Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t avj błędy sondy lambda logi dynamiczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam  ,

Co jakiś czas na vagu pokazuje 2 błędy sondy lambda check na desce nie wyskakuje zrobilem logi grup przepływka 003,+020 Sonda 002+33, turbo 115+118

 Mógłby ktoś zerknąć  ? Dodam jeszcze że obroty czasami falują  z 760 do 800  

Auto 1.8t avj . +lpg sprzedający mówił że ponoć jest po programie na 180 km 

LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxxx.CSV LOG-01-003-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxxx.CSV LOG-01-003-020-xxx (1).CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV

Opublikowano

Błędy z sondy lambda 

20220220_175814.jpg

Opublikowano (edytowane)

Zrób loga 2+33 na obu paliwach, bo az 3 logi są 3+20, po co?

Jest jakiś soft.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Przepływka trochę zaniża. Co do sond to pewnie wymiana pomoże.

Opublikowano

Z tych logow obecnych poza przeplywką parametry są  ok ? 

 Spróbuję te logi zrobić jeszcze jutro , a jakbym dał nie wiem jak to się nazywa taka przedłużkę pod sondę żeby była wyżej chodzilo by to ? 

I turbo zaczyna dobrze brać od ok 2,8 k obrotów normalne to w 1.8t ? Przy 2k czuć że nie zamula gdy wcisnę gaz ale to jeszcze nie to 

 I co do grupy 90 synchronizacja to  to chyba wałka jeśli się nie mylę od ok 1800k do 1840k obrotów jest on i skacze do 20  kw normalne to ? 

Opublikowano (edytowane)

Na sondę regulacyjną nie daje się emulatora. Turbo trochę przeładowuje. To nie diesel, ze przy 2 tys jest jebnięcie. Ciesz się, że to nie seria, bo w ogóle by nie jechało. 

Jak się wałek przestawia to i wartość się zmienia. Logiczne czy nie bardzo? 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

To muszę jak tak sondę kupić, lepiej wybrać oryginał? Czy zamienniki dają radę? Z tym kw w grupie 90 się zastanawiałem bo ponoć im bliżej 0 tym lepiej 

Opublikowano

Cos Ci dzwoni ale nie wiesz w którym kościele. Zostaw ten rozrzad w spokoju. 

Sondy z boscha tylko. 

Opublikowano

Pisałeś że turbo przeladowywuje , masz może pomysł co z tym zrobić? Posprawdzać działanie czujników? N75 ? Czujnik cisnienia w kolektorze ssącym  ? Coś więcej ? 

Opublikowano

Nic bym nie robil. To chwilowe przeladowanie. Auto po sofcie więc nie wiem co autor miał na myśli. Profilaktycznie szczelność dolotu do sprawdzenia kompresorem. 

Godzinę temu, przem8 napisał:

 

Opublikowano

Przeplywomierz powinienem  ladowac do 140 g/s ? Maksymalnie?  Co do logow  grupy 2+33 zrobic gdy jest błąd sondy czy usunąć przed błędy? 

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Barto_nik napisał:

Przeplywomierz powinienem  ladowac do 140 g/s ? Maksymalnie?  Co do logow  grupy 2+33 zrobic gdy jest błąd sondy czy usunąć przed błędy? 

Przed każdym logiem usunąć błędy.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano (edytowane)

Gaz do regulacji, reszta w normie.

Logi wrzucaj na vaglogi.pl jak liczysz jeszcze na jakąs pomoc. 

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I przez źle ustawiony gaz wyskakiwał by błąd  sondy ? 

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Barto_nik napisał:

I przez źle ustawiony gaz wyskakiwał by błąd  sondy ? 

Nie. Sondy się zużywają. Pojeździj na benzynie to się upewnisz. Przy źle ustawionym gazie potrafi wywalić błąd od sond ale byłaby inna treść błędu.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No dobra rozumiem, dzięki za pomoc :d

Opublikowano
16 godzin temu, przem8 napisał:

Gaz do regulacji, reszta w normie.

Logi wrzucaj na vaglogi.pl jak liczysz jeszcze na jakąs pomoc. 

Wrzuciłem vaglogi.pl zobaczymy co będzie 

Opublikowano
1 godzinę temu, Barto_nik napisał:

Wrzuciłem vaglogi.pl zobaczymy co będzie 

Jak coś to wklejaj tu linki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...