Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] bieda edyszyn? Hard_cut/Stage_1/RS_look/Gwint/Ulter/Pompei/Przelot/Sport by kubicv10


kubicv10

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, MaTTym napisał:

A dużo zabawy z dołożeniem multifunkcji ?? Mam RNSE więc gdyby nie było dużo zabawy to bym podziałał ??

Sterownik kierownicy Q 100-150zł, taśma ok 50-80zł, do tego możesz dołożyć tempomat 50zł manetka i do 100zł obudowa tempomatu i oczywiśćie kierownica 3-ramienna taką jak masz aby airbag pasował. Dłubania nie ma dużo 2h na spokojnie dla laika, trzeba mieć VCDS aby zakodować all i to chyba tyle. Zerknij w google montaż multifunkcyjnej kierownicy A4 B6/B7 - przekeiruje na A4 klub. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, kubicv10 napisał:

Dzięki, wiesz co, nie chciałem bo radio mam nie ori i nie za bardzo chciało mi się bawić. Jakbym miał kieszeń 2din i radio rns to bym pewnie zamontował. A tak to przerabiać nie chce jak na razie. :lol:

Aaaa ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś się zastanawiał czy poduszka od 4-raminnej podejdzie do kierownicy 3 ramiennej i odwrotnie. Wrzucam zdjęcie gdzie widać różnicęIMG_20220426_163041.thumb.jpg.956e0675891f83b61bba2ad89e7172cd.jpg

 

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Naszedł czas zmienić komplet hamulców tył. Myślałem, że pójdzie gładko. Ale zeszło mi cały dzień +2x jazda po zaciski. Pierwszy problem to: śruba w jarzmie na kleju nie do ruszenia. Użylem palnika i jakoś poszło ale walka była długa, i ciężka oraz jeden złamany klucz . Drugi problem to cylinderek, który nie drgnął nawet milimetr, chyba ponad godzinę próbowałem go wcisnąć jednocześnie wkręcać. Wyjść jako tako wyszedł wyszedł ale wkręcać się nie dał. (oczywiście z drugiej strony to samo) Kupiłem używki w bardzo dobrym stanie.  Zostało je pomalować. Ostatni problem to przykrecenie tarczy, śruba w zestawie byla dłuższa i wkręcała się tylko odrobinę, problem taki, że akurat połowa gwintu była cała skorodowana ze względu na to że stara śruba była krótsza. znalazłem 3 dłuższe śruby chyba od mebli z takim samym gwintem i po trochu wykręcałem, psikalem WD, i wkrecalem z powrotem.  Gwint się zrobil jak nowy. Wiadome wszystko czyszczone porządnie, odtłuszczone. Użyłem odrobinkę kleju niebieskiego do gwintów do śrub w jarzmie. Na tą chwilę jestem zadowolony, zrobilem ponad 50km. Nic się nie dzieje. Nie smierdzi, nie ma dymu, nie piszczy, pedał nie wpada, nie drga, alusy chlodniutkie, Ręczny działa i nic nie cieknie. Będę docierał je jeszcze ze 100km. Jak na amatora myślę wyszło dobrze. Ale były chwile zwątpienia. 

IMG_20220525_113047.thumb.jpg.64ab91e9340783e5dcd56932fe6acddf.jpgIMG_20220525_194016.thumb.jpg.d0e976b455f1b641717e12850ca06bde.jpg

Edytowane przez kubicv10
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, ściągał ktoś znaczek z tylniej klapy?  Ma jakieś foto jak wygląda, najlepiej taka jak moja czarny sedan. Tak się zastanawiam czy nie ściągnąć. Z przodu nie mam emblematu +czarny grill,  lampy czarne środki, w błotnikach tak samo kierunki czarne, znaczki z tyłu sciągnięte. Zastanawiam się czy wizualnie będzie fajnie wyglądać. Ewentualnie przerobię w Photoshopie XD

IMG-20220213-WA0000.jpg.a9ebe1e64f7951d1ada7a3224b41be43.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zostawił, miałem bez w avancie i jakoś tak pusto było bez.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiam :D
W końcu postanowiłem, że kupie przycisk od otwierania klapy bo już irytowało ciągłe gaszenie auta, i otwieranie z pilota.... a dawać za używaną listwe 150 albo lepiej to mi się nie kalkulowało..
Przycisk wyszedł jakieś 60zł.. tapcierka w dół , oczywiście jak to ja, nie kupiłem panelu, wtyczki ani pinów.. Ciężko było ogarnąć ale się udało wyprowadzić kabelki i podpiąć do wtyczki.. 
Na szczęście znalazłem stare lusterko z audi i tam wyjąłem z kostki pin, który usadziłem w puste pole nr9.. nie byl idealny ale tragedii też nie było..wyciąłem małą dziurkę w tapicerce praktycznie tak samo jak się wycina pod ten duży panel. ciasno wszedł. Musiałem go wysunąć troszeczke bo go blokowało jak był cały schowany.. klej na gorąco od drugiej strony i jazda... Wszystko działa.. Mam włączone ryglowanie drzwi i blokade zamka. Nie da się otworzyć podczas jazdy dopóki nie zwolnie do ok 5km/h. Zostało jakoś wykończyć ale to już na kiedy indziej :D
i cyknę fotę :D 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2022 o 18:11, kubicv10 napisał:

Weszła lampka podsufitki od c6 i nowa kiera :D Jakby coś to lampka pasuje P&P do b7 :D

 

 

 

278997142_1094654847748102_3597562990887653611_n.thumb.jpg.246b91bb5c627d54c7ff5d5c1cf46ead.jpg

No i namówił :D Kradnę moda do siebie :P

Jak kiedyś znajdę podsufitkę po taniości, to obadam czy da się przerobić, żeby zaadaptować przednią lampkę też :D

  • Lubię to 1
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, SzczepSon napisał:

No i namówił :D Kradnę moda do siebie :P

Jak kiedyś znajdę podsufitkę po taniości, to obadam czy da się przerobić, żeby zaadaptować przednią lampkę też :D

Rób moda i podeślij fotke :D
Jak ogarniesz przód lampke to wtedy ja podkradnę :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zamówiłem :D

Jak znajdę podsufitkę za grosze to będę rzeźbił przod. Bo i tak chce obszywac, a szkoda mi mojej sline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SzczepSon napisał:

Już zamówiłem :D

Jak znajdę podsufitkę za grosze to będę rzeźbił przod. Bo i tak chce obszywac, a szkoda mi mojej sline

Kurde moja podsufitka chyba do zimy nie wytrzyma, już odłazi... Na razie się ratuje szpilkami ale pewnie kupie materiał i zmienię.. Zastanawiałem się nad s-line ale musiałbym cały komplet kupić... A 800 zł za używany komplet to się nie bardzo opłaca... Nigdy nie mam pewności, że mi się nie zacznie po pół roku odklejać. :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem masę b6 i b7 i zawsze były odklejające się sufity. A w mojej sufit sline jak ideał. Może te Sline oprócz innego materiału miały inny klej, bo naprawdę trzyma bez skazy, a jest z pierwszych lat produkcji. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu raczej kwestia tego, jak kto dbał,  wilgoć w aucie bardzo wpływa na stan podsufitki.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

Tu raczej kwestia tego, jak kto dbał,  wilgoć w aucie bardzo wpływa na stan podsufitki.

Ja mam ją dwa lata, ale odchodziło już jak ją kupiłem przy lampce przedniej..:angry:  Auto w Polsce od chyba 2009 i stało pod chmurką, słońce - deszcz ale samemu ściągnąć i naprawić to nie majątek a jaka satysfakcja. :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie przy okazji jak chciałem sprawdzić co skrzypi pod sprzęgłem i to się okazała pompa sprzęgła :/. Nasmarowalem ale jak już miałem rozebrane to zacząłem dorabiać podświetlenie nóg xd

  • mk końcówka CA

Dorwałem Mk, kostka 12pin i miejsce nr 6 i 13, wsadziłem piny. Stały plus, wiem, że z bezpiecznika nr 2 ale jak na początku sprawdzałem i fajnie wpiąłem kabelek tam to tak później ni chu**a nic nie podchodziło. Stwierdziłem pier***e.  Pod kierownica jeden plus pod zacisk, drugi plus przy schowku pewnie, który idzie do podświetlenia schowka, musiałem jedynie masę przeciągac z Mk ale jak wszystko rozebrane to bez problemu poszło. Wiem,że kiedyś coś kodowałem jak się chciałem za to zabrać ale nie pamiętam dokładnie co i jak już. Od kierowcy zapala się po otwarciu drzwi kierowcy i odwrotnie pasażer, po zamknięciu gasną. Wyszło jak ori.. Zadowolony. Fajnie, że miejsca pod lampki przygotowane. Wrzucam parę fotek. 

IMG_20220617_165353.thumb.jpg.171ee9c913e7e716d7aefab1cea0f48f.jpg

IMG_20220617_170554.thumb.jpg.d9ce90a18a49938029961d848b13aad6.jpg

IMG_20220617_182329.thumb.jpg.a75ac668b036b8cf8ab14431750205bf.jpg

IMG_20220617_183448.thumb.jpg.14fc10301336698094badd8cd5faf1d1.jpg

IMG_20220617_191754.thumb.jpg.096849aa8b600eee1c6bd8f42cb6631c.jpg

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu do czasu trzeba :banan:

IMG_20220710_122538.thumb.jpg.3d20f9d94cd314b5239f61f63a969d2c.jpg

IMG_20220710_123307.thumb.jpg.0e32a960ba21218813f4a9933893940b.jpg

IMG_20220710_124520.thumb.jpg.9c3d4b8b251386bf23be2c1a845e447c.jpg

IMG_20220710_131542.thumb.jpg.e39cf397094e9806048f3eae5487ff4f.jpg

 

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko :hi: napraw korek wlewu oleju bo silnik się zatrze :grin:

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No musi być konewka na równo, żeby olej sie z niej nie 'wylewał' :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Langista napisał:

No musi być konewka na równo, żeby olej sie z niej nie 'wylewał' :polew:

Ty faktycznie coś może być bo pod korkiem olej był :D Wydawało mi się, że dobrze zakręcam ale coś chyba przeskakuje :unsure: 
Chyba trzeba będzie nowy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...