ciapek6 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 (edytowane) Dzień dobry, nie wiem czy w dobrym dziale umieszczam wątek z góry sorki posiadam a4 b8 177km quattro Cglc S-Tronic 2012r problem jest taki ze czasem w korku wyskakuje mi Ciśnienie oleju za niskie wyłącz silnik.. Ciśnienie oleju - bieg jałowy 0.7 bara, przy 2k obrotów 1.2 bara - rozgrzany do 90stopni. bieg jalowy - 1.7 bara przy 2k obrotów 2.4 bara na zimnym silniku.. jedni mówią ze za niskie drudzy ze dobre ze w normie... a więc jak jest? dodam ze pompa olejowa nowa, czujnik cisnienia to samo (wymiana czujnika wczoraj wiec jeszcze nic nie wyskoczylo) drugi problem, pobór oleju.. na wymianie wlalem 5L, po 2 dniach pokazalo zeby dolać. Wlalem 200ml i na następny dzien znowu min i zeby dolac, wlalem 800. Za dwa dni to samo. Wkurzyłem sie i ostatni raz wlalem teraz półtora litra i zobacze na ile km starczy... silnik suchy bez wycieków, końcówki normalne zadnej smoły, nie kopci ani nic moc ma. to moj 1 temat natej stronie mam nadziejęze dobrzr opisałem problem. dziękuję i pozdrawiam Posiadaczy a4 b8. Edytowane 2 Stycznia 2022 przez ciapek6
RALF76 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Opublikowano 3 Stycznia 2022 (edytowane) Jaki przebieg?? sprawdź dolot/turbo Obyś nie miał tego przypadku j/n Edytowane 3 Stycznia 2022 przez RALF76
ciapek6 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2022 4 godziny temu, RALF76 napisał: Jaki przebieg?? sprawdź dolot/turbo Obyś nie miał tego przypadku j/n Jezu.... no to nieźle sie zapowiada.. Przebieg 165 tyś. Sprawdzę
dakpiotr Opublikowano 1 Lutego 2023 Opublikowano 1 Lutego 2023 Ja miałem w maju 2022 podobny problem z żarciem oleju. Okazało się, że żarł go poprzez wadliwie działająca odmę. Problem w tym że w tym silniku znajduje ona się w przykrywie klawiatury -taki zawór z gumowa membraną. Podobno jest problem z wymiana samej membrany bo ciężko się do niej dostać nie uszkadzając przykrywy. Ja wymieniłem całą przykrywę, która nie była tania ale efekt satysfakcjonujący. Później dobrałem się do tej gumy i rzeczywiście był w niej mały wżer. Pomogło. Teraz pojawił się kolejny ból- taki jak piszesz wyżej z niskim ciśnieniem oleju. Masakra. Nie może być przecież spokojnie. Zacząłem czytać i siwieć. Może ktoś podpowie konkretnie na sowim przypadku jak pozbyć się problema zanim pół silnika się wymieni za grube miliony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się