RaV22K Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 Ja nie wiem czemu ale mam inne menu (nie chodzi mi o język 😜)
Muskel1 Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 Bo w połączeniach danych masz srajfona ustawionego a ja mam SIM.
RaV22K Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 (edytowane) 😂 no dobry punkt ale nie o to mi chodziło. Ja ma trzy opcje a ty masz 5 (cokolwiek one po niemiecku znaczą). Punk dostępu zrobiłem z tel i niby się łączy ale nadal nie ma tej dodatkowej ikonki i internetu. Tu nie ma nic na temat resetu mogę tylko usunąć połączenie. Edytowane 8 Listopada 2023 przez RaV22K
Muskel1 Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 Nie będzie bo masz telefon a nie SIM ustawiony. 5 podpunktów i moduł danych jest tylko aktywny gdy internet jest przez SIM a nie telefon.
RaV22K Opublikowano 8 Listopada 2023 Opublikowano 8 Listopada 2023 A to czemu jak mam kartę SIM (nowa doładowana karta, sprawdzana na tel działająca) wsadzona do urządzenia to jej nawet nie widzi ? Wcześniej to działało wszystko. Jak teraz wchodzę w jakiekolwiek media co miało by pobrać neta to pisze że nie działa a niby został sparowany. Reset urządzenie 50 razy i nie wiem jak to ogarnąć. Zawartość dodana 7 minuty później Idę sprawdzić czy coś ten film podpowiedział w mojej sprawie
Muskel1 Opublikowano 9 Listopada 2023 Opublikowano 9 Listopada 2023 No coś Ty, jak Ci może pomóc jak to jest całkiem inny system (3G) a Ty masz MIB2. Tam nie ma takiego zielonego menu. Jest całkiem inne i tam nic nie zmieniasz w B9 (chyba, że chcesz ud***ć 5F). Nie wiem jak Ty to zrobiłeś, że masz w menadżerze danych ustawiony telefon jako żródło danych. U mnie po włożeniu karty sim do 5F od razu zmienia na SIM. Po wyciągnięciu karty SIM zmienia automatycznie na wewnętrzną eSIM. Rozłącz się tym telefonem i sprawdź czy się zmieni. Zawartość dodana 12 minuty później Spróbuj usunąć urządzenie WLAN.
RaV22K Opublikowano 9 Listopada 2023 Opublikowano 9 Listopada 2023 (edytowane) Wiem o tym że to są inne jednostki ale czasami są podobne opcje. Oczywiście za wyjątkiem że przeskrolowalem całą listę niczego w zielonym menu nic nie zmieniam bez wiedzy lepszych ode mnie (czytaj tutaj siebie). Usuwałem już tel już parę razy nic to nie dało. Po rozłączeniu tel. nie mam żadnej ikonki ani od SIM ani od ESIM. Poniżej zdjęcia jak się łączy czy z tel czy z WiFi z domu a mimo to nic się nie dzieje. Edytowane 9 Listopada 2023 przez RaV22K
MiruK Opublikowano 14 Listopada 2023 Opublikowano 14 Listopada 2023 Od kiedy zaktualizowałem MMI też nie mam ikonki eSIM, próbowałem przeróżnych ustawień ale już więcej się nie pojawiła. Na starym sofcie pokazywało ikonkę z zasięgiem eSIM i telefonu , teraz mam tylko ikonkę zasięgu po połączeniu telefonu. Nie jest mi to do niczego potrzebne więc nie drążyłem tematu.
Jari1234567 Opublikowano 15 Lutego Opublikowano 15 Lutego Nie znam się aż tak ale zauważyłem przy podnoszeniu softu do najnowszej wersji i patchowaniu MMI, że patche dostępne mają w sobie różne kody FEC. Nie wiem na ile to ma znaczenie akurat do SIM, eSim, LTE z telefonu. Przykładowo: 1. Patch: (tego mam aktualnie) fsc = "00030000" # AMI fsc2 = "00030001" # Gracenote fsc3 = "00040100" # Navigation fsc4 = "00050000" # Bluetooth fsc5 = "00060200" # Audi Connect fsc6 = "00060700" # Online Services fsc7 = "00060800" # Apple CarPlay fsc8 = "00060900" # Google AndroidAuto fsc9 = "00060a00" # Baidu CarLife iOS fsc10 = "00060b00" # Baidu CarLife Android fsc11 = "00070200" # SDS for Nav Systems fsc12 = "00070400" # Electronic Driver Voice Amplifier fsc13 = "025000ee" # Audi MIB-HS NavDB EU 2. Patch: fsc = "00030000" fsc2 = "00040100" fsc3 = "00050000" fsc4 = "00060800" fsc5 = "00060900" fsc6 = "00060b00" fsc7 = "00070200" fsc8 = "023000ff" fsc9 = "025000ff" 3. Patch: fsc = "00030000" fsc2 = "00040100" fsc3 = "00050000" fsc4 = "00060800" fsc5 = "00060900" fsc6 = "00070200" fsc7 = "025000ff"
piti82 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Odgrzewam temat, mam MMI ze slotem na kartę SIM, ale po jej włożeniu nic się nie dzieje, w ustawieniu połączeń nie ma opcji żeby wybrać kartę sim jako np. drugi telefon. Jak to ogarnąć?
Muskel1 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Wszystko opisane jest w instrukcji obsługi. Strona 219, wystarczy poszukać i przeczytać.
piti82 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia No właśnie nie do końca wystarczy, w instrukcji jest napisane że pojawi się żądanie kodu PIN, a nic takiego się jie dzieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się