YOGI3000 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 W jaki sposób najlepiej naprawić uszkodzony gwint w jarzmie w który wkręca się prowadnice od zacisku? Rozwiercić na nitonakrętki, czy lepiej rozwiercić, nagwintować i wkręcić tzw druciana nakrętkę lub tulejki z gwintem? Wolałbym uniknąć wymiany jarzma ponieważ jest razem ze zwrotnicą.
Langista Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 1 godzinę temu, YOGI3000 napisał: W jaki sposób najlepiej naprawić uszkodzony gwint w jarzmie w który wkręca się prowadnice od zacisku? Rozwiercić na nitonakrętki, czy lepiej rozwiercić, nagwintować i wkręcić tzw druciana nakrętkę lub tulejki z gwintem? Wolałbym uniknąć wymiany jarzma ponieważ jest razem ze zwrotnicą. W jakim aucie masz jarzmo scalone ze zwrotnicą?
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Godzinę temu, Langista napisał: W jakim aucie masz jarzmo scalone ze zwrotnicą? Golf 1, 2 ,3, 4, 5, 6 Polo, lupo, Bora, Vento, passat, up, caddy A1 A2, A3 8L 8P Skoda octavia 1 i 2, Skoda Fabia 1, 2, 3 Seat Toledo, Inca, ibiza Na pewno o czymś zapomnialem Edytowane 9 Stycznia 2022 przez Dev
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 3 godziny temu, YOGI3000 napisał: W jaki sposób najlepiej naprawić uszkodzony gwint w jarzmie w który wkręca się prowadnice od zacisku? Rozwiercić na nitonakrętki, czy lepiej rozwiercić, nagwintować i wkręcić tzw druciana nakrętkę lub tulejki z gwintem? Wolałbym uniknąć wymiany jarzma ponieważ jest razem ze zwrotnicą. Przegwintowac na M10x1.25 i dać do tego nowy trzpień ale na temat trzpienia musisz pogadać z tokarzem. Jutro zobaczę w warsztacie może mam gdzieś jeden skitrany.
Langista Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 15 minut temu, Dev napisał: Golf 1, 2 ,3, 4, 5, 6 Polo, lupo, Bora, Vento, passat, up, caddy A1 A2, A3 8L 8P Skoda octavia 1 i 2, Skoda Fabia 1, 2, 3 Seat Toledo, Inca, ibiza Na pewno o czymś zapomnialem Ja nie negowałem tego, że takie auta istnieją, pytałem się tylko kolegi wyżej, bo w profilu ma A4 B6 a z tego co wiem, w B6 nie ma zwrotnicy scalonej z jarzmem..
YOGI3000 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Z modelem trafiłeś, mam to w fabii. Nie ma ori trzpieni z takim gwintem w innych modelach? Uważasz że taka nitonakrętka nie wytrzyma? Potrzebuje dwóch trzpieni. langista temat założyłem w „inne marki” a nie A4 B6 ? Edytowane 9 Stycznia 2022 przez YOGI3000
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2022 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Godzinę temu, YOGI3000 napisał: Z modelem trafiłeś, mam to w fabii. Nie ma ori trzpieni z takim gwintem w innych modelach? Uważasz że taka nitonakrętka nie wytrzyma? Potrzebuje dwóch trzpieni. langista temat założyłem w „inne marki” a nie A4 B6 ? Możesz dać nitonakretki, ja zawsze robię nowe trzpienie. Jak chcesz to Ci zrobię z nierdzewki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się