Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Słaby wynik na hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

783b025ec7a0ce02m.jpg

:hi: udało mi się byc na hamowni dzisiaj ale wynik nie jest zadowalający :thumbdown: co może byc przyczyną słabizny? ja obstawiam za niskie doładowanie ale sprawdzę je dopiero dokładnie w poniedziałek a jutro uda mi się moze logi zrobic bo spocik jest :naughty: jeśli ktos mogłby jeszcze powiedziec jakie kanały zlogowac było by milo :cool1: a póki co proszę o opinie

Opublikowano

No cinko... ledwo 140 pukło. Zaczołeś od złej strony- najpierw trzeba było logi robić a później ewentualnie hamować.

Opublikowano

raczej nie,ciezko zgadywac-zrob logi-powiemy wiecej... :wink4:

Opublikowano

silnik-to wiesz,mesuring bloks-

003-przeplywka

004-temperatura

i cisnienie jakims wskaznikiem

Opublikowano

ok dzięki, dam znac jak będe miał logi. A ten N75 to działa tylko w 2 położeniach(0 i 100%) czy komp go jakoś reguluje(np 40% czy 80%) ? bo coś mi ukradło prawie 30Nm(o 8 KM nie wspomne) i musze namierzyc co :przebiegly:

Opublikowano

o ile dobrze pamietam,to cyklicznie -czyli zamkniete/otwarte,reszte reguluje aktuator na turbo,ale nie amietam na 100% :mysli: takie ubytki moga byc zpowodowane niedomagajaca przeplywka,slabym cisnieniem a takze wysoka temperatura w dolocie

Opublikowano

Na logach zobaczymy przepływke , ale gdyby przez puszczający n75 otworzył wastegate(lub za dużo otworzył) juz przy 1750 rpm(załamanie wykresu momentu foto) reszta mogła by własnie tak wygladac :mysli:

Opublikowano

wastegate jest ustawiony seryjnie na ok.0,55-0,60 bara,wiec n75 nawet jak upusci cos,to aktuator przytrzyma-o ile jest sprawny i dobrze wyregulowany

Opublikowano

No własnie tego nie wiem. Od kąd kupiłem auto to chyba już było.[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2009, 00:14_________________________________________________Dzisiaj mierzyłem doładowanie. :thumbdown: max to jakies 0,55 bara 1700-2000 , im wyzej tym mniej. 2500-0,45bara, 3500 to jakies 0,35bara, 5000- 0,25 bara. Wynik na hamowni chyba nie dziwi :cool1:

Opublikowano

0,05 bara-to granica tolerancji,napewno nie to jest ''zlodziejem'' 30 niutonow,a jak wyglada spalanie ?

Opublikowano

spalanie jest ok. 7 trasa, 11 miasto a wolno nie jezdze :decayed: wiec trudno powiedziec co jest nie tak. chyba ze komp mnie tez oszukuje :blink: choc ostatnio na 50l zrobilem jakies 500km

Aha i mała poprawka co do pomiaru cisnienia: max to 0,5 bara

Opublikowano

a sprawdzales temperature w dolocie-moze intercooler niedomaga,lub nalecialo tam przez lata jakiegos syfu i niedomaga-sprawdz IC,jesli temperatura w dolocie ,przy normalnej jezdzie ,jest grubo pow 20 stopni, niz temperatura otoczenia-wiadomo,ze to IC i przyczyna ''kontuzji'' :wink4:

Opublikowano

Przyznam ze przyszło mi to na myśl ,ale zeby taki złodziejstwo? :naughty: W sobotę wezmę się za sprawdzenie układu dolotowego przy okazji rezania TIP'a :kox:[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 23:23_________________________________________________TIP zrobiony ale z 0,25 bara to ledwo słychać cokolwiek. Najprawdopodobniej padł n75. Turbo pompuje tylko 0,25 bara wiec auto slabe :thumbdown:. Ciekawe ze WG otwiera się już na jałowych po lekkim dodaniu gazu(wątpie zeby miał juz 0,6 bara). Więc zdjąłem wężyk od sterowania WG i się przejechałem(oczywiście manometr od doładowania obowiązkowy)nie przekraczając 0,5 bara. Bost się znalazł i moc też. DV strzela nieprzyzwoicie głośno:naughty: W najbliżyszm czasie lookne za n75 i zobaczę wtedy.

Opublikowano

sprawdz DV moze juz zajezdzony

ja w tym roku zajezdziłem już 2

teraz założyłem forge-a i chyba bede miał spokoj

Opublikowano

DV-ki mam dwie. Orginał który juz się wykańcza i oczywscie 710N :kox:(nowa) Ale to oczywiste ze wastegate nie powinien sie otwierac po lekkim dodaniu gazu :wink4: Jazda bez wg jest całkiem wypaśna :JC_fan:

Opublikowano

Jazda bez wg jest całkiem wypaśna :JC_fan:

fajne uczucie,choc krotkotrwale,z powodu przeladowania i samoobrony ECU,destrukcyjne dla turbo na dluzsza mete :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...