dymekn Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Teraz, Muskel1 napisał(a): Tylko oryginał. Trzeba po wymianie w nastawach podstawowych sterownika silnika skasować wartości wyuczone systemu SCR. wybacz pytanie laika ale w jakim celu wiec produkują zamienniki? szukam taniej opcji ale z tego co słyszę to tanio nie brzmi. A jak z ori używką? Loteria?
Muskel1 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września (edytowane) Oryginalne czujniki muszą spełniać wymogi producenta aut, którzy są odbiorcami. Części te muszą trzymać bardzo niskie tolerancje wykończeniowe (parametry pracy, wymiary itp). Tylko te produkty, które mieszczą się w tych tolerancjach mogą otrzymać logo producenta aut i zostać sprzedawane w ASO. Produkty wychodzące poza tolerancję są oferowane bez logo na rynku wtórnym. Edytowane 17 Września przez Muskel1
dymekn Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Oryginalne czujniki muszą spełniać wymogi producenta aut, którzy są odbiorcami. Części te muszą trzymać bardzo niskie tolerancje wykończeniowe (parametry pracy, wymiary itp). Tylko te produkty, które mieszczą się w tych tolerancjach mogą otrzymać logo producenta aut i zostać sprzedawane w ASO. Produkty wychodzące poza tolerancję są oferowane bez logo na rynku wtórnym. A jak z ori używką? Loteria?
Muskel1 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Ja osobiście nie montuję używanch czujników, ze względu właśnie na to, że nie mam zamiaru 2 albo 3x kupować.
dymekn Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września 9 minut temu, Muskel1 napisał(a): Ja osobiście nie montuję używanch czujników, ze względu właśnie na to, że nie mam zamiaru 2 albo 3x kupować. Ok. Ma to sens. Jak wygląda procedura po wymianie czujnika i jeżeli był problem z np. Z wtyczką a ja je rozpiąłem i z powrotem wpiąłem to jak się przekonam czy to pomogło? Też trzeba było by zrobić nastawy podstawowe?
Muskel1 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Nie trzeba w takim przypadku nic robić. Kasujesz błędy i sprawdzasz czy powrócą.
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 10 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Nie trzeba w takim przypadku nic robić. Kasujesz błędy i sprawdzasz czy powrócą. Błędy skasowałem jeszcze przed sprawdzaniem kabli i nie wróciły a adblue ciągle odlicza pozostały dystans zanim uniemożliwi uruchomienie silnika. Co jest. Dlaczego nie wracają skór coś jest nie tak?
Muskel1 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Po skasowaniu błędów jeździłeś autem i dopiero sprawdziłeś czy powrócą? Czy skasowałeś i sprawdzałeś czy powrócą?
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 3 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Po skasowaniu błędów jeździłeś autem i dopiero sprawdziłeś czy powrócą? Czy skasowałeś i sprawdzałeś czy powrócą? Jeździłem. Zrobiłem około 30km
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Teraz, Muskel1 napisał(a): Dolej AdBlue i pojeździj jeszcze. Adblue dolane na full. Dolałem jak mi się odliczanie zaczęło. Myślisz że może zniknie?
Muskel1 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Musisz odczekać. Albo zniknie albo pojawi się niebawem błąd w sterowniku. Odliczanie można skasować VCDSem w sterowniku silnika.
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 12 minut temu, Muskel1 napisał(a): Musisz odczekać. Albo zniknie albo pojawi się niebawem błąd w sterowniku. Odliczanie można skasować VCDSem w sterowniku silnika. Ok. A jak to zrobić?
Muskel1 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września W nastawach podstawowych wybrać z zakładki IDE04730-Kasuj blokadę SCR i kliknąć na "Go!"
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 12 minut temu, Muskel1 napisał(a): W nastawach podstawowych wybrać z zakładki IDE04730-Kasuj blokadę SCR i kliknąć na "Go!" Dziękuję. Tak zrobię i będę obserwować sytuację
donPezo Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Bardzo proszę kolegę Muskela o pomoc, bo widzę dysponuje dużą wiedzą. Również mnie dopadła usterka Adblue i odliczanie. VCDS pokazal błąd "p204f reductant system performance bank 1" po skasowaniu już się nie pokazuje w logu a odliczanie trwa. W niezależnym serwisie przeprowadzili testy i wszystko podobno gra, pompa okej, wtrysk okej. Co więc może być przyczyną tego błędu? Adblue nalane po korek, przejechane sporo kilometrów od tego czasu. Czy aktualizacja oprogramowania może pomóc? Od czego należy zacząć diagnozę?
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Godzinę temu, dymekn napisał(a): Dziękuję. Tak zrobię i będę obserwować sytuację Czy komunikat z obliczaniem powinien zniknąć? Bo nie znika😞
dymekn Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 17 minut temu, Muskel1 napisał(a): Odczekałeś uśpienie sterowników? Znaczy po resecie zamknąć auto i zostawić na jakiś czas? To nie. Zobaczę jutro rano przed pracą
Muskel1 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Tak, chodzi o uśpienie i wystartowanie od nowa sterowników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się