dzisiaj ale wynik nie jest zadowalający co może byc przyczyną słabizny? ja obstawiam za niskie doładowanie ale sprawdzę je dopiero dokładnie w poniedziałek a jutro uda mi się moze logi zrobic bo spocik jest jeśli ktos mogłby jeszcze powiedziec jakie kanały zlogowac było by milo a póki co proszę o opinie
grzes1150 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 No cinko... ledwo 140 pukło. Zaczołeś od złej strony- najpierw trzeba było logi robić a później ewentualnie hamować.
arek87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Odwrotnie sie nie dało hamownia przyjechała z torunia objezdnie akurat dzisiaj
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 tu masz dane techniczne auta-kontuzjowane to Twoje autko- http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_1.8t.html
arek87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Porównywałem jak tylko wróciłem i tak słabo to wypada moze byc to zwiazane z n75?
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 raczej nie,ciezko zgadywac-zrob logi-powiemy wiecej...
arek87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 to podaj jakie kanały mam zrobic tylko
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 silnik-to wiesz,mesuring bloks- 003-przeplywka 004-temperatura i cisnienie jakims wskaznikiem
arek87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 ok dzięki, dam znac jak będe miał logi. A ten N75 to działa tylko w 2 położeniach(0 i 100%) czy komp go jakoś reguluje(np 40% czy 80%) ? bo coś mi ukradło prawie 30Nm(o 8 KM nie wspomne) i musze namierzyc co
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 o ile dobrze pamietam,to cyklicznie -czyli zamkniete/otwarte,reszte reguluje aktuator na turbo,ale nie amietam na 100% takie ubytki moga byc zpowodowane niedomagajaca przeplywka,slabym cisnieniem a takze wysoka temperatura w dolocie
arek87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Na logach zobaczymy przepływke , ale gdyby przez puszczający n75 otworzył wastegate(lub za dużo otworzył) juz przy 1750 rpm(załamanie wykresu momentu foto) reszta mogła by własnie tak wygladac
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 wastegate jest ustawiony seryjnie na ok.0,55-0,60 bara,wiec n75 nawet jak upusci cos,to aktuator przytrzyma-o ile jest sprawny i dobrze wyregulowany
arek87 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 No własnie tego nie wiem. Od kąd kupiłem auto to chyba już było.[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2009, 00:14_________________________________________________Dzisiaj mierzyłem doładowanie. max to jakies 0,55 bara 1700-2000 , im wyzej tym mniej. 2500-0,45bara, 3500 to jakies 0,35bara, 5000- 0,25 bara. Wynik na hamowni chyba nie dziwi
domjenick Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 0,05 bara-to granica tolerancji,napewno nie to jest ''zlodziejem'' 30 niutonow,a jak wyglada spalanie ?
arek87 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 spalanie jest ok. 7 trasa, 11 miasto a wolno nie jezdze wiec trudno powiedziec co jest nie tak. chyba ze komp mnie tez oszukuje choc ostatnio na 50l zrobilem jakies 500km Aha i mała poprawka co do pomiaru cisnienia: max to 0,5 bara
domjenick Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a sprawdzales temperature w dolocie-moze intercooler niedomaga,lub nalecialo tam przez lata jakiegos syfu i niedomaga-sprawdz IC,jesli temperatura w dolocie ,przy normalnej jezdzie ,jest grubo pow 20 stopni, niz temperatura otoczenia-wiadomo,ze to IC i przyczyna ''kontuzji''
arek87 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Przyznam ze przyszło mi to na myśl ,ale zeby taki złodziejstwo? W sobotę wezmę się za sprawdzenie układu dolotowego przy okazji rezania TIP'a [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 23:23_________________________________________________TIP zrobiony ale z 0,25 bara to ledwo słychać cokolwiek. Najprawdopodobniej padł n75. Turbo pompuje tylko 0,25 bara wiec auto slabe . Ciekawe ze WG otwiera się już na jałowych po lekkim dodaniu gazu(wątpie zeby miał juz 0,6 bara). Więc zdjąłem wężyk od sterowania WG i się przejechałem(oczywiście manometr od doładowania obowiązkowy)nie przekraczając 0,5 bara. Bost się znalazł i moc też. DV strzela nieprzyzwoicie głośno:naughty: W najbliżyszm czasie lookne za n75 i zobaczę wtedy.
Dev Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 sprawdz DV moze juz zajezdzony ja w tym roku zajezdziłem już 2 teraz założyłem forge-a i chyba bede miał spokoj
arek87 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2009 DV-ki mam dwie. Orginał który juz się wykańcza i oczywscie 710N (nowa) Ale to oczywiste ze wastegate nie powinien sie otwierac po lekkim dodaniu gazu Jazda bez wg jest całkiem wypaśna
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jazda bez wg jest całkiem wypaśna fajne uczucie,choc krotkotrwale,z powodu przeladowania i samoobrony ECU,destrukcyjne dla turbo na dluzsza mete
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się