Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca (edytowane) Sprawdź w sterowniku silnika w rozszerzonych blokach pomiarowych jaką masz zapisaną wartość w bloku IDE 08132 SCR Inducement DFCC. Jeżeli widnieje tam wartość 28653 oznacza to, że komunikatu nie można było zresetować na skutek za niskiej skuteczności. Edytowane 1 Lipca przez Muskel1 1
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca No właśnie dzięki temu co napisałeś znalazłem ten temat, który mówi to samo. Adblue Systemstörung � Kein Fehlercode od. 28653 / P204F (Lösung) | Dieselschrauber COMMUNITY.DIESELSCHRAUBER.ORG Adblue SystemstÃrung � Kein Motorstart in 1000 Km Wenn im Kombiinstrument diese Meldung auftaucht, kann folgende... Jest tam też sposób, ale jak rozumiem jest uzależniony od tej wartości jaką mam tym rejestrze.. Idę sprawdzić.
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Jest tam min. instrukcja do przeprowadzenia jazdy próbnej na skuteczność katalizatora, która jeżeli uda się pomyślnie może skasować komunikat i odliczanie. 1
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Przeczytam dokładnie i spróbuję, nic mi nie szkodzi, a może pomoże. Sprawdziłem ten kanał. Adres 01: Silnik (04L 906 021 BQ) 19:59:29 IDE06059 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 57.0 g IDE06060 Granica zapełnienia: masa popiołu: filtr cząstek stałych 80.00 g IDE08132-ENG122791 SCR komunikat o usterce: status resetu-SCR Inducement Reset State For Tester 28653 Dorzuciłem zapełnienie mojego DPFa popiołem, 57/80, nie wiem czy to dużo i czy może mieć znaczenie w tym momencie, bo nigdy nie miałem problemu z wypalaniem i zawsze schodził do 5-5,5g. Dodatkowe pytanie - czy warto to robić i czy w moim przypadku może coś pomóc, albo zaszkodzić? AdBlue ma max.
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Jeszcze jedno, jeśli to faktycznie soft to ASO na moją prośbę zrobi tylko to czy będzie robiło problem odmawiając z jakiegoś powodu i chcąc wymieniać cały układ? Co wtedy?
A4B9 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Wina softu sterownika. Jest na to TPI 2040064/15 w połączeniu z TPI 2045062/3. Musisz jechać do ASO i pokazać im te obie TPI niech Ci zaktualizują soft sterownika. Nie wiem skąd Ty to wszystko wiesz ale szacunek za wiedzę 🏆
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 4 minuty temu, tical0 napisał(a): Jeszcze jedno, jeśli to faktycznie soft to ASO na moją prośbę zrobi tylko to czy będzie robiło problem odmawiając z jakiegoś powodu i chcąc wymieniać cały układ? Co wtedy? Jak zapłacisz za usługę to zrobią. Możliwe, że sami będą chcieli postawić diagnozę zanim cokolwiek wykonają. Wszystko zależy od danego ASO. Niektóre właśnie chcą sami zdiagnozować. 1
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca (edytowane) Dziękuję Ci bardzo za pomoc i naprowadzenie. Powiedz proszę jeszcze czy takie zapełnienie mojego DPFa może mieć tu znacznie, bo do cholera im więcej czytam tym więcej znajduję.. choćby to.. Závada AdBlue - omezený dojezd :: FCD.eu WWW.FCD.EU FCD I jak byś mógł jeszcze, czy te procedury mogą mi pomóc/zaszkodzić czy warto to robić. Dziękuję!! Edytowane 1 Lipca przez tical0
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca (edytowane) Zapełnienie dpf nie ma wpływu na układ redukcji NOx. Masz 57g, dopuszczalne max. zapełnienie jest dla tego silnika 80g. Ta procedura niczym nie zaszkodzi. Warto spróbować. W w najgorszym wypadku nie powiedzie się i tyle. Bez negatywnych skutków. Mowa o procedurze z niemieckiej strony, na test skuteczności katalizatora. Edytowane 1 Lipca przez Muskel1 1
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca A te z VCDSa zaznaczone? Jeszcze znalazłem ten temat też z testami podczas jazdy, ale tutaj piszą o 3cim biegu, ale też j najwyższym. No nic trzeba będzie spróbować. Usterka AdBlue (DEF) - Tematy techniczne - Passat Forum FORUM.VW-PASSAT.PL Witam, Walczę z usterką AdBlue, po podłączeniu VCDS czy ODIS brak błędów, na desce rozdzielczej świeci się żółty...
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 3 minuty temu, tical0 napisał(a): A te z VCDSa zaznaczone To co innego.
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 5 godzin temu, A4B9 napisał(a): @tical0 a jakie masz ciśnienie różnicowe DPF na wolnych obrotach bezpośrednio przed wypaleniem i już po wypaleniu? Sorki uciekło mi Twoje pytanie. Po wypaleniu przy 5,5g mam ok11-14hPa, nie miałem jeszcze mniej jak 10, natomiast przy zapełnieniu powyżej 20g i przy końcu 22,41g to już nawet ok 24-25hPa.. to pewnie przez te 57/80 już.. 1
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 4 minuty temu, Muskel1 napisał(a): To co innego. Resetować raczej nic nie chce. Wolę, żeby sterowniki same się ogarnęły, ale ta I opcja mi chodzi, aby spróbować. Spróbuję najpierw te butowanie i odpuszczanie gazu na najwyższym biegu kilka razy i na 3ce. Wtedy może to z VCDS. ASO na koniec. Pytanie czy warto grzebać w mechanice, czyścić czujniki, EGR, przepustnicę czy coś tam jeszcze bierze udział w tym.. Jakby nie było wszystkie sensory mi działają, parametry są ok.
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 2 minuty temu, tical0 napisał(a): czy warto grzebać w mechanice, czyścić czujniki, EGR, przepustnicę czy coś tam jeszcze bierze udział w tym.. Moim zdaniem nie, bo problem nie leży po steonie tych komponentów. 1
tical0 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Dzięki wielkie. Zaczynam pomału wierzyć, że wszystko działa tylko być może z miejskiego trybu jazdy system zmierzył coś co mu nie pasuje i zgłosił błąd i wystarczy solidne zbutowanie jak to powinno się czasem zrobić Dieslowi, bądź też faktycznie bug w sofcie. Audi, przewaga dzięki technice... 🤭
A4B9 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Godzinę temu, tical0 napisał(a): Sorki uciekło mi Twoje pytanie. Po wypaleniu przy 5,5g mam ok11-14hPa, nie miałem jeszcze mniej jak 10, natomiast przy zapełnieniu powyżej 20g i przy końcu 22,41g to już nawet ok 24-25hPa.. to pewnie przez te 57/80 już.. U mnie 47/80 po wypaleniu mam 8-9 a przed wypaleniem podobnie jak Ty .przy zjeździe 90%miasto wypalanie średnio co 300km
A4B9 Opublikowano 2 Lipca Opublikowano 2 Lipca (edytowane) Po wymianie sondy NOx ( nowa lub używana) musi być adaptowana czy po pewnym czasie sterownik sam to zrobi? Edytowane 2 Lipca przez A4B9
Muskel1 Opublikowano 2 Lipca Opublikowano 2 Lipca 3 godziny temu, A4B9 napisał(a): musi być adaptowana? Tak.
A4B9 Opublikowano 2 Lipca Opublikowano 2 Lipca 51 minut temu, Muskel1 napisał(a): Tak. Możesz podpowiedzieć która to będzie opcja ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się